Son Dakika

Kızdım ama niye kızdım?

17.10.2018 - 22:33 | Güncelleme:

 

Hepinizden binbir özür dileyerek, kendimle ilgili bir meseleye açıklık getirmek istiyorum.

Kiminiz duydunuz gördünüz, kiminizin haberi bile olmadı belki de.

Ben yine de anlatayım.

Yazmıştım, Cumartesi akşamı gıda zehirlenmesi yaşadım ve hastanelik oldum.

Gittiğimiz seyahatte benimle aynı yemekleri yiyen eşime ise o gün bir şey olmamıştı.

Ancak İstanbul’a döndükten sonra, Pazartesi öğle saatlerinde o da zehirlenme belirtileri göstermeye başladı.

Belirtilerin neler olacağını tahmin edebilirsiniz.

Geceyi zor geçirdik. Hastaneye gitme önerimi ise "Geçer" diyerek reddetti.

Ancak sabah saatlerinde durumu iyice kötüleşti ve tansiyonu düştü.

Nihayetinde sabah 9.00 sıralarında fenalaşarak bilincini yitirdi.

Hemen yakındaki bir hastaneyi arayarak durumu anlattım. Hayati tehlike olabileceğini söyleyerek hemen hastaneye getirmemi istediler.

Bunun üzerine gazetede beni bekleyen otomobilimi çağırarak “Hande çok kötü, acil hastaneye gitmemiz lazım. Eve yaklaşınca beni arayın, aşağı inelim” dedim.

Yoğun trafik nedeniyle yaklaşık yarım saat sonra “Yaklaştık, 3 dakika sonra evin önündeyim. İnebilirsiniz” deyince eşimin koluna girip asansörle aşağıya inerken, eşim asansörde yeniden bayıldı.

Eşim kucağımda kapının önüne çıktığım zaman otomobili göremedim ve şoförümü aradım.

“Fatih Bey, kapıdaki trafik polisi durdurmadı. 'Hasta var' dediğim zaman da umursamadı. Ben de devam etmek zorunda kaldım” dedi.

Baygın durumdaki eşimi apartmanın önündeki merdivenlere oturttum. Yakındaki bir dükkanın sahibi ise yanımıza gelerek eşimi tuttu ve ben de izin almak için görevli memurun yanına gittim.

“Memur Bey, eşim çok hasta ve acilen hastaneye yetiştirmem lazım ancak aracımın burada durmasına izin vermemişsiniz. Müsaade ederseniz hemen gideceğiz” dedim.

Aldığım yanıt “Kardeşim burada durmak yasak” oldu.

“Bana kardeşim diyemezsiniz. Tahminen babanız yaşındayım. Baygın durumda bir kadından bahsediyorum. Bir dakika izin verseniz ne olur, kadın ölsün mü” dedim.

“Hastayı hastaneye götürecekseniz ambulans çağırın. Ambulans gelirse durabilir” yanıtını aldım.

“Bu trafikte ambulansın buraya gelmesi ne kadar sürer farkında mısın? Ayıp bu yaptığın” dediğimde, “Beni ilgilendirmez. Ambulans çağırın” dedi.

Ben de kendisine “Üniforma ile polis olunuyor ama üniforma ile insan olunmuyor. Vatandaşa yardım edeceğinize zorluk çıkarıyorsunuz” dedim.

Bu arada sinirden elimin ayağımın titrediğini tahmin edebilirsiniz.

“Eşimin kılına zarar gelirse senden şikayetçi olacağım” diyerek polis üniformasını ego tatmini için kullanan bu kişinin yanından uzaklaşırken, öfkeyle saydırdım.

O sırada hemen hastaneyi arayarak bir ambulans istedim.

Kamu hizmeti yapan bir polis demeye dilimin varmayacağı kişiyi de orada bulunan amirine şikayet ettim.

“Bu gençlere insanlık öğretin lütfen” diyerek durumu aktardım.

Amiri de “Şoförünüz direnince böyle olmuş. Gelsin hemen” dedi. O görevliden de şikayetçi olmamamı rica etti.

Daha sonra 40 dakika kadar ambulans bekledik ve en sonunda trafiğin tıkanık olmasından istifade ederek evin önünde zaten durmak zorunda kalan kendi aracıma eşimi koyarak hastaneye götürdüm.

Günü hastanede geçirdik ve akşam program yapmak için eşimin yanından ayrıldım.

Bütün bu anlattıklarımın telefon kayıtları ve ambulans ve hastane ile mesajlarımız telefonumda aynen duruyor.

En sevdiğiniz iki insandan birinin canının tehlikede olduğunu düşündüğünüz bir anda “Ben sinirlenmezdim” diyeniniz var ise onu kutlarım.

Bunlar yaşanırken oradaki birisi görüntüleri videoya almış.

Ama tabii merdivenlerde yarı baygın bekleyen eşimi değil.

Daha sonra tartıştığım kişiye giderek “Arkandan küfür etti. Sen duymadın ama bende görüntüler var. İstersen tanık da olurum” demiş. Daha sonra da bu görüntüleri her yere yollamışlar.

Ancak herkes bilir ki, hayatımda bir gün işini yapan birine hakaretim olmamıştır.

Tek bir kamu görevlisi ile kendimle ilgili bir nedenle tartışmışlığım yoktur.

Bir tek kamu görevlisi çıksın da desin ki, “Fatih Altaylı bizden şunu istemiştir”

Yoktur.

Böyle bir konu ile ilgili başınızı ağrıttığım için özür dilerim.

NOT: Bu anlattıklarımın tamamına caddede dükkanı olan esnaf, çiçekçi, herkes tanıktır.

***

Gündem farkı

Pompeo önce Suudi Veliahtla görüştü, ardından Türkiye’ye geldi.

Veliahtla yaptığı görüşmenin fotoğraflarına bakarsak, pek de öyle Amerikan vatandaşı da olan bir gazeteciyi öldürten bir liderle konuşuyormuş gibi bir havaları yok. Bekliyor muyduk?

Hayır!

"Başkan Trump ülkesine para yağdıran Suudileri harcamaz" demiştim ama bir şeyi unutmuştum, Hakan Akbaş hatırlattı.

Aynı Trump adaylığı sırasında Suudiler ile ilgili olarak “Benden çok daire aldılar. 40-50 milyon dolar harcadılar. Onları niye sevmeyeyim. Onları çok severim” de demişti.

Oradan bir şey beklemeyin.

Pompeo, Suudilerden sonra Türkiye’ye de geldi.

Ne görüştüklerini detaylı bilmiyoruz ama ABD Dışişleri Bakanlığı “Serkan Gölge’nin de aralarında bulunduğu diğer tutuklu veya yargılanmakta olan ABD vatandaşlarının durumunu ele aldıklarını” açıkladı.

Bu da beni 28 Temmuz’da yazdığım bir yazıya götürdü.

O günkü yazımda ABD Dışişleri’nin “Yurt dışında haksız yere tutuklu” vatandaşları arasında Serkan Gölge’yi de saydığını ve FETÖ üyesi olmaktan 7,5 yıl hapse mahkum olmuş bu kişinin de ABD tarafından gündeme getirilmesi ihtimalini belirtmişim.

Lafın kısası, ABD ile bizim karşılıklı gündemlerimiz ve beklentilerimiz çok farklı.

Bu iki gündemi üst üste oturtmak zorunda olanlara Allah kolaylık versin.

Hele bu denge farkına rağmen.

***

Suudiler beni yanıltmaz

Dün Suudi Arabistan’a saydırınca okurlar farklı tepkiler gösterdi.

Kimi “Ağzına sağlık” dedi, kimi “Suudiler dostumuzdur” dedi, kimi ise “Yönetimlerine kızabilirsin ama Suudi vatandaşları iyi insanlardır” dedi.

Doğru söylüyorlar da benim bahsettiğim Suudi vatandaşları değil ki!

Vahabi Suud hanedanı ülkeyi ele geçirene ya da ülke İngilizler tarafından bunlara verilene kadar Suudi Arabistan son derece makul bir İslam ülkesi idi.

O insanlar hâlâ orada.

Ama mesele yönetim ve biz o yönetimle dost olamayız diyorum ben.

Zaten hanedanda bile ana tarafından Türk kanı taşıyanlar da tasfiye ediliyor bildiğiniz üzere.

Dünkü yazımın haklılığı ise dün bir kez daha ortaya çıktı.

Suudi yönetimi Suriye’deki PKK/YPG terör örgütüne 10 milyon dolar yardım yapacağını açıkladı.

Benim kastettiğim Suudi Arabistan bu.

Sokaktaki Suudi vatandaşları değil.

***

Konsolosu yargılayabilir miydik!

Konutunda hunharca bir cinayet işlendiği iddia edilen Suudi Konsolosun elini kolunu sallayarak ülkesine dönmesi epey bir öfke yarattı.

Kimi "Dokunulmazlığı var” diyor, kimi ise “Ne dokunulmazlığı canım” diyor.

Ben de bu durumla ilgili ceza hukuku profesörü Ersan Şen’in verdiği bilgileri aktarayım da, kafamızdaki karışıklık gitsin dedim.

Ersan Hoca şöyle diyor:

"24.04.1963 tarihli Konsolosluk İlişkileri Hakkında Viyana Sözleşmesine göre büyükelçilik ve elçilik binaları ile büyükelçi, elçi ve diğer elçilik çalışanlarının tam bir dokunulmazlığı olduğu halde, başkonsolosluk ve konsolosluk binaları ile başkonsolos, konsolos ve diğer konsolosluk çalışanları bakımından tam dokunulmazlık öngörülmemiştir.

Bu binalar, gönderen devletin toprak parçası olmadığından ve sadece yargı/müdahale dokunulmazlığına tabi olduğundan, bu yerlerde işlenen suçlar ve hukuka aykırılıklar hakkında Türk kanunları tatbik edilir.

Sözleşmenin 41. maddesinin 1. fıkrasında, ağır cezalık suçlarda konsolosluk memurlarının gözaltına alınmalarının ve tutuklanmalarının mümkün olduğu ancak ağır cezalık işler dışında kalan suçlar yönünden dokunulmazlığın bulunduğu, aynı maddenin ikinci fıkrasında da dokunulmazlığın kaldırıldığı asliye cezalık suçlar bakımından da yalnızca kesinleşmiş mahkumiyet kararının uygulanması halinde konsolosluk memurunun hapsedilebileceği ifade edilmiştir.

Başkonsolosluk binasında gerçekleşen kasten insan öldürme veya insan kaçırma suçunun işlendiği iddiası, konsolosluk görevinin ifası kapsamına girmeyeceğinden, hakkında şüphe bulunan konsolosluk memuru veya hizmetlisi yönünden sözleşmenin “Yargı bağışıklığı” başlıklı 43. maddesi değil, “Konsolosluk memurlarının kişisel dokunulmazlığı” başlıklı 41. maddesi uygulanacak olup, dokunulmazlık gündeme gelmeyecektir.

Prof. Ersan Şen’in söylediğinden benim anladığım şudur:

Konsolosu tutuklayamazdık ama suç işlediği ile ilgili deliller elde edersek yargılayabilirdik.

Yargılama sonucu suçlu çıkması halinde ise hapse atabilirdik.

Ama zaten o “yarı açık cezaevine” gitti ve muhtemelen kendi rejimi tarafından ortadan kaldırılacaktır.

***

NE ZAMAN ADAM OLURUZ?

Linçe bahane aramadığımız zaman.

 


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir
    fatih bey baştan yanlış yapmışsınız.bilincş kapalı ve kötü durumdan olan birini aracınız ile götürmeye niye çalıştınız.keşke ambulansı bekleseydiniz
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 16:51
    Fatih bey , 19.09.2018 Mutsuzum, rahatsızım başlıklı yazınızı okuyun lütfen. Bu hiç olmadı kusura bakmayın.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:46
    polisin davranışı semte göre değişiyor
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:27
    Insallah bunu eleştirenlerin başlarına böyle seyler gelmez. O zaman anlarsınız
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:43
    eğer dediğiniz doğruysa sizin yaptığınızı her eş fazlasıyla yapardı
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:36
    Normalde polis görevini yapmıyor diye kızarız. Fatih beyin şanssızlığı görev aşkıyla yanan polise denk gelmek olmuş.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:22
    amma medeni bir halkımız varmış.bunu anladım.adamlar yolu mal indirmek için kesiyor dakıkalarca beklıyorsun,her gün trafıkte onlarca araba ahlaksızca yolunu gasp ediyor,emniyet şeridi çakarlı araba şeridi olarak kullanılıyor,adamın hastası var ,vay efendim nasıl dururmuş.empati efendiler.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:22
    Fatih abi sizinle çok konuda farklı düşünsem de bu polis olayında yüzde bir milyon haklısınız iyice çımsırttı bu üniformalı memurlar
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 14:25
    sudan sebepler bunlar.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 13:46
    bence 0 haklısınız fatih bey. ne olursa olsun önemli olan insan sağlığıdır / hayatıdır. hiç kimse eşinin hayati riski varken trafikte burada duramazsınız / yasak kısmını dinlemez. trafikte park olayı diğer insanların hayatını riske edecek bir durum değil, bu gibi durumlarda tolerans gösterilmelidir
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:18
    o kadar yaygariya gerek polis memeuru ceza yazdiysa odeyeceksin. eger kendince hakliysa daha sonra hakkini araya bilirsin kardesim yasalar var.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 13:45
    Size kardesim demesine bu kadar sinir olmussunuzki kufur etmissiniz niye cunkü siz bey siniz hatta adinizla hitap etmesi lazimken Fatih Bey demesi gerekirken kardesim dedi ve beyliyinize golge dustiü ne güzel olayi kapattmisiniz baya kardesim dedi buyuk ayip ve suc ama ben saydirdim ne kadar ufak birsey demi siz gorevini yaopmaya calisan bir polos memuruna saydirmadiniz kufut ettiniz küfür olayi kuculltmeyin o polis memuruda sabahtan beri calisiyor onca derdi var ve esi rahatsiz olunca birakin ozel araba ve soforu esi kendi imkanlariyla taksiyle doktora gidiyor ve polis memuru biarkin siz gibi oana buna kufur etmeyi esinin yanina bile gidemiyor ama siz Fatih BEYSİNİZ .
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 13:55
    Bravo
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 06:54
    Bu şartlarda çalışmak o polis memurunun zoruna gidiyorsa yapmasın o işi gitsin başka iş yapsın sağ duyulu olmakta polis in görevi gereği değil insanlığı gereği olmalı
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 13:44
    Bu olay üzerinden doğru davranış kasanlar var ya inanilmaz komikler. Polis ne kadar dogru davranıyor onu da düzeltin. Kanun bir görev vermis dogru ama adamın esi hasta. İnsanlik öldü mü? Ne olur iki dakika esini goturde. Hakaret etmek tamam kotu ve cezasi var. Cezasini oder. Ama bir esi kurallari bahane gosterip esine sahip cikti diye mahkum etmek acinasi bir haldir. Önce aile.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 13:43
    Öncelikle geçmiş olsun Fatih bey eşinize bir an önce sağlık dilerim. Olayı izlemedim yazınızdan okudum . Okuduğum kadarı ile de panik sebebi ile hata yaptığınızı düşünüyorum. Sizin tecrübenizde bir insanın bu gibi bir durumda olayı anlamamış olan bir memur ile bu şekilde iletişim kurmaması gerekirdi
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 13:40
    Fatih bey hasta esi hakkinda cok hakli kimin basina gelse aynisini yapar miziverci vatandasi da kendi vijdani ile bas basa birakalim.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 13:39
    Polislerden ozur dilemelisiniz
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 13:29
    Allahtan orda biri sizi videoya almış.. yoksa yazınız bu şekilde bile olmazdı.. içinde olduğunuz durum ne olursa olsun polise hakaret edemezsiniz polis, can sıkıntınızı icinde olduğunuz durumu, hastanızdan ötürü psikolojinizi stresinizi üzerinizden atmak için kullanacağınız stres topunuz değil.. o mamurun hiç mi sorunu yok ruh hali çok mu iyi.. yakışmadı size,
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 13:28
    Sizin anlattıgınız bu olayla Doktordan ters cevap alıp hastanede olay çıkartan insanlar arasında fark görmüyorum.Benim başıma da geldi kuzu kuzu gittim cezamı ödedim.Kimseye de küfür etmedim.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 13:27
    hepimiz bir şekilde ayrıcalık istiyoruz.kuralların yerine başka insiyatif kullan diyoruz.sonrada suistimal var diyoruz.önce biz kurallara uymasını bilmek durumundamıyız acaba
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 13:27
    En sevdiğiniz iki insandan birinin canının tehlikede olduğunu düşündüğünüz bir anda “Ben sinirlenmezdim” diyeniniz var ise onu kutlarım. Sayın fatih bey sağlıkçılara şiddet gösterenlerde sizin gibi düşünüyor .Bırakında herkes işini yapsın eşiniz okadar kötü durumdaysa ambulans çağırsaydınız ya yarım saat kendi aracınızı beklemişsiniz bence eğitim alması gereken kişi sizsiniz o polis değil. Bizim polisiniz kadar vicdanlı polis tanımam ben şundan yüzde yüz eminimki durum güzelce anlatılsaydı polise kesinlikle yardımcı olurdu eminimki şöförünüzde sizin gibi havalı kendini beğenmiş birisi olduğu içindr polis gereğini yapmıştır.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 13:26
    Fatih abi sizi severim ve yazılarınızı merakla bekler heyecanla okurum.Ben de polisim.O polis arkadaş hastanız olduğu için iki dakika insiyatif kullanabilirdi ama kullanmamış.Ama size o küfrü hiç yakıştıramadım.Emniyet kurumundan özür dilemenizi bekliyorum.Çok ayıp olmuş.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 13:24
    Eşiniz bilincini kaybedecek kadar kötü, hastane getirin dedi, siz ambulans çağırmak, taksiye binmek, özel aracınızla götürmek varken gazeteden araç çağırdınız. Polis o kadar manyak!! o kadar insafsız ki!!! 2 dakika bile beklemeye izin vermedi öyle mi? Bu yazdıklarınıza kendiniz inandınız mı?
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 13:12
    o kuralı memur mu koydu ki polisi sucluyorsunuz . polisin görevini yapmış . bence hem haksızlık yapmıssiniz hem de hakaret ederek hem suc islemissiniz . en basta anbulans cagrilabilirdi , cevreden o esnaflar yada vatandastan araba ile yardimci olmalari istene bilirdi , taksicagrilip gelir gelmez bindirile bilirdi, sizin araba tekrar gelip bekleyen esinizi hemen bindirebilirdi , park cezasini goze alip yine bindirilebilirdi, ambulansi zaten cagirmissiniz vb bircok secenek varken siz fevri davranmissiniz
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:58
    Kızmak başka küfür ve hakaret başka.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:57
    Dün başınızdan gteçen olay ile ilgili sonuna kadar hak veriyorum size.Maalesef yeni alınan personelin bırakın yaptığı kamu hizmetinin bilincinde olmayı tamamen kendi egolarını tatmin ediyorlar.(Başka bir şekilde iş bulamayıp ,işe yaramayan insanlar bu şekilde makam ve yetki sahibi olduklarında bir
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:54
    Hep polis suçlu. Hırsızın hiç kabahati yok degilmi. Kural ihlali yap polis durdurunca hep hastahane numarasi. Peki polis hangisine inansin. Tamam buldum polis once tıp okusun sonra polis olsun değil mi.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:50
    işsizlik nedeniyle polis olan ancak mesleğinin ne olduğunun bile farkında olmayan vasıfsız adamlardan bu kadar memurluk beklenir.Geçmiş olsun Fatih Bey
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:44
    Fatih abi yerden göğe kadar haklısın. oradaki memur insiyatif kullanıp size yardımcı olabilirdi ama tersini yapmış. Birde sanki trafikte herşey çok düzgün çok iyi denetleme varmış gibi gelmiş hastası olan birine aciliyeti olan birine bunu yapmış. Çok geçmiş olsun
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:43
    Herşeyden önce çok geçmiş olsun Fatih bey. Malesef Egolarına yenik düşmüş bir toplum olma yönünde yarışıyoruz. Ötekileşme, başkalaştırma önde giden tarafımız oluyor. Keşke beynimizin iki tarafını dengeli kullanmayı öğretselerdi bize herşeyden önce. O zaman sağ Lop ve sol Loplarımız dengeli olur, duygusallık ve mantıkcılık anlayışımızda ortalanırdı. Daha duyarlı insanlar olurduk. Selamlar. Ayhan Okat
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:40
    Olayın gelişiminde haklısınız. Ben gerekirse cezayı öder, sizi beklerdim. Ya da taksi bütün bunları engellerdi
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:37
    madem o kadar acildi niye 3 saat bekliyorsun özel arabanızı, karısı ölüm döşeğinde olan kucakladığı gibi caddeye fırlayıp taksiye el ediverir
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:36
    turkiyede kanun cok uygulayan yok bu memurda uygulamis ama yanlis zamanda
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:29
    polis memuru biraz anlayış göstermelidir. o tartışma süresince siz hanımınızı arabaya bindirip yola çıkmış trafiği mümkün olduğunca az engellemil olursunuz. selametle
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:28
    herkese geçmiş olsun,küfür size yakışmamış orası ayrı,memurun ilgisizliği de yanlış,Fatih bey sizi gizli kameraya alan şahsın özel hayatın gizliliği ihlalali,izinsiz kayıt almak suçunu işledigini herhalde biliyorsunuzdur
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:26
    Geçmiş olsun
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:26
    Geçmiş olsun
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:23
    tek ozelligi uzerindeki uniformasi olan insanlarla muhattap olmaya degmez bile...
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:22
    Burada polisi haksız hakareti haklı gören yorumcular polis tam tersi şekilde görev yapsaydı bu seferde devlet herkese eşit davranmıyor diye yakınacaklardı..
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:22
    Aç gözünü seyrer tekrarı yok bunun.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:21
    Ne olursa olsun küfür edemezsiniz polise ama kişisel tavırlarınızda buna etki eder insanlara nasıl davranırsanız onlarsa size öyle davranır yargı verir kararı emsal bir karar verir umarız.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:19
    ambulans isteseydin hem müdahalede bulunurdu hemde şoförün gelene kadar çoktan hastaneye yetiştirilmiş olurdu. Hastaneyi arayıp bilgi almış sonrada aracını istetmiş o kadar zaman harcamış polise eşim ölüyo nidaları hakaretler küfürler
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:16
    neden kendi aracinizla goturmediniz ya o esnada esinize birsey olsaydi neyse buyuk gecmis olsun
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:13
    İnsanız. Tepkimiz de, neşemiz de bize has.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:09
    trafik polisi ile yaşadıklarınız anlatmış olduğunuz gibiyse siz haklısınız. ama trafik polisi sizi tanıyıpta hoş olmayan tavır sergilemesi içinde kafayı yemiş olması gerekir diye düşünüyorum.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:06
    Ben de sizinle aynı davranırdım fakat bu benim haklı olduğum anlamına gelmezdi siz de haksızsınız.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:05
    Yarim saat trafikte eve ulaşana kadar ambulans coktan alir hastaneye giderdi. Taksi de csgirabikirdiniz
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:05
    madem hayat meselesi neden taksi çağırmadınız diye sorarlarsa ne cevap vereceksiniz çok merak ediyorum
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:04
    FATIH Bey Mert ve doğru sözlü 1 kişi ve gazetecidir yakın dostum yoktur ama uzun yıllardır tanırım yazdıklarından tümünün doğru olduğuna kendisinde hiç konuşmadan tasdik edebilirim ancak buradaki temel mesele Eğer Fatih Altaylı gibi 40 yıldır Türk basınında yer almış ve kişiliği son derece net ve şeffaf olan birisi hakkında dahi haberler Gerçek dışı yayınlanıyor sa esas tartışacağız Türk medyasının durumudur diğer bir yorumcunun yazdığı gibi Fatih Bey kendi camiası tarafından bu kadar kolay kar alınabiliyor ve Hakan'a biliyorsa ürkiye'de okunacak gazete İnanılacak haber kalmadı demektir Saygılarımla Bülent akarcalı
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:02
    fatih bey ayrıcalık istiyor hanımı hasta diye. arda’nın da hanımı hasta. o zamAn bütün suçlu adayları evlensin.z
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:58
    Acil durumda kimse yarım saat arabasını beklemez, trafik polisi ile laf dalaşına girmez..bulduğu ilk taksi ye biner gider..polis de anlayışlı davranmamış..
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:58
    gecmis olsun Fatih bey
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:55
    eşiniz adına üzgünüm sezin iş bilmezliğiniz yüzünden canından olacakmış az daha tamamen senin düşüncesizliğin ve hatalarının neticesi ifade ettiğine göre kaynaklanmış olay !! kapıda kendi aracın varken şöför çağırmak ? nedir tuvalete giderken şöför çağırmıyorsunuz demi yakışmadı umarım azalırsın
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:54
    Sizi hastaneye götürecek bir komşunuz olsaydı keşke!
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:54
    112 nicin var?
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:50
    Kanunlar kurallar kimler icin?
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:48
    :) yaptım ama bi sor bi niye yaptım
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:48
    öncelikle geçmiş olsun ( herkese) şiddet.şiddet.şuddet. fatih bey kamu hastanesine gitseydi aynı dtavırlara devam eederdi
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:40
    o goruntulerden sonra polis konusunda yazdiklariniza pek inananasim gelmiyor
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:30
    Fatih Bey öncelikle geçmiş olsun demek istiyorum.Nahoş bir olay meydana gelmiş.Ne yazık ki hassas anlarımızda beklenti dışı davranışlar sergileyebiliyoruz ki eğitimli insanlardan genelde düzgün konuşmaları ve davranmaları beklenir.Biz de sizden bundan sonrası için sağduyulu davranışlar bekliyoruz.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:16
    Biz ne zaman bu hale geldik. Biz böyle değildik.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:12
    Geçmiş olsun, acil şifalar dileriz. Dirayetiniz daim olsun. Sizlere ihtiyacımız var.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:06
    polisler çok şımardı. iç işleri bakanı ülkeye huzur getirmek yerine kaosa çevirdi
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:04
    geçmiş olsun .abi. iyi gelmiş geçmiş
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:02
    geçmiş olsun .abi
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:58
    haklısınız geçenlerdede birisi yolda aracını bırakmıştı doblo siz tepki göstermiştiniz adamda size terbiyesizlik yapmıştı malesef böyle durumlarla karşılaşıolıyor istanbul zor memleket hepimiz hoşgörülü olmak durumundayız kurnazlıktan uzak durmamız lazım
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:57
    Polis egosunu tatmin ediyor da sizin şoförünüz Fatih Altaylı nın aracını çekemezsin derken tatmin etmiyor değil mi
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:55
    hiç bir polis hasta taşıyan ,hasta almaya gelen br aracı bırak engellemeyi bilaliz o araca yardımcı olur . nezaman adam olursun, nüfuzunu kullanmayı bırkatığında adam olursun
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:51
    yemedikte, doymuş gibi yapalım bakalım...
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:48
    sevgili editör tarafsız ol ve olumsuz olan yorumları da yayınla !!! POLİSİMİZE UZANAN BU HAKARETİ UNUTMAYIZ UNUTMAYACAĞIZ ! KİMSE BU DEVLETİMİZİN POLİSLERİME HAKARET EDEMEZ!!!
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:47
    Aracı bekletip polise de kes cezayı deseydiniz ne yapabilirdi ki çekici cagirincaya kadar giderdiniz. Geçmiş olsun
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:46
    KİMSE POLİSİMİZE HAKARET EDEMEZ ETMEYE CÜRET EDEMEZ EY İNSANOĞLU !!!
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:43
    İnsanların başına devamlı gelen bir olay ama Fatih Bey yaşayınca haberoluyor bende ona yanıyorum.... !!!
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:39
    Bu size kimseye küfür etme hakkı vermez ne olursa olsun. Sizden beklemez idik
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:33
    Geçmiş olsun.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:31
    Geçmiş olsun Fatih Bey,saygılar.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:28
    Neden beklemek yerine gördüğünüz ilk taksiye binmediniz??
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:26
    söförünüz ben fatih Altaylı'nın şöförüyüm , işine bak ben istedigim yerde dururum demiştir.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:24
    size bunu yapan bize ne yapmaz...
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:09
    1-linçe ve haklılığa bahane aramayalım... adalete güvenelim.. Ayrıca Fatih Bey siz varlıklı bir insansınız ve daha hastaneye gidemeden kendinizi kaybettiniz... bir de gariban bir insanı düşünün, benzer bir durumda hastaneye gitmek için emin olun sizden kat be kat fazla sorun yaşar ve buna sabreder...
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:07
    okurken ben burda sinirlendim, içinde yaşadığım topluma sevgim o kadar azaldı ki.. geçmiş olsun
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:04
    Dede neyse torun da odur. Suuddan insan cikmaz. Sirtimizdaki yuzyillik hanceri unutmadik!
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:56
    ÖZRÜN KABAHATİNDEN BETER....
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:50
    Neden taksi çağırmadınız da yarım saat beklediniz, anlayamadım.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:06
    trafik tıkalı diyor, ambulans dışında da durdurmuyor büyük memur
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:45
    Fatih beyin şöförü var, arabası var, tanınmışlığı var, parası var. Neden taksiye binmek zorunda!
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:19
    Kendi aracı şöförü varken niçin taksi çağırsınki. siz öyle yaparmıydınız.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:41
    yada ambulans
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:42
    Konsolos gözaltına alınabilirdi.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:38
    Fatih bey. Her zaman devletin denetleme mekanizmasını kullanmasını isteyen biriyim. Çoğu hız radarları çalışmaz,kırmızı ışıkta geçerler,yolun ortasına park edip giderler,kısa yoldan dönmek için ters yöne girerler. Trafik polisleri bunları görmez. Yardımcı olabilirdi. Geçmiş olsun. Allah şifa versin
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:38
    Fatih bey, en baştan ambulans çağırmanız gerekirdi. Şoförün yarım saatte ulaştığı evinize ambulans da aynı zamanda ulaşır sedye ile saygıdeğer eşiniz araca nakledilirdi. Baygın durumdaki hasta ile asansöre binmek biraz telaştan olmuş sanırım. Size ve eşinize ayrı ayrı geçmiş olsun dileklerimi iletiy
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:29
    polisimiz egitimsiz, kompleksli, kendi haklarini bilmedigi icin bizim haklarimizi da savunamiyor. hangi durumda nasil davranacagini bilemiyor. polis insiyatifini kullanip onay verebilirdi fakat o kadar çok suistimalle karsilasmis ki „fatih beyin söförünün nasil davrandigi da önemli“ artik yapmiyor.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:42
    Fatih beyde polise küfür etmek yerine, öfkesini kontrol etmeli, bir taksi durdurup binip gidebilirdi..
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:26
    Hocam sen birde sıradan vatandaşın yaşadıklarını görsen ne dersin...,geçmiş olsun
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:25
    Eşi baygın ama kendisi polisle tartışıyor küfür ediyor Komedi ya
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:09
    Bunda gülünecek bir şey göremiyorum!
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:24
    Bazı trafik polisleri kendisini tanrı sanıyor. 1 dk park etmişim arabayı dörtlüleri açık , etrafta park alanı yok . bu bizim suçumuz değil o planlamayı devlet yapacak. Devlet kendi suçunu vatandaşa yıkıyor.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:22
    Ülkemizde sadece kamuda değil özel sektörde de çözüm odaklılık ve insiyatif alabilme yeteneği bulunmuyor.Kurallar herkes için geçerlidir, ancak bu tip durumlarda insiyatif kullanılarak esnetilebilir. Çünki insan hayatı herşeyden önce gelir. Bu arada en baştan ambulans çağrılmalıydı.Geçmiş olsun...
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:21
    fatih bey haklı. kendisi efendi bir insandır, aynı durum benim başımada gelse ben daha fazlasını yapabilirdim. yine sakinliğini iyi korumuş
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 13:10
    Her eşi yakını hasta olanın küfür etme hakkı mı doguyor
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:19
    Haklı sebep, yanlış hareket ve gereksiz cevap/işi uzatma, kolaylıklar efendim, geçmiş olsun, sabırlar.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:18
    Bu durumda polis hastanın en kısa sürede hastaneye ulaştırlmasına yardımcı olmalı
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:49
    Polis tüm vatandaşlara bu durumda eşlik etmeli.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:16
    Eskiden bir de imkanı varsa eskort yapan polisler görürdük böyle hallerde. Yazık.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:15
    Videoyu izlediğimde hem fatih beyin vücut dilinden karşıdaki "kafaya" laf anlatamadığını, hem de polise benzeyen "kafanın" adamın yüzüne bile bakmadan arkası dönük konuşmasından olayın ne olduğunu az çok kestirebilmiştim... Fatih beyin haklı olduğunu dikkatli bir kişi zaten daha o anda yakalar..
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:07
    Ben sizin yerinizde olsam önünde trafiği daha az olan yeni bir eve taşınırım. Yaşlandıkça hastahane ziyaretleri de artacak malum.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:05
    Polis iterek mi uzaklaştırmış arabayı? Madem böyle önemli bir durum var ise kapıları kitleyip siz gelene kadar arabayı bir şekilde orda bekletebilirdi, ceza almayı göze alarak. İnandırıcı gelmedi, gözden de gönülden de düşürücü bir hareket fatih abi.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:17
    Saçma.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:02
    Bu polisler eğitim almıyor belliki. Sadece biat etmeyi öğreniyorlar. Bilmeleri gereken önce vatandaşın sağlığı ve huzuru için görevlendirildikleri. Sonra kime biat edecekse etsinler.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:01
    sayın altaylı sizi gerçekten her zaman desteklemiş biri olarak yazıyorum ne olursa olsun size yakışmayan bir hareket güçlünün haklı oldugu bir devlet istemiyoruz kim olursa olsun
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:01
    Ben daha bu açıklamaları okumadan da Fatih beye hak vermiştim, görüntüleri biraz izledim ama hastası olduğunu belirtiyordu, polis sadece polislik yapmış keşke önce insanlık yapsaymış!
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:00
    FATİH BBEY VİDEOYU SEYR EDİNCE SİZİ KINADIM AMA OLAYIN AYRINTILARINI SİZDEN DUYUNCA BENDE OLSAM AYNI TEPKİYİ GÖSTERİRDİM
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:59
    Kimse durup dururken böyle şeyler yapmıyor... Ama her bahanesi olan böyle mi yapmalı ?
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:58
    Ankara sokaklarını bir görseniz sanki Suriye veya Irak da yaşıyorum on adımda polis çevirmesi neyse bir de insanları ailelerinin yanın da öyle bir rencide ediyorlar ki terkedip gelmek geliyor insanın içinden bu cennet vatanı
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:56
    yüde yüz haklısınız ancak sistem bu yapacak bir şey yok o anda ona zarar bile verebilirsiniz yine suç size kalır
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:54
    Allah eşinize acil şifaler nasip eylesin. Memurla tartışmayacaktınız, Ceza keserse kessin. Kanunlar herkes içindir. Ödeyeceğiniz cezanın tutarı ne olabilirdi ki? Kanunları 'kişilere' göre esnetirseniz, olacağı budur. Haklı, haksız herkes bir bahane bulacaktır Trafik kanunlarını çiğnemeye.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:52
    kfür etmedim demişsiniz ama videoda küfür ettiğiniz anlaşılıyor. Başta haysiyetsiz demişsiniz. Polis görevini yapmış. Bugün yola park eden kime sorsan bir bahanesi var. Kimbilir kaç kiş hastam var, şuyum var buyum var deyip bahane uyduruyor. Bu polis neye göre yorum yapacak?
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 11:55
    dikkatli oku adam saydırdım diyor
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:22
    Acil durum diye bir şey vardır. Hasta bir insanın durumu bahane değildir. Polis gözü ile gördüğü gerçek duruma göre yorum yapacak. hatta gerekirse hastanın bir koluna da kendi girecek. Aksi takdirde bir robot da aynı işi görürdü.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:51
    ne zaman adam oluruz? bu gidişle zor görünüyor gazeteci de bunu yaparsa vay ulkemin haline
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:49
    Polise küfür ettiği için eleştirenler olmuş. Kim polis, hangi polis? Siz her polisi vatanı için vatandaşlarına yardım eden suçlularla çatışan adamlar falan mı zannediyorsunuz? Ayrıyetten polise direk küfür etmiyor. Burdaki kimse sanki kızdığına içinden küfür etmedi
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:48
    Size ve Hanımefidiye geçmiş olsun diyorum. Sizi de şiddetle kınıyorum. Sizden ricada bulunan amiri de kınıyorum. Her halde Polis Memurunun sıralı amirleride sizden özür dileyip Memura çökmüşlerdir. Valilik ve İl Emniyet Müdürlüğünden "Memurum Görevini Yapmıştır" gibi destek açıklaması bekliyoruz!!!!!!!!
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:47
    Her yıl 10 bin polis değil, kendisini geliştirmiş, dünyayı anlayabilmiş gençler arasından en fazla bin polis adayını üniversitelerde yetiştirmeliyiz. Polis okullarında ise silah eğitimi o kadar…
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:42
    Allahtan video var. Gazeteden aracınızı isteyeceğinize hemen yakınınızdaki hastaneden ambulans isteseydiniz. Hiç bir gerekçe onların şefinize.... hepsinide .... şeklinde kolluk kuvvetine küfür etmenizi haklı kılmaz
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:39
    Fatih bey anlattığınız tabloyu yaşayan birisinin yapacağı ilk iş eşini kucağına alıp kapısının önğnden geçen ilk taksiye bindirip en yakın hastahaneye götürmek olmalıydı.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:35
    Anladım demek hastamız olursa özel şöförümüzü çağıracagız..
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:32
    Video yu izledim biz ne olursa olsun objektif davranmayan insanlar olduk neymiş polise nasıl küfreder iş bunu diyen insanlar en sevdikleri ile sınamasın ondan sonra önüne engel çıkaranlara da k üfür etmesin Fatih bey haklı denmez ama insandır Abartmaya gerek yok
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:31
    kalemin gücü adına güç sende artık ... fatih bey , sahit oldugum bir kaç olay , ertesi gün gazatelere yansıyor . ve konuyla hiç alakası olmayan kısıler , mekanlar , konu olabılıyor .. demem o ki yazıldıgı gıbı mı acaba !!
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:29
    ozur dile ozur, kimse kimseye kufur edemez. ozel durumun var ama bu seni hakli kilmaz.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:29
    Polislerle bende sorun yaşıyorum üniformalarını tehdit artstlik yapmak için kullananlar var.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:26
    Sayın Altaylı, eşinz acil şifalar diliyorum. Haklısınız, uniforma veya yetkiyi ele geçirmekle insan olunmuyor.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:26
    Acil durum olsaydı ambulans çağrılırdı. Polis uygulamasına herkesin bir aciliyet cevabı verdiğini düşünün. Madem arabayı oraya çekiyorsan, modern ülkelerdeki gibi cezayı göze alacaksın. Sonra Arda adam mı yazmayacaksın. Gücü özgürlüğünde Habertürk de benim yorumumu yayınlayacak?
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:24
    Kim olsa sizin yaptıgınızı yapardı, tum olan bitenler arasında umarım esiniz saglıgına kavusmustur. saygılar...
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:23
    Goruntuleri bende izledim.kufur etmeniz dogru degil hakli bile olsaniz.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:22
    siz orada esinizin sagligi icin gittiginiz icin toperans gostermemistir eger siz karinizi dovmus birde bicaklamus olsaydiniz anlayisi gorun
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:22
    fatih bey biz de izmir de bu polis memurlarından sikayetciyiz tolerans sıfır halkın nefretini değil sevgisini kazansanız desek te bizim halkın sevgisine ihtiyacımız yok diyorlar ama en ufak toplum olayında biz de vatandaşız dervbazı memurlar video da görüntüdeki gibi insan olmak önemli.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:22
    geçmiş olsun.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:21
    Fatih Bey, Tamam sizin Gerekceniz, Doktor ,Kocalik ,Can Kurtaranlik ve Babalik Duygulariniz.Beki Memur Beyin görevi.Asayis Degilmi? O Memur Bey Orda Görevini Tam yapmayifta siz geldiginiz de , oralarda Dizili Park etmis arabalar yüzünden Park edemesseydiniz kim sucluydu.?
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:18
    Bu topraklarda hoşgörü yoktur! Devlet aklı dört bin yıldır değişmemiştir. Giresun’da yatalak eşine ilaç yazdırmaya dr.’a gidip önce dr.’tan hakaret sonra polisten tokat, biber gazı, ters kelepçe yiyen 80’lik dedeyi hatırlatıyorum. Ne diyorlar, aklı yerinde olmayan birisiydi…. polisin silahını almaya çalışmıştı… Ya sizin için ne dediler veya diyecekler… Geçmiş olsun.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:12
    Hiçbir hastane gerçek ve acil hasta için (siz getirin)demez
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 12:26
    Ben kızımı 39 derece sıcaklıkla acile götürdüm ve şurada biraz bekleyin doktorun işi var dendi. Yaşamayan bilmez. Yani neler derler neler.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:11
    bir sağlık çalışanı olarak eşinize ve size geçmiş olsun, sizin yerinizde sizi eleştirenler olsa muhtemelen ağır küfür eder ve fiziksel şiddet uygulardı, ayrıca ambulansı meşgul etmeden hastaneye en hızlı şekilde gitmenizi engelleyip illa ambulans kullan denmesi yanlış olmuş
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:09
    hiçbir hastane gerçek ve acil hasta için (siz getirin) demez
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 07:59
    adam karım ölüyor diyor, polis ambulans çağırsaydın diyor. ne kadar sevgisiz bir toplum olduk.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 07:58
    abd e bir taviz verildi. tavizin devamını isteyeceklerdir.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 07:58
    istanbulun gobeginde vale denilen ceteler yol kapatır , kaldırımları araba galerisine donusturur bizim trafik polisleri gıkını cıkarmaz, iki cakarlı aracla heryeri işgal edenler dokunulmazdır , ama sana bana kanun uygulanır fatih bey. Bu ulke boyle maalesef kanun sadece bizlere uygulanır , hırsıza arsıza degil
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 07:55
    sıkı takipçilerinizdenim. Sizi çok severim. Ama haklısınız diye genc bir görevliye hakaret etmek size ve yaşınıza yakışmamış bence. o kadar acil hasta ise işyerinden aracınızı çağırmak yerine ambulansı çağırsaydınız evinizde başlardı müdahale.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 07:54
    Geçmiş olsun Fatih bey. Allah şifalar versin eşinize. Üzücü gerçekten.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 07:49
    Bende bu mantalitede bir trafik polisi ile tartıştım ve 350 gün hapis,2.500 TL. manevi tazminat ödemeye mahkum etti mahkeme.Memur arkadaş izin günü bile üniforması ile geldi duruşmalara.. Sonuç yukarıda yazdığım gibi..Size ve hanımefendiye geçmiş olsun..Sağlıkla kalın..
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 07:37
    fatih bey 112 yi aramak aklınıza gelmedimi
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 07:34
    sayın fatih Bey bende Polis memuruyum yazilarinizi mumkun oldugunca takip ediyorum bazi goruslerinize katilip bazilarina da katilmiyorum dogal olarak ama bu konuda yuzde yuz haklisiniz insani bi durum karsisinda o polisin tutumu kesinlikle yanlis kendi ayni durumda olsa ne yapardi size soyleyeyim devrem bende polisim derdi isini hallederdi gecmis olsun
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:04
    Ben polisim diyorsun devrem deyip işimi hallettirmeyen polis yokmudur,polis değilsin muhtemelen madem yazdın öyle sen polissin ama senin zihniyetin bozuk, yazık kural herkese kuraldır, bunun insiyatifle filan alakası yok, bu polis ambulansımı geçirmemiştir veya taksi çağırmasına mı engel olmuştur, aklın yolu bir yarım saat özel şöför beklemek nedir? Ben söyleyeyim hastaneye fatih bey taksiyle ambulansla mı gider
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 07:29
    anladığım kadar hemen ambulans çağırılsaydı aynı zamanda hastaneye ulaşırdı hasta. Polis kim bilir günde kaç tane bahane dinlemek zorunda kurallara uyulmadığı için. kurallara uyumakla başlamak doğru bence.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 07:28
    Memura küfür devlete küfürdür
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 07:18
    O sızdırdıkları videoda bile iki dakika gecikmeyle ölme tehlikesi olan hasta olan birisi için çırpındığınız ve polisin umursamaz tavrı belli oluyor, sadece hastanın kim olduğu belli olmuyor. Boşverin takmayın siz ordan birşey çıkmaz. Biz malımızı biliyoruz.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 07:03
    Yazık oldu
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 06:52
    Ne demiş atalarimiz iğneyi kendine çuvaldızı karşındakine biz toplum olarak kurallar la kanunlarla yonetilmeye mahkûmuz çünkü merhamet insanlık adamlık ahlak edep adab gibi bizi insan yapan özellik lerimizi kaybettik. istisnalar kaideyi ve kanunu bozarmi o araç için izin verilse bugün bunlar konusulmaz di asil olan üni formaya polisimize hakaret olmazdı ayrıca not altayli yi sevemem lâkin insanlık sevmediğine yardımcı olmaktır
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 06:49
    kardesim adam sonuna kadar hakli buradskiler kendi yorumlarınızın haricinde yorum yapanlsra bile soven insanlarsiniz boyle bir durumda olsaniz ana avrat soverdiniz dumen yapmayin
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 05:56
    Tanınmış insanların toplum içinde ve dışında saygısızlık ve küfür gibi şey yapma lüksü olamaz bunlar çocukça bir mazeret böyle insanların yazısı filmi okunmaz seyredilmez
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 05:41
    Taksiye binseydin paran mı yoktu
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 05:38
    fatih bey esinize uzuldum gercekten gecmis olsun benim deginecegim konu biraz farkli tv de doktorlar dovuldugunde tasvip etmiyorum am suclu sadece hasta ve hasta yakinlariymis gibi lanse ediliyo ama bazilari gercekten insanlara hayvanlara muamele yapar gibi davraniyo siz sabir gostermissiniz ama ustundeki uniformanin hakkini vermeyenlere herkes sizin gibi sabir gosteremiyor o can havliyle tekrar gecmis olsun
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 05:29
    Keşke taksi çağırsaydın fatih bey. Böylece sinirlerinde bozulmazdı. Geçmiş olsun eşinize ve size.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 05:00
    öncelikle cok geçmiş olsun...yazanizin sonunda ne zaman adam oluruz kisminda lince bahane aramadigimiz zaman diyorsunuz.peki ardaya yaptiginiz yada yapilanlar olay netlesmeden sanki herkes ordaymis gibi anlatimlar bu lince sizde ortak oldunuz geçmişteki hatalari yuzunden yargisiz infaz yapiyorsunuz .demekki hicbirsey göründüğü gibi olmayabilir..
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 04:58
    acil ve zorunlu durumlarda yasal olarak araç bekletilebilir suç veya yasak değildir. tamamen haktır.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 04:55
    Fatih Bey geçmiş olsun.O semtteki malum hastaneden ambulans isteseniz daha iyi olmaz mıydı?
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 04:51
    polis hatalı olabilir ama küfür etmeniz mi gerekiyordu memura veya başka birine
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 10:08
    Kuralı uygulamak ne zamandan beri hata ya, eline zurnayı alan gelsin o zaman
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 04:50
    Ben sizi haklı buldum kim ne derse desin bizim de başımıza geldi maalesef neden böyle oldu bu insanlar anlamak zor.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 04:24
    Ne demesini bekliyordunuz ben polise küfür ettim haksızım mı diyecekti? Fatih Altaylı İlber Hoca ile yaptığınız programlar ve yıllarca teke tek’te gündemin nabzını tutmanızdan dolayı size severdim ancak bu olay size yakışmadı hastanızı tabi ki Ambulansla hastaneye götüreceksiniz, hangi hastane buraya hastayı getirin der? Hastane ambulans gönderir hastayı alır. Siz polise küfür ettiniz şimdi kılıf uyduruyorsunuz. Yakışmadı size Fatih bey yakışmadı
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 04:17
    yaya kaldırımlarına araç park edenler var bu memlekette.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 04:14
    kanun kanundur, kisiye ozel muamele ancak kabile devletelrinde olur, tebrikler polis memuruna
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 03:49
    Ne üniforma lar gördük içinde İnsan yoktu, ne İnsanlar gördük Üstünde üniforma yoktu
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 03:03
    Fatih bey, cemal kasikci ABD vatandasi degildir.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 03:03
    Fatih bey öncelimle eşinize çok geçmiş olsun Allah acil şifa versin diyorum. Elbette o an sağlık durumundan ötürüdür ki böyle bir refleks sergilemişsiniz. ancak şunu da söylemek gerekir ki sizler toplumumuzda her zaman yeniliklere hatta düzene öncülük edecek aydın kişiler olmanız hasebi ile yine de tepkinizi küfüele dile getirmemelerinşz ki bu sizi hastasını muayene een doktora saldıran magandalardan ayırsın. Bu güne kadar herhangi bir kamu görevlisine karşı nazik duruşunuzu bozmamış olmanız da bir lüks değildir bu olması gerekendir. bunu da özellikle belirtmek istedim. Özrünüz için teşekkür eder eşiniz ile birlikte ailenizle sizlere tekrardan çok geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 02:58
    Fatih bey tartıştığınız polise verdiğiniz tepki doğru sorun yok ama sorun küfür etmeniz ki size yakışmamış....
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 02:49
    Bu gibi durumlarda görevlinin esnek olması gerekir nihayetinde insanların yaşadığı meskun mahaller, ceza bile söz konusu olabilir. Basit çözümlerde dahi vatandaşını devlete küstürecek kadar başarılıyız. Yazan arkadaşlarda hiç hastahaneye acil hasta taşımamışlar, ters şeritten çok gittiğimi bilirim
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 02:48
    Fatih altayli devamli avrupa da ki standartlari kiyaslar ama kendi menfaati olunca unutur, Avrupa da bir yere otomobil yasak ise giremezsiniz , Polis bey ira da gorevini yapiyor ve ilave ediyor, hastaniz varsa Ambulans cagirin iste bu !! Avrupa da oyle,
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 02:28
    geçmiş olsun Fatih bey. maalesef empati den yoksun memurlar mevzuat hazretlerinin ardına sığınıp bunu yapıyorlar. Konsolosa gelince, ben olsam Türkiye ye sığınırdım. kellesiyle veliahdı aklayacak..
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 02:25
    Doktorlara elestiri gelince o zaman hastalaninca doktor gitmeyin yazmistiniz Bende basiniza bisey gelince polise gitmeyin yazsam olurmu Fatih bey üniforma kutsal deyil her meslekte isini yapamayan lar mevcut her meslek grubu elestirilebilir
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 02:07
    Siz birde Atatürk hava alanindaki pasaport kontrolündeki polis memurlarini görseniz kac bin km. gelmis yolcularin üstüne cemakan kabinlerinden cikip kartal gibi kollarini acipta bagiriyorlar, sebeb yerdeki kirmizi cizgiye bastim diye. O kadar yol gelmisim Avrupa kisminda bir sey yok kendi vatanimda gördügüm muameleye bak
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 01:54
    iyi günler fatih bey geçen günlerde bir yazı kaleme almıştınız"mutsuzum",bugün izlediğim bir videodan sonra mutsuz oldum,haklıydınız ama GÜÇLÜYDÜNÜZ
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 01:14
    Tamam Fatih bey karınız hasta olabilir ona sözümüz yok. Neden tüm polis küfür ediyorsunuz
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:58
    Geçmiş olsun
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:51
    polisin işittiği milyonlarca bahanelerden sonra haklıyı haksızı ayırmakta zorlanıyorlar dogal olarak velakin inatları tuttumuda tutyor neyse gecmiş olsun hoş geldin halkın arasına ara sıra halkın cektiklerinide cekerseniz yazarsınız bazen
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:50
    önce vicdan
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:50
    bence fatih altaylu savunma psikolojisi yapıyor.dustugu durumu kurtarmaya calisiyor
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:46
    Aşırı milliyetci bir insanım ancak son dönemde yakınlarımın başına gelen saçma sapan polis davranışları o kadar ayyuka çıktı ki, 90 lardaki polisler gibi davranmaya başladılar. Davranış bozukluğu olan ve bu memurlar Polis okullarında bence biraz da davranış eğitimi almaları lazımdı.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:43
    Kimler polis oluyor ; iş bulamayıp bari memur olayım diyenler. Üniforma ve silahı da verdinmi tamam. Görevini vatandaş için yapan memur azdır fakat amiri için yapan çoktur.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:33
    abi bosver, Allah saglik versin
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:32
    polisin öyle davranması sizin polise küfür etmenizi gerektirmez. Ondan sonra vatandaşı eleştiriyorsunuz argo konuşuyor diye.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:24
    Polis hatalı hasta olduğunu belirtiğiniz zaman sizin özel aracınızda ambulans sayılır ama o kabalık yaptı diye sizin küfretmeniz doğru değil
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:24
    Haberi başka bir sitede sizi suçlayarak anlatmışlar ve okuduğumda ilk yorumum "Fatih Altaylı durduk yere bir polisle tartışacak kadar ahmak ve kontrolsüz birisi değildir" olmuştu ve detayları öğrenince yine yanıltmadığınızı öğrendim. Sizi bilen biliyor, eşinize de çok geçmiş olsun, Saygılar.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:23
    Herkesin kendine göre bir mazereti var ayrıca saydırdım diyorsunuz başımızı ağrıttığınız için değil resmi görevliye saydırdığınız için özür dilemeliydiniz
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:20
    selam fatih bey ben 20 yıldır almanyada yaşıyorum avrupa avrupa diyorsunuz gelinde burda bırakın el kaldırmayı bırakın itiraz etmeyi ki imkansız geri cevap verin hakaret küfür zaten burda hayal bile edilemez anında yaka paça atarlar içeriye bu yüzdendir ki türkiyede kanun işlemez almanyada acil hastayı hamile bir kadını kaza yapmış insanı öyle arabaya alıp hastaneye goturemezsiniz ambulans gelmesi lazım isterse son nefesinde olsun saygılar
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:19
    Hasta insana yardımcı olmak insanın onurudur.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:16
    Yerden göğe kadar davanız da haklısınız.bazı haber sitelerinin saldırı haberlerini okudum.ayıp etmişler meslektaşlarına
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:15
    Fatih Bey öncelikle eşinize büyük geçmiş olsun, ayrıca "öfkeyle saydırdım" diye söylemeyin açık açık küfür ettiyseniz küfür ettim diye söyleyin, sizin gibi dobra dobra konuşan insandan bunu beklerdik. Ne zaman adam oluruz: Doğruya doğru yanlışa yanlış dediğimiz zaman hernekadar hoşumuza gitmese de.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:13
    Git aynı hakaretleri Abd de veya Avrupa da yap bak bakalım neler oluyor
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:11
    Bence sucun buyugu soforde. Duraydi cezasini yerdi enfazla.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:01
    özellikle videoyu izledim, adam karım orda ölüyor sen burda ambulans gelsin diyorsun diyor. benim canımı malımı korumak için orda olan adam öncelikle görevinin bu olduğunu bilecek, kendi yardıma koşacak. adamlık karakterle oluyor üniformayla değil.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 01:24
    Gazeteden şoförünü çağıracağına doğrusu olan ambulansı çağırmak değil miydi önceden?
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 06:49
    Bende Avrupa da yaşıyorum konu olay değil konu o küfürleri Avrupa'da polise her ne şart ta olursa olsun sallayarak konuşmak,heleki Avrupa lı polisin insanlığın dan hiç bahsetmeyin komik oluyorsunuz
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:33
    Senin o türk polisi dediklerinin hepsi çok mu düzgün kendini bir halt sanıyorlar varandaşa çok ters, aksi, kötü davrananlar var.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:50
    Fatih abi kim olsa senin yerinde aynı şeyi yapardı diyemiyeceğim çünkü senin yaptı yüzde 99 umuz yapamaz o kadar sabırlı olamayız. Sen orda çanla başla uğraşırken o polisin o tavrı ki çok yanlış eğer bu anşattığın gibiyse çektirseydin arabayı yazarsan yaz deseydin cezayı bu araç burda duracak deseydin. Hiç birşey hiç bir makam insanın canından daha değerli değil biz bunubir türlü öğrenemedik.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:57
    Polis günde kaç defa böyle bahane duyuyor. Gözüyle görmüş mü polis bir hasta olduğunu? Her bahaneye müsade etseler, ki edildiği için trafik böyle, trafik kuralı nasıl işleyecek? Herkesin bahanesi var. Bahanende haklı olsan bile empati yapcaksın. Haysiyetsiz demeyecek küfür etmeyeceksin.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:01
    Geçmiş olsun fatih bey bir musibet bin nasihata bedeldir ata sözünden yola çıkarak sizin başınızdan geçenin hergün sıradan vatandaşın yaşadığı şeyler genç memurlar maalesef kendilerini ünüforma giyidikten sonra çook ulu zannediyorlar maalesef sizin yaşadıklaırınız binde biri insanlar günlük yaşamda o kadar mağdur oluyorlarki bu konu hakkında kitap yazılır sizin gibi aydın atatürkçü çağdaş bir insanın kimseye özellikle güvenlik görevlilerine durup dururken zorluk çıkarmayacağınızı geçmiş olsun dileklerimi sunarım
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:01
    polis görevi dışında bir uygulama mı yapmış? yola kanunsuz park eden araca bekleme demiş. küfür mü etmiş haysiyetsiz mi demiş? bu mu atatürkçülük? polis görevini yapmadığında suç, görevini yapsa da suç. Ne zaman adam oluruz?: işimize geldiği gibi kanunu yorumlamadığımız zaman.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:59
    Bunu gundeme tasiyan kendi meslektaslariniz oldu.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:49
    Cemal Kaşıkçı olayında Suudi prens ve Abd anladığım kadarı ile Türk polisin incelemesine göre kanaat oluşturmaya ve bir günah keçisi bulup cezalandırma yoluna giderek işin içinden kurtulmayı planlıyorlar. Konu çok daha derin konulara gebe ancak hiç kimse ceza kesme taraftarı değil anladığım bu.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:31
    Böyle durumlarda ambulans çağırmak en iyisi
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:29
    Fatih bey hakliyken haksız duruma düşürmüşşünüz kendinizi.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:24
    fatih bey gazeteden arabayı çagırıncaya kadar ambulansı neden aramadınız?
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:14
    Polise yaptığınız o hakaretleri ABD veya Avrupa polisine yapabilirmisiniz merak ediyorum.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:52
    Amerikan polisi ya da Avrupa polisi o durumu görse yardım eder, arabasıyla yolları açar, hastaneye yetiştirirdi arkadaşım.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 00:06
    Ben Almanya'da yasiyorum. Burada olsa polis kesinlikle Fatih Bey e yardimci olurdu. Çünkü burada inisiyatif kullanmayı öğreniyor insanlar. İnsanlığı da. Kanunu robot gibi uygulamıyorlar.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 02:32
    avrupada o hareketi polise yapmaya lüzüm yoktu orada bir polis agir hasta var dedigin zaman daha degisik oluyor tabiki insanca konusursan
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 06:56
    amerika`daki polisler bunlar gibi degil ki.bu polisi direkt gorevden alirlardi.15 yildir amerika`dayim,iyi biliyiorum
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:53
    Siz avrupayı ne sanıyorsun kaç kere gittin ne gördünüz? Orda insan canından daha değerli birşey yok avrupada o polis o hareketi yapamaz gider kendi mudahale eder yarrdımcı olur vatandaşına
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:53
    Bu tur acil hastalik durumlarinda abd veya avrupa polisi ne yapiyor gordun mu hic
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 09:12
    ABD ve Avrupa Polisi bu sözde polis gibi mi davranır? Sen hayatında şehir dışına bile çıkmamışsın anlaşılan. Orada polisler bırak insanı ördek için bile trafiği durdurur yol kapatır vs. Sırf muhalif görünmek için bilmeden konuşmayın yahu.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:13
    Fatih Bey durum belirttiğiniz gibi ise haklısınız. Fakat arabanıza en fazla ceza yazılırdı neden polisi taktınız ki. Bu nedenle bana pek inandırıcı gelmedi. Haklı değilseniz bile arada olur canım diyorum.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:33
    emniyette aynen böyle bir açıklama yaptı, polis memuru ceza yazmış, fatih buna kızmış, ajitasyon yapıyor, editör yayınlamaz bunu gerçi
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:13
    Polis memuru kohlbergin ahlak yasalarına göre ikinci düzey ikinci aşamada: Kanun ve düzen eğiliminde ve kendince haklı. Oysa ideal olarak evrensel ahlakı dikkate alırsa siz haklısnız. Hiçbir kanun insan olmanın önğne geçemez. Hansın hikayesi Hasanı hep etkilemiştir. Geçmiş olsun. şifa diliyorum.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:13
    Kaleminiz var sayfaniz var sevenleriniz var (bugüne kadar ben de öyleydim) tabiki kendinizi hakli göstermek isteyeceksiniz. Inanin yazik. Esinize cok cok gecmis olsun ama cok eminim ki olay tam da sizin anlattiginiz gibi gecmedi
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:13
    Öncelikle çok çok geçmiş olsun size ve eşinize.. ne zaman adam oluruz küfür etmediğimiz zaman
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:07
    Durumunun kotu oldugunu belirtmissiniz. Bu durumda acilen hastaneye gitmesi gereken bir kisi “yazinizdan bu anlasiliyor” icin calistiginiz gazeteden ozel soforunuzu cagirmak yerine 112 yi arasaniz hastaniza daha erken tedavi yapilmis olmaz miydi?
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:07
    haklı olunca polise küfür etmemek lazım haklı bile olunsa eşinize ve size geçmiş olsun
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 02:35
    belki kendi yönün den hakli olabilir fakat isin icinde küfür olmuyacak eger varsa ayip
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:07
    Bu ülkede E-5 yolu trafiğe kapatıldı. Metrobüs ler çalışmadı. İki saat Yakıcı güneşin altında Cevizlibağ metrobüs durağında beklemek zorunda kaldım. Olay şu İran Cumhurbaşkanı gelecek.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:06
    Eşinizle ilgili konuda yerden göğe kadar haklısınız siz eleştirenler aynı şey başlarına geldiklerinde doktor dövüyorlar neler yapıyorlar geçmiş olsun dilerim acil şifalar Allah’tan
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 01:21
    Kötü örnek örnek değildir!
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 02:19
    guzel yorum
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 23:02
    Haklı olmak değil, haklı kalmak önemlidir Fatih Bey..
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 01:21
    Kaldı ki haklı da değil.
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 04:56
    "Haklı olmak degil, haklı kalmak" da nedemek..!! Ne anlamsız bir tarif!! İkisi de aynı yola çıkar...
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 22:58
    öncelikle geçmiş olsun,ben de aynı şeyi yapardım. suudilerden hiçbirşey olmaz,ancak külfet olur.
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 22:54
    Mermi gibi olmuş. ilk başta başlayan gergin tavır diğer konularada sıçramış. hiç kimse insanları sevdikleri ile sınamaya kalkmasin. Bizim ülkemizde gergin adam çoktur. bir kaç agresif tavır sözle bitmeyiverir bazen. aklı selim davranmaya davet ediyorum . kamu gorevlilerinide. insanların en acite halinde üstüne gitmeye gerek yok BIRAZ EMPATI LÜTFEN
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 22:50
    Hadise video kaydı ile İnternete düşmeseydi bu yazı olmayacaktı. Bana samimi gelmedi. Küfür sana yakışmadı Altaylı..
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 22:49
    Fatih bey sizin çok sıkı takipcinin bu günkü Türk polisine ettiğiniz küfürden dolayı sizi konuyorum
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 22:47
    kesinlikle fatih beye katiliyorum...uniforma ego tatmini icin olmus
  • Misafir 17 Ekim 2018 Çarşamba 22:44
    Helal meydanı kolpacılara bırakmadınız yine
  • Misafir 18 Ekim 2018 Perşembe 08:23
    Suudi hanedanlığı İsrail'in kucağına oturmuş durumda, ABD ve Trump'ın iki kaygısı var 1-İsrail'in güvenliği 2-1. maddeyi sağlıklı bir şekilde yürütebilmesi ve halkın tepkisini çekmemek için ekonomik gelişme. Bunlar devam ettiği sürece demokrasiden dem vuran ABD için kimin öldüğü çok da önemli değil
Kalan karakter : 300