Son Dakika

Empati mi dediniz!

19.10.2018 - 00:03 | Güncelleme:

 

Dün yorumları okuyunca “Acaba mesleği ve hatta her şeyi bırakmanın zamanı geldi mi?” diye düşünmedim değil.

Eşim o an ölüm kalım mücadelesi verirken, “Otomobiliniz burada duramaz” diye inat eden polis üniformalı kişi için “Haklı bile olsam empati yapmalıymışım”

Yani kendimi o polisin yerine koymalıymışım.

Siz benim o anki halimle empati yapmıyorsunuz ama ben hemen yapayım.

Ben polisim ve bir vatandaş geliyor, bir yakınının acil hastaneye gitmesi gerektiğini söylüyor.

Hemen yardım eder, hatta gerekirse trafiğin içinden hemen çıkması için destek olurdum.

Bunun için empatiye gerek yok.

Medeni bir ülkede, medeni bir polis memuru böyle yapar.

Denemesi bedava.

Aslına bakarsanız Türkiye’de de 100 polis memurunun 99’u da böyle yapar.

Çünkü hayat kutsaldır, sağlık tehlikede ise can tehlikede ise en önemli kural onu kurtarmaktır.

Bunu söyledikten sonra şunu da ekleyeyim.

Ben o polis memuruna doğrudan hakaret etmedim.

Yanından uzaklaşırken öfke ile söylene söylene gittim.

Her anınız sizden nefret eden birileri tarafından kameraya alınsa acaba siz gün boyu kimlere kızıp, kimlere söylenip, kimlere sövüyorsunuzdur, hiç düşündünüz mü?

Yine de orada konuyla ilgisi olmadığı halde öfke ve can havli ile söylediğim sözlere hedef gibi görünen tüm kişilerden özür dilerim.

Muhatabı dışında kimseyi kırmak istemem.

Bu arada Emniyet Genel Müdürlüğü bir açıklama yaparak benim “Bana ceza kesemezsiniz, ben kimim biliyor musunuz” falan dediğimi iddia etmiş.

Tahminim sosyal medyadan yanlış bilgilendirilmiş olmalılar.

Hayatımda bir kez bile böyle bir tavır sergilemedim, sergilemem.

O polis memuruna da adımı dahi söylemedim.

Bir vatandaş olarak gidip derdimi anlattım.

Ki polis memurunun kendi bakış açısından gayet dürüstçe yazdığı şikayet dilekçesinde de böyle bir şey söylediğime dair tek satır yok.

Beni eleştirenlerin büyük bölümünün, kendi davranış biçimlerini benden de beklemeleri normal ama ben onlar gibi değilim.

Bilinsin isterim.

***

Batı medyasının tuzağına dikkat

Şu “Batı medyası” denilen şeyi biraz tanıyorsam, bunca yılın takibiyle biraz biliyorsam, derim ki: “Türkiye çok dikkatli olsun.”

Konu Suudi Arabistan’ın İstanbul Başkonsolosluğu’nda işlendiği iddia edilen ve Amerikan medyasının şimdiden peşin hükümle “Öldürüldü” dediği Cemal Kaşıkçı cinayeti ya da cinayet iddiası.

Türkiye eğer dikkatli olmazsa, soruşturmayı çok kısa sürede tamamlamazsa, ulaşılan bilgileri ve delilleri mümkün olan en kısa sürede kamuoyu ile uluslararası ve yerel medya ile paylaşmaz ise yani bu uluslararası meseleye ciddi bir “hukuk devleti” gibi yaklaşmaz ise Batı medyasının ne yapacağını söyleyeyim.

Türkiye’yi Suudi Arabistan’ın suç ortağı ve hatta belki de azmettiricisi gibi gösterecekler.

Kaşıkçı’yı öldürüleceğini bile bile Konsolosluğa yolladığını, bunun için Suudilerin içindeki karanlık bir grupla anlaştığını iddia edecekler.

Ve hatta belki de Veliaht Muhammed bin Selman’ın bundan haberi olmadığını dahi gündeme getirebilecekler.

İsrail’in uluslararası medyadaki etkinliğini, Anglosakson medyasındaki gücünü ve etkisini göz önüne alırsanız, aynı İsrail’in Ortadoğu’daki en has ve hayati müttefikinin Suudi Hanedanı olduğunu unutmazsanız, bu dediğimin kuvvetli bir ihtimal olduğunu da anlarsınız.

Ki zaten bu dediğim tavrın işaret fişeği atıldı bile.

İngiliz The Times gazetesinde yarın öbür gün böyle bir iddiayı ortaya atmak için altlık niyetine bir makale dün piyasaya sürüldü.

Richard Spencer adlı bir Ortadoğu uzmanı gazeteci “Türkiye bu cinayet ile Suudi Prens Selman’ı köşeye sıkıştırıp, maddi yardım koparma peşinde” şeklinde özetlenebilecek bir “sözde analiz” kaleme aldı.

Bu analiz bu işin nasıl Türkiye aleyhine bir mecraya sürüklenmek istediğinin ilk örneği.

Suudilerin daha önceki cinayet, adam kaçırmalarında parmağını kıpırdatmayan ülkeler olarak ne İsviçre’yi ne Fransa’yı ne ABD’yi hedefe koyanların şimdi Türkiye’yi hedefe koyma girişimine başlamaları ilginç.

***

DEAŞ yoksa ABD yok, ABD yoksa DEAŞ yok

Aylar önce hem bu köşeye yazıp hem de televizyon ekranında söylediklerimi Putin’in ağzından duymak ilginç oldu.

Benim aylardır söylediğim şu:

“ABD bölgede DEAŞ’ı asla bitirmez. Çünkü bölgede kalabilmek için DEAŞ’ın varlığına ihtiyacı var. Suriye’nin hemen hemen tamamından DEAŞ temizlendiği halde bugün sadece ABD/PKK kontrolündeki bölgede DEAŞ kampları ve faaliyeti var. NATO müttefikimiz DEAŞ’ı o bölgede gerektiğinde kullanılacak bir tohum gibi hayatta tutuyor”

Bu iddiamı sadece burada yazmadım.

Pek çok yabancı televizyon kanalı ile yaptığım mülakatlarda da dile getirdim, yayınlandı.

Şimdi aynı şeyi Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin dile getirmeye başladı.

Ve daha ilginci dün DEAŞ’la çatışan bir PKK grubuna Amerikan uçakları “yanlışlıkla” bomba yağdırdı.

Kesin yanlışlıkladır.

Emin olun.

***

Tasarruf nostaljisi

Ekonomide sıkıntılar baş gösterip, bolluk dönemi bitince “tasarruf tasarruf tasarruf” sözleri dillerden düşmez oldu.

Bazen şirazesinden çıkmış toplumlar için musibetler nasihatlerden daha iyi bir öğreticidir.

İnşallah bize de öyle olur.

Bilirsiniz, Avrupa’da kişi başı gelirin en yüksek olduğu ülkeler İskandinav ülkeleridir.

Peki sizce lüks tüketimin en düşük düzeyde olduğu ülkeler hangileridir?

İlginçtir, aynı ülkeler.

Başka Avrupa büyük şehirlerinde olduğu gibi yan yana dizilmiş lüks markaları satan butikleri, İskandinav şehirlerinde pek göremezsiniz.

Yok değildir ama azdır.

Eskiden biz de öyle idik.

Yine çocukluğuma dönüyorum biraz.

Basit bir örnekle tasarrufun eskiden nasıl yapıldığını anlatmak istiyorum.

Okullar açılmadan önce okul dönemi alışverişine götürülürdük.

İlk işimiz gömlekçiye gitmektir Beyoğlu’nda.

Yanlış hatırlamıyorsam Sylvio diye bir mağazaya giderdik, ısmarlama gömlek diken.

5 gömlek ısmarlanırdı.

Ve her bir gömlek için 2 yaka ve iki çift manşet.

Çünkü yaka ve manşet daha hızlı eskirdi.

Eskiyince yedeklerle değiştirilirdi.

20 CM kumaştan çıkan yaka ve manşet için 1 metre kumaştan çıkan gömlek atılmazdı.

Keza ayakkabı.

Okulda azgınlıktan tabanlar anında biterdi.

Dedem rahmetli ayakkabıları alır altına pençe yaptırmaya yollardı.

Lastik tabanlı botlar Mahmut’tan alınırdı.

Koridorlarda top oynamaya kauçuk taban da dayanmazdı.

Ayakkabı tekrar Mahmut’a döner, taban yenilenirdi.

O zamanlar tasarruf böyle bir şeydi.

Zengin için de, fakir için de geçerliydi.

***

NE ZAMAN ADAM OLURUZ?

Adam olmaktan önemli olanın insan olabilmek olduğunu anladığımız zaman.

 


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 20 Ekim 2018 Cumartesi 14:05
    Sizinle aynı duyuş,düşünce,davranışları paylaştık.
  • Misafir 20 Ekim 2018 Cumartesi 10:06
    Ekonomi bozulur düzelir, iktidarlar hata yapar değişir, halk tarafından değiştirilir. Bunların hepsi geçer yahu. Ama insanlığımızı, zarafetimizi, saygımızı, terbiyemizi kaybedersek bu öyle kolay kolay geçmez. Bu da kalır yahu! Alıntı: Fatih ALTAYLI
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 17:41
    Sizi takip eden birisi olarak; şöyle ifade edeyim bence açıklama yapmanıza gerek yoktu. Duruşunuz belli bırakın isteyen istediği gibi düşünsün. He konuda
  • Misafir 20 Ekim 2018 Cumartesi 06:06
    Okuduğunu anlamayan biri olduğun çok açık. Sen bence hiç konusma
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 17:19
    çok kaliteli yazıların varda yazıların kadar adam değilmiş sin çok üzüldüm seni tanımamışım.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 17:16
    konsoloslukdan araştırmadan çıkanların üstünde kan resimleri yayınlandı , halen öyle cinayet mi işleniyor ki , bir iğne 5dk da temiz ölüm adamlar akılsız mı ki kesinler biçsinler , asıl konsolosluk içindeki video ve ses kayıtlarına bakılmalı
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 16:27
    Sonuna kadar haklısınız Sn. Altaylı. o polis siz değilde bir akp milletvekili olsa tüm yolları boşaltır, yardım için bir aslan parçası cengavere dönüşürdü. Sizi bilen biliyor.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 14:25
    Fatih Bey, sağlıkta şiddet konusundaki programınızda, doktorların da hastalar ve veya yakınlarına kötü müamelede bulunduğu yönünde size gelen eleştirilere, benim hiç başıma gelmedi, mahkemeye gidersiniz, olur biter diyerek, empati göstermemiştiniz.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 14:19
    usta yola devam
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 17:39
    Herşey bir nedenle olur.Varılması gereken tespite varıp tabii ki yola devam...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 14:13
    Böyle ağır hakaret ve küfürlere gerek var mıydı.HİÇ YAKIŞMADI
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 14:05
    Fatih Bey, Bu polis olayi gibi olaylari maalesef hergün onlarca insan yasiyor. Sadece polislerle degil yanlis anlasilmasin, esnafla, komsuyla, isyerinde vs. Bunun da cözümü yine her zamanki gibi "Egitim" de.....
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 14:16
    Sizin hastanız olunca ambulans çağırırsınız. Panikte yapmazsınız. 15 milyon nüfuslu istanbulda ambulans beklersiniz.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:53
    Hastan var diye Trafikte 200 km hızla git o zaman , polis tıp eğitimi mi almış , ne bilecek senin hastanın durumunu , bu işler için ambulans diye bişey var , hız ve park kurallarından ayrı tutulduğu için görev yapıyor.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:49
    Abi yani krediye gir felen villa al park biraz konvertibil takil yaa
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:45
    Kendisini eleştirenlere karşı önyargılı ve kibir dolu bir yazı.Sayın Fatih Altaylı,ben nerede hata yaptım diye hiç düşündün mü?Yoksa hala kendini hata yapmaz zannedip özür dilememek için bin dereden su getirme yoluna mı gideceksin.Tercih senin.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:44
    Fatih bey park cezasi 108 erken oderseniz 80 kusur tl ye dusuyor soforunuz polise memur bey hastamiz var gerekiyorsa cezayi yazin deseydi bu olaylarin hic biri gerceklesmezdi
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:38
    Soforumun durmasina izin vermedi... Ambulans cagirdim gelmedi... Soforun getirecegi araba herhalde binek bir araba. Biz boyle acil durumlarda hastaneye yetismemi gerekyorsa hemen bir taksi cevririrz... hic mi taksi gecmedi oradan? 45 dakika bekleyinceye kadar bir suru taksi gecmistir herhalde...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:35
    Bu millet yan çizmeyi iyi biliyor. Birşeylere itirazınız varsa direk söyleyin lafı evirip cevirmeyin. Kural herkesedir.Aynı olmalı.Kanunda aynı olmalı.Meslek gruplarını ayırmayalım.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:34
    Lafı uzatmaya gerek yok haklısın.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:30
    mesele sizin hakaret etmeniz veya kızmanız felan değil.mesele bizler sizden yazılarınızdaki gibi beyfendi olmanızı bekliyor umuyoruz.Ve öyle olduğunuzu düşünüyoruz.Bir kesimde bunun böyle olmadığını sürekli kulağımıza fısıldıyor bizde acaba diyoruz.böyle bi olaydada hımm galiba haklılarmış diyoz
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:29
    ben fatıh altaylının sonuna kadar arkasındayım.fatıh bey gecmıs olsun.sızı cok sevıyorum.tekrardan gecmıs olsun
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:24
    kusura bakma fatih bey, ben polise askere jandarmaya kufur edenle empati yapamam. ozur dileyin lutfen
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:12
    8.30’da dersim vardı. Ancak trafik çok yoğun ve sıkışıktı. Bekleyemedim, çünkü derse saatinde yetişmeliydim. Aracımla kestirme diye bildiğim yola girdim, fakat o yoldan da sola dönüş yasağı vardı, trafik sağa akıyor. Parkları yakıpı az ilerideki polise durumu anattım. Benden ne istiyorsun diye sorunca, Bena derse saatinde yetişmem için yardım etmeleri gerektiğini söyledim. Beni takip edin, dedi. Yunus motorsikletin peşinde ve ters yolda emniyet içinde derse yetiştim. Olması gereken bu. Kurallar var ama bir de hayatın gerçekleri var. O polisi hep minnetle anıyorum.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:08
    Fatih bey yereden göğe kadar haklısınız ,insanın hayatda en kıymetlisinden biri tahatsızlandığı an eşi veya çocuğu en kısa sürede hastaneye yetiştirmek ister polisin görevide buna yardımcı olmaktır.Emniyet teşkilatının polis eğitimine bu konularda çok daha önem ve öncelik vermesi gerekir.İnsan hayatı trafiktende herşeyden önce gelir.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:08
    Fatih Bey, yazilarinizi her gecen gün daha cok begeniyorum...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:03
    KENDİNİZİ O POLİS MEMURUNUN YERİNE KOYUN ....POLİSLİK TOPLUM DOKTORU GİBİ OLMALI BİR SORUN VARSA HEMEN KENDİ İNSİYATİFİNİ KULLANARAK O SORUNU HALLETME YETENEĞİNE SAHİP OLMALI AMA İŞLER ÖYLE GİTMİYO ÇÜNKÜ BAŞLARINDAKİ AMİRLER SEN DÜŞÜNME BENSENİN YERİNE DÜŞÜNÜR EMİR VERİR O EMRİDE EKSİKSİZ İSTERİM .
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:01
    Fatin bey Ben Almanyada yaşıyorum sizin yaşadıgınız durumda buradaki polisler veya görevliler anında yolu kapatırlar !!! Tekrar gecmiş olsun
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 12:54
    Seni çok seviyoruz fatih abi iyili varsın
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 12:49
    yorumun devamı: ayrıca siz o polise değil tüm polislere küfrettiniz.Sizin dediğiniz gibi eşinizin hayati tehlikede bilinci kapalı olduğunu söylemişsiniz.yayımlayın doktor raporlarını ettiğiniz ağır küfürler bir nebze hafiflesin.haydi ispatla göster doktror raporlarını.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 12:40
    gatih bey bu ülkedeki yek eksik olan empati bunu yaşamım boyunca söylüyorum.empati kendini karşıdakinin yerine koymaya denir yani bu da demek oluyoki sizin önceliğiniz var o polis memururnun kendisini sizin uerine koyması gerekiyo ama bu ülkede empatide çıkarlar makamlar ve para üzerine kuruluyosa sizşn öyle beklenti içinde olmanız bence bu ülke şartlarına aykırı siz doğrusunuz ama millet yanlışlarıyla sizden daha doğru o yüzd2n kim ne derse desin aldırmayın akıllı ve kültürlü insanlar sizi anloyo ve hak veriyo en azından ben veriyorum
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 12:38
    Sn. Altayli, bu kadar kafayi takmayin, haklisiniz, sizin yerinizdeki herkes ayni tepkiyi ya da fazlasini gosterirdi. Polisler cogunlugu bu kafada, cunku Turkiye'nin cogunlugu bu kafada. Egitim, saygi, gorgu, nezaket yok bu ulkde, yok malesef, bastakiler dahil kimse de olsun diye cabalamiyor.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 12:32
    Fatih bey DEAŞ mı yoksa DAEŞ mi?
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 12:30
    selamunaleyküm, ben almanyada yaşıyorum polisin her şekilde yardımcı olacağını teyit ediyorum. polis memuruna gelince günde kaç kişi doktora gideceğim, acil hastam var bahanesiyle yolu işgal ediyordur Allah bilir. talihsizlik olmuş tatlıya bağlansın inşallah!
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 12:25
    Doktor raporu görmek isyiyoruz. Altaylı sana güvenmek ve inanmak zorunda değiliz. Polis işini yapmış.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 12:14
    Boğaziçindeki deynekçi valeler kadar itibarın yokmuş Fatih bey..:) Onlar nedense her yere park eder.Her yerden döner,geçer...:)
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 12:09
    polise küfür ettiniz. arkasından yada yüzüne gerçeği değiştirmez.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 12:08
    seninki acil olabilir senden sonra gelen daha acil olabilir bunlari da düşünün polis hic bir aksaklik olmasin diye orada var yoksa her gelen araci koyarsa hastaneler ulaşılmaz olur
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 12:07
    Bu POLİS işine Sayın ERDOĞAN el koymalı..Bunlar yine zıvanadan çıkmış durumdalar.Fatih bey bu konuda 00 haklıdır.Bu çok açık ve net..Bir de bu araç çekmeler var ki, orası tam bir skandal işlerle dolu..Bu çekme işi çok önemli.Araçlar hatalı yerde ise, çekilmemeli ve resmi çekilerek ceza uygulansın
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:55
    fiyakalı laflar etmek kolay aslolan yaşayabilmek.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:54
    riyakat kalmadı. 4 yıllık fakulte bitiren herkes meslegini yapamayınca polis oluyor. bunlar normal.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:53
    O küfürleri için mazeret arama.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:46
    DİKKAT: buraya troller dadanmış ve Altaylı haklı diyen tüm yorumlara dislike atıyorlar, sanki tüm okurlar ve ülkece adamı haksız buluyoruz havası yaratmaya çalışıyorlar, boşuna uğraşmayın, umarım en sevdiğiniz hasta olunca aynı durumda kalırsınız ve bu günü hatırlarsınız
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:40
    polisler fırsat kolluyor hastane çevrelerinde araç çekmek için.. özellikle ataşehirde iinsanlıktan nasibini almamışlar
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 12:44
    Polis kanunun verdiği denetimini yapıyor sen hastene etrafına park yasağı olan yere araba bırakırsan çekerler. Kanunla yasaklanmış herşeye uymak zorundayız.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:40
    İSTANBULU BU KADAR KALABALIK HALE GETİRENLER ADALET VE İNSAN HAKKI İHLALLERİNİN BİRİNCİ SORUMLULARIDIR
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:39
    Ego sorunlu bir millet olduk Fatih bey. O polis in eşi o halde olsa tüm İstanbul trafiğini durdurur..Orada başka araçlar dirmuş onları görmeyen adam dan nasıl polis olur.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:36
    Fatih bey yazılan yorumlardan etkilenmişe benziyordunuz.Başına felmeyen bilmez. Boşver kardeşim işine bak. İnsanlarımız zıvanadan çıkmış. Küfür edecek yer arıyor.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:35
    Sizi en son Radyo D'de 2000'li yıllarda yorum yapan Altaylı olarak anımsayan ve de sonraki pratiklerinizi olumsuz yorumlayan bir kişi olarak son yaşadığınız olayda sonuna kadar haklı olduğunuzu, ben olsam çok daha radikal bir tepki koyacağımı da ekleyerek vurgulamak isterim.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:27
    Üstad senden empati yapmanı isteyenler empati kurmayı sadece havalı bir cümle zannedip kültür kasmaya çalışıp empatinin ne olduğu bilmeyenlerdir bu kadar takma.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:27
    yorumcular ve polis 112 aransın diyor, birincisi kendi aracı olan insanın aklına gelmeyebilir, ayrıca ambulansı meşgul etmeden en kısa sürede hastaneye gitmek daha doğru, ikincisi çağırılmamış ve hasta dışarda, araba iki dakika alıversin, engellemek doğru diyenler aynı duruma düşer inş
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 17:13
    ambulansı meşgul etmemek. enteresan bir yaklaşım
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:20
    BİR GÜN BEN BABAMI HASTANEYE GÖTÜRÜRKEN POLİS MEMURLARINA YOL VERMEDİM DİYE BANA BAĞIRDILAR.ACİL HASTAM VAR YOL VEREMEM DEDİĞİMDE ELİNİ KOLUNU SALLAYARAK BANA BAĞİRDILAR.BANA NE SENİN HASTANDAN.BUNU NORMAL İNSAN OLAN DEMEZ BU BİDE POLİS MEMURU.BANA YOLU AÇMASI LAZIMKEN ÜSTELİK.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 12:28
    orda yapılanı bunu haklı kılmaz küfür edemez
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:14
    99 zunun aynı kanaatta oldugunda hemfikirim.emekli pol me
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:24
    Sen hangi dünyada yaşıyorsun
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:13
    editör niye yayınlamadın yoksa fatih altaylıyı eliştirdik diyemi ... eşinin hayiti durumu varsa doktor raporunuda göstersin bizde kendisine hak verelim ama küfür etmesine hak veremem. çok hastra ve ölüm kalım ise neden ambulans çağırmamış
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:28
    Küfür yok diyor. Sen ne diyorsun
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:40
    trafikli bölgelerde kendin götürmek ambulans beklemekten hızlı olabilir mi beyefendi?
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:06
    Çocuğumu hastaneye götürürken acil.emniyet şeridinde durdurdu polis. Arkadan ne yazarsan yaz gidiyorum dedim. İnsanlık ne halde
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:04
    Ya Fatih Bey söylenenleri çok da takmayın. Her insanın, hatta sizi eleştirenlerin bile, hayatında bir kez bile olsa böylesi bir durumla karşılaştığı ve sizinle aynı tepkiyi verdiği zamanlar mutlaka olmuştur. İnsanız kardeşim makine değil. Olaya bir de bu açıdan bakalım.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:21
    sağlık çalışanları da insan...makine değil..
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:01
    Yeri geldigi zaman, avrupaya hayran ile bakiyoruz. Hele almanyaya, trafik olsun, düzen olsun, kurallar olsun. Tabiii, kendimizin cani yanana kadar. Gidin de almanyada bir polisi böyle davranis sergileyin. Yok yok, siz haklisiniz. Polis kanunu degil, Fatih Altayli yi dikkate almasi lazim.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:00
    Hasta götüren araç ambülans sayılır polis çok hatalı Altaylıya tepkisi için kızıyoruz ama sizin eşiniz evladınız hastahaneye yetişecek olsa tamam memur bey teşekkür ederim dermiydiniz
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:58
    kurallar ne ise odur herkeze aynidir medeni ulkede boyle olur.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:57
    Haklisiniz fatih bey arkanizdayiz
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:57
    ​ Valla buralarda (örnegin Almanya´da) birakin engel olmayi, insan hayatinin sözkonusu oldugu acil durumlarda polis koca otobanlari saatlerce kapatip, kurtarma ekibine yardimici oluyor, görevi geregi olmak zorunda. Yoksa ona „arkadas sen yanlis meslek secmissin, haydi baska kapiya“ derler. Dogru olanda budur; gerisi laf i güzaf.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:17
    Bunun nesini beğenmediniz?
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:54
    Suçluluk psikolojisiyle 2 gündür uzattıkça uzatiyosunuz hatanızı kabul edin bi özür dileyin özür sizi küçültmez
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:52
    Polis hatalı küfür ettin polis hak etti diyelim, senin hatanın karşılığı ne ??? Sonuçta küfür ettin adama, emin ol o polis profesyonelce davranmayıp senin yaptığın gibi kontrolü kaybetse ve sana ağız burun dalsa yada senin ettiğin küfrün aynını etse işinden olacak ama sana bişey olmadı bak!! Burdan çıkan sonuç sen o polisin sana bİşey yapamayacağını bildiğin için küfrettin, senin suçun bu işte FATIİH ALTAYLI,
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:51
    Fatih bey hanımınız o kadar hasta olmuş ise amblans 112 çağırmamanızı anlamadım.Hem trafikte daha hızlı hareket edebiliyorlar hemde anlattığınız sıkıntı yaşanmazdı.Birde eğer dahada kötüleşse hanımınız ambulansta müdahelede edilebilir..
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:44
    yardımsever fatih...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:43
    Acile annemi getirdim arabamı çektiler, çevrede bir sürü park yapılmaz yer var sadece hastanenin çevresine parkedenleri çekiyorlar, hastane otopark işletmecisi memnun. Yanlış yapan polisler de ceza almalı.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:41
    devlettin kolluk kuvvetine hakaret edemezsin ayrica haberturk bi manset atip fatih altayli polise agiz dolusu kufur sarfetti mansetti neden atmadiniz kose yazisinda kendini savunan yazarinizi koydunuz burdan editore de selam olsun yayinlamaz ya
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:40
    Fatih altaylı haklı bence bende hastahane önüne aracımı park ettim dörtlülerimi yakarak belliki acil bir durum var ve polisler aracımı hemen çekti düşüncesizce vv
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:40
    bende fatih altaylı sevmem polisle yaşadığı dialoğ videosunu izledim fatih altaylı ya hak vermemek elden değil sonuna kadar haklı polis insanın can güvenliğini sağlıyor o ne biçim kibirli şekilde adamı dinlemiyor resmen kini kusuyor polis
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:39
    birileri senin için söylene söylene yürüyor
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:39
    Bati ezikligi kalkiyor yavas yavas
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:39
    Sayın altaylı, empati yapmanıza gerek yok, ben inanıyorum ki bizim polislerimizin % 99'u size yardımcı olurlardı. Zaten oluyorlarda. Hatta yarısından fazlası eşinizi arabalarına birdirir hasteneye yetiştirirlerdi. Malesef azda olsa problemli polislerimiz var, genele teşmil etmemek gerekir.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:30
    Sen avrupada amerikada polisle böyle konuş da, problemli polisi göstersinler sana. Problemli olanlar, kendini kanundan üstün görenlerdir.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:39
    Fatih Altaylı haklıdır.Hasta taşıyan araç o polisin aracından bile önce geçiş üstünlüğüne sahiptir.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:39
    madem o kadar gergindin yap gereğini der döner arkanı giderdin. hala kendinizi haklı göstermeye çalışıyorsunuz ve bunu size verilen sayfada anlatıyorsunuz. keşke yarın da polise bu sayfa tahsis edilse.. demekki kravat fular takmakla olmuyor, karizma olması için diğer bileşenlerde toplanmalı
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:37
    fatih bey ben size katılıyorum, aksi yorumlara takılmayın. bunların sizinle başka dertleri var. sallayın gitsin
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:29
    kendime inananıyorum ama ilk defa Fatih Altaylıya hak verdim .bu sefer haklı
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:27
    fatıh altaylı senı son derece kınıyoruz
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:25
    Küfüre yinede gerek yok! Iki taraf da hatali.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:24
    Polis ceza yazmasın diye herkes "hastam var" gibi bahaneler üretebilir. Polis gerçekten hastası var mı diye muayene edecek değil. Polis yazar cezasını. Sonra gerçekten hastanız varsa hastaneye giriş kağıdını götürüp o cazayı iptal edebiliyorsunuz. Bu işin usulü budur.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:23
    Hergün onlarca küfür hakaret eden insanlar gelmiş burda ahkam kesiyor. Ellerinde en ufak yetki olsa en ufak birilerini tanısa sen benim kim olduğumu biliyormusun diye dayılanacak adamlar ahkam kesiyor. Fatih altaylıyı sevmesemde yakınım bu haldeyken zorluk çıkaran birine kimbilir neler yapardım.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:19
    Fatih bey , insanlar çeşit çeşit, kafaları da o çeşitlilik kadar farklı çalışır ... siz yorumları okumaya devam ederseniz o kuyuda boğulursunuz ... insanlara öğretilmiş algıların ötesini , olguların temelini düşünebildiğinize göre doğru olanı zaten biliyorsunuz... eşşekten düşenin halinden eşşekten düşen anlar deyin devam edin :smile:
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:18
    Fatih Abi'nin durumunda olsam bendr isyan ederdim,Memur vatandasa yardimci olmalidir,kriz yonetimini becerememis
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:17
    Polis arkadaşları anlıyorum. Baskı altında çalışıyorlar. Kolay değil. Böyle bile olsa onların asli görevi vatandaşa yardımcı olmak... Amirleri ve müdürleri polise saygı göstermezse, onlar da vatandaşa göstermez. Doğrusu sizi arayıp özür dilemeleriydi. Karşılığında siz de nezaketen özür dilerdiniz.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:16
    Sevgili Fatih bey, Öncelikle sayın eşinize çok geçmiş olsun, umarım bir daha olmaz. Sizden çok dikkatli olmanızı rica ediyorum çünkü son zamanlarda ABD nin çok nasırına basmaya başladınız.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:35
    ne alaka sacma yorum
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:16
    Ben polisin sağlık sorunu yaşandığında böyle davranacağına inanmıyorum. Başka bir durum olmalı.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:15
    Polis kesinlikle haksız. Çünkü birinci görevin vatandaşı korumak ve kollamaktır, trafik değil!
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:13
    Olayı kendisi yaşamamış kişilerin ,eşi (yada başka bir yakını olabilir) hayati endişesi içinde olan bir insanın o anki psikoloji içinde söylediklerini ,masa başında oturup şöyle yapsaydın,böyle demeseydin demek çok kolay. Hepimizin başına bu olay gelseydi eminim daha fazlasını söylerdik.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:10
    kuralkara uyacaksın hastan olabilir bu kuralları tanımayacağın anlamına mı geliyor lafa gelince hukuk kanun yok deyip nutuk atmasını biliyorsun
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:09
    Fatih bey biz sizi senelerdir tanıyoruz. Şimdi zamanın ruhu böyle. Saldırmak için banane arıyorlar. Medyada yazısı okunacak kaç yazar kaldı. Biz sizi anlıyoruz. Boşverin üzülmeyin. Selamlar.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:08
    Bence adam haklı sonuçta hayat memat meselesi
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:07
    Madem esinizin durumu o kadar acil neden ambulans cagirmiyorsunuz da is yerinizden ozel aracinizin gelmesini bekliyorsunuz ? Enterasan. Bu ulkede zatem polise hakaret etmek moda olmus. İnsamlar unune un katmak icin bile polisi asagiliyor. Nasilsa sahip cikani yok. Tepedekiler memuru tutmaz zaten.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:02
    polisin sağlık durumu olan birini gördüğünde yardım etmesi gerekirken girdiği tartışmaya bak fitili polis ateşlemiş fatih bey küfür konusunda haksızsız evet ama açıkçası ben de benzer tepkide bulunurdum polis baştan hatalı
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:59
    Evet kesin oyledir sayin altayli kesin olum kalim mucadelesi vardir. Bu olay normal bir vatandsasin basina gelse yerden yere vurursun o zaman o polis senin polisin olur
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:57
    dr gittimilaç yazdı beş günden fazla kullanmayın yazıyor. bir hafta oldu hala aynı acıyı çekiyorum..dr her acı da anıyorum..işini iyi düzgün yapacaksın..
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:53
    Şöförde biraz saf olabilir belki hiç hasta olduğunu söylememiştir bile zaten öyle bir durumda insan polise ceza yazacaksan yaz ben burada bekliyorum derdi. altaylı haklı.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:53
    Fatih bey sonuna kadar haklı bırakın bu polisseviciliği herkes yerini bilsin, can ve mal güvenliği tehlikede ise herkes rutin dışına çıkabilir. Burası polis devleti değil polisin her dediğide doğru değildir.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:53
    Herkes kurallara uymali fatih bey.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:52
    Bu toplumda düzgün adam olup da herkes tarafından sevilmek olası mı? Ataürk'ün taşlandığı toplumda herkesin sizi sevmesini, anlamasını beklemeniz bence anlamsız. Yazmaya devam.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:51
    abi senin hikayede biraz çelişki var kusura bakma, gazeteden şoförlü arabanı çağırana kadar ambulans araman daha mantıklı değil mi? dün öyle yazmışsın da, ambulansın geçiş üstünlüğü var, sizin şoförden daha hızlı gelirdi. polis empati yapamamış orası ayrı.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:51
    ​​Haklılık şeması Yazımın devamı olarak; ​Empati bekliyorsunuz fakat sizde de malesef empati yok. Sadece sizin içinizde ki "küçük çocuk" yaşadığı acıyı karşı tarafta gördüğünüzde o kişiyi anlayabiliyorsunuz. Bu durumda haklılık şemasının devamı diyebiliriz. Örnk:Havalanında işçiler için yazdığınız
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:50
    Herkes bu kadar kontrollü olup empati kurabiliyorsa sokaktaki onca yanlışı kim yapıyor?
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:50
    trafik mevzuatına hakim hakim bir doktor olarak fatih bey'in küfür etmesini bir kenara koyarak söylüyorum polis hatalıdır. Videoda görüldüğü kadarıyla park etmiş diğer araçla var polis neden onları çektirmek için çekici çağırmıyor? şöförde keşke polise ceza yazacaksan yaz hastamız var deseydi
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:49
    Fatih Bey kesinlikle size katılıyorum gerektiğinde böyle polis memurlarımız görevlilerimiz kesinlikle var doktorlarımız bile var bazı zaman insanın uç noktalarına dokunduklarında yapılabilecek şey olarak düşünüyorum kendinizi yormayın işinize bakın derim...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:48
    Sayın Altaylı, video kaydı da olan bu bariz olayda bile olayları nasıl çarpıttığınızı görünce, insan "başka konularda daha neler yapmıştır bu" demeden edemiyor. Doğruları söylemiyorsunuz, haklı sorulara (örneğin: neden ambulans çağırmadı, neden yoldan taksi çevirmedi, vs.) cevap veremiyorsunuz.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:47
    5 gömlek altına pençe atılan botlar, o yılların bolluğunu yaşamışsınız Fatih bey.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:45
    Bırak bu işleri fatih altaylı boş yapma herkes kimin ne olduğunu biliyor. O adama kim olursa alnayacaksın deniliyor o da almıyor bu kadarını da bilmiyor olamazsınız değil mi. Alışmışsınız milleti kandırmaya inandırmaya. Ben de bir çok yorum okudum sizin meslektaşıma söylediğiniz kelimelerin milyon mislini yemişsiniz zamanı geldiğind3 herkes hakettiğini yaşayacak.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:45
    Yaşadığınız olaya üzüldüm. Empati yapacaksak, buyrun: 1. Yerinizde olsam aynı sinirli halinizi yaşar ancak küfürlü kelimeleri kullanmama alışkanlığım sayesinde sizin yaptığınızı yapmazdım. Naçizane tavsiyem, hayatınızdan küfür, alkol vb şeyleri çıkarmanız ve daha sakin bir hayata başlamanızdır.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:45
    böyle bir olay başına gelipte muhattap olduğu görevliye söylenmeyen saydırmayan bir insan Türk değildir. Belki o medeni dediğiniz avrupa ülkelerinde durum farklıdır. Biz akdenizliyiz tez canlıyız kaldı ki eşiniz baygın halde merdivende araba bekliyorsa öfkeden deliye döneriz. Darp bile olabilirdi.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:44
    fatih bey iyi insanlar eskidendi. durmak yok yola devam modu oldukca boyle olaylar herzaman yasanir.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:44
    ayakkabi gomlekten vazgectim milyarlik telefonlar atilip yenisi aliniyor
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:43
    iki gündür yaptığın açıklamalar çelişkilerle dolu.polis sana değil şöförüne ceza kesiyor.şöföründe aracın size ait olduğunu söyluyor ve uyarıyı dikkate almıyor (senin ne özelliği varsa) ve cezai işlem uygulandıktan sonra sen olaya müdahil olup hasta var dıyorsun. gerçekten hastan varsa geçmiş olsun
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:03
    okuduğunu anlamak,işte bu yüzden insanlara kitap okumayı teşvik etmemiz gerekiyor
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:43
    İstanbul'da bir belediyede Basın-Yayın profesyoneli olarak çalışıyorum. Gazeteci değilim ama yarı meslektaş sayılırız. Olayın videoların sansürsüz halini izledim. Olayın arka planıyla ilgili yazınızı da okudum. Bu konuda yüzde 99 bile değil yüzde 100 haklısınız. Biz sizi anladık, bu konuyu geçiniz.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:41
    Fatih Bey, siz normalde kimseyi takmayan, "ne derlerse desinler umurumda değil" insanısınız. Sırf "Fatih Altaylı'nın dediğinj yapmadım" diye ego tatmini yapan birine amma takıldınız. Yapmanız gereken, küfür etmemem gerekti diyip konuyu sonlandırmaktı. Boşverin. Mesela belki buna bile "sana mı soracağim ne yapacagimi diyeceksiniz :)) Rahat ol abi rahat. Take it easy.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:40
    Medeni Ülkeden Bassetdiyorsun Madem Empatisi Mempatiyi Geçin Medeni Bir Ülkede Anbulans Çağıran Lazım Zira Eşi inde Hayatını Telikeye Atıyorsun..
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:37
    eleştirenler sormak lzacı hiç gıda zehirlenmesi yaşamışlarmı?
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:37
    kendini fazla yaralama,,olay ortada kamoyu önünde o genç polis ve camiadan özür file,,bana kalırsa daha uzatma
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:34
    “Acaba mesleği ve hatta her şeyi bırakmanın zamanı geldi mi?” bunu yazana kadar bırakabilirdiniz. Hem gençlerin önü açılırdı hemde siz rahat ederdiniz.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:34
    hatırlarsanız hocanın biri sizinde -programa çıkmış idi- jet ski binmiş dide büyük olay olmuşdu. halk tarafından takip edilen, örnek alınan biri meşru bile olsa her istediğini yapmamalı.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:34
    ben yıllardır polislik yaptım her zaman vatandaş haklı çıkıyor ikili ilişkilerde Avrupa da tamamen tersine.polis ne derse yapacaksın görevini elestirmeyeceksin bizde hemen etiket öne çıkıyor ben suyum be buyum diye yıllarca böyle gördük.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:34
    İyi yapmışsın
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:33
    Maalesef iki kutba ayrılmış ama her iki kutupta da çok büyük oranda entellektüel bakımdan az gelişmiş insanların olduğu bir toplum oldu Türkiye. Doktorlara yapılan fiziksel saldırılaraaynı tepki gösterilmez bile. Herşey sübjektif. Aldırmayın derim ama bunu yapabilecek olsanız iki ayrı yazı yazmazdınız. Ama konuyu kendi üzerinizden değil toplumdaki iki yüzlülük üzerinden tartışın bu daha yapıcı olur.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:32
    Eşi hasta olan ceza meza düşünmez kes sen cezayı şuan daha acil işim var der geçerim.Hakaret etmek haklıyken haksız duruma düşmektir.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:31
    Fatih bey; sizin kızma anında söylediklerinizi sokakdaki halk söylese mazur görülebilir. fakat siz yazdıklarınızla toplumu yönlendiren örnek olmaya çalışan -en azından toplum tarafından öyle görünüyorsunuz- biri olarak böyle bir davır sergilememezsiniz.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:31
    bazılarının karşısında iş kaygısı yüzünden el pençe durarak, duyarsız haysiyetsiz bir toplum yaratan medyanındır belki suçu..........
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:30
    herkesin sinirlendiği zaman küfür ettiğini nereden çıkardınız
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:28
    Sen fatih altaylı sın toplumdan beklemedigini elbette senden bekler bu halk, peki yarın doktor ile aynı şey olursa yie bu şekildemi savuncaksın kendini,
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:28
    polisle aranızda ne geçti bilemeyiz ama hastaneye yetiştirilmesi gereken biri için müsamaha gösterilebilmeli. bir hasta yakını doktora hakaret ettiğinde doktor hastayı kurtarmaktan vazgeçmemeliyse polis de hastaneye yetiştirilmesi gereken hasta için gerekiyorsa bazı kuralları çiğnemeli hasta yakını hakaret etmiş olsa bile. hasta yakını hakaret etti diye hasta bir insanı canından etmeye kimsenin hakkı olamaz. polis, fatih altaylı hakkında dava açabilir ceza yazabilir ama hasta birinin hastaneye daha erken yetişmesine yardımcı olmalıydı.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:28
    Fatih Bey, sizinle görüş ayrılığına sahip kişilerin yaşadığınız bu üzücü olaydan nemalanıp hakkınızda yazdıklarına takılmayın lütfen. Çoğunluğun aynı görüşte olması o görüşü doğru yapmaz. Bir insan bir eş olarak yerden göğe kadar haklısınız. Ülkemiz asıl amacının halka hizmet olduğunu unutan görevlilerle doldu taştı malesef. Kurumlar halk için değil halk kurumlar için var felsefesine sahipler. Bu insanlar için hiçbirşeyden vazgeçmeyi düşünmeyin bile lütfen. Bunlar bulut gibi dağılırlar güneşi görünce. Size ve eşinize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Başta emniyet teşkilatı olmak üzere tüm kolluk güçlerine de personeline pisikolojik eğitim ve iletişim eğitimi vermesini tavsiye ediyorum. Kalın sağlıcakla Mustafa Sadıç
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:26
    :rage:polisin görevi vatandaşa yardımcı olmaktır nokta
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:26
    polisin görevi vatandaşa yardımcı olmaktır nokta
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:25
    Hatanizi halen inkar mi ediyorsunuz! Damardan girmek lüksünüz yok. Siz hepimizden örnek davranmalisiniz ki, biz sizingibi egitilmis insanlardan örnek alalim. Ama nerde. Neyse uzun hikaye, birileri ilk basta kendi kusurunu görmesi lazim ki, inandirici olsun. Siz yazin yazacaginizi. Insanlar cabuk unu
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:24
    Ben videoyu izledim ve senin yerinde olsam abi açıklamaya gerek bile duymazdım. Her saniyesinde haklısın,az bile söylemişsin. Ayrıca o anki tansiyonla söylene söylene giden bir insanı hakaret etti diye yargılamak ne kadar dürüstçe bir davranış!! Toplum vicdanında haklısın abi buna emin ol..
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 10:09
    yazını beğenmeyen çoğunlukta.Toplum senin gibi düşünmüyor
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:22
    İnsan olarak tepki göstermişsiniz, o durumda insanımızın yüzde doksanı böyle bir tepki veriyor, ama tepkiniz karşı tarafın hukukuna girmeye başladığında durmalıydınız, durmadığınız için davranışınızın sonuçlarına normal vatandaştan farklı bir şekilde katlamak zorunda kalıyorsunuz , bilin istedim..
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:22
    Yanlş herzaman yanlştr polisle tartişacağiniza yaz cezami gönder diyip eşinizin yanında olmaniz gerekli gereksiz munakaşa ya gerek yok
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:22
    Hastane de güvenlik görevlisine, ikiz çocuğa gebe, kısmi doğum sancısı geçiren ve koluma girmiş zor yürüyen eşime yardım edebilirmisiniz diye sorduğumda aldığım cevap "Bu benim görevim değil" oldu. Peki sonuç, yerde sürünüyordu. Önce insan olacaksın, başlarım senin görevine, nokta!
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:21
    Teşekkürler sayın Altaylı unuttuğumuz eski anılarımızı canlandırdınız altı eskidiği için çok ayakkabı altı pençelettirdim çok zaman dilimi değil 90 ların ortası tasarruf bilinci vardı şimdi çocuklarımıza sağlam az boyası gittiği için boyattırılan hemde markalı olan botu giydiremiyoruz
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:20
    Fatuh Bey, siz en iyisi mi İzmir'e gelin. Her konuda rahat edecek,kendinizi mutlu hissedeceksiniz. Saygılar.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:18
    Sn Altaylı yaptığınız hatalı. Özür dileyip konuyu kapatmanız gerekirdi.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:18
    abi sen bakma bazi entel arkadaslara. Kendi eslerinin basina gelsin taa emniyet mudurunun 7 sülalesine soverler. yok sovmuyorlarsa karisindan sevdigi insandan vazgecmis bir once ölsün istiiyodur. Seb takma uzulme köşenden mahrum birakma. Adamsin. Hepimizin herzaman yapacagi, yaptigi bi seyi yaptin sen. polisler bas tacimiz ama bazen zivanadan cikaran cinsleri var her meslekte oldugu gibi. o da sana denk gelmis. Yengeye buyuk gecmis olsun.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:17
    Düştün gözümden
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:17
    her durumda haklı olabilirsin belki ama küfür etmenin hiç bir haklılığı yok küfürlerinden dolayı özür dilemelisin....
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:16
    O KURAL'cı polisimizin eşi hasta olsa idi nasıl hareket ederdi acaba. Alel acele onbinlerce memur alındı devlete "Kalite zaten çok yüksek değildi" birkaç senede.. Cahil insan empatiden anlamaz bu yüzden yapamaz
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:15
    Fatih bey haklısınız, başına gelmeyenler sizin o anki durumunuzdan anlamaz! Sanki herkes sürücü de polis de yaya da kurallara 0 uyuyor !
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:15
    Cok ilginc. Halen hatanizi kabul, ben yanlis yaptim degil, siz kendinizi bu duruma ilave edin paylasimi. Gereksiz. Hata sizde. Ne olurmus, göz yumsa. Tamam. Kirmizi isikta ihlat ettigimizde, göz yumulsun. Kemeri takmadigimiz zaman da ayni. Vergi kacakcilig yapildigi zaman, aynisi gecerli.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:14
    ORADA BİR VATANDAŞ ONLARIN AMİRİ VAR DEDİĞİNDE ... POLİSİNİNDE AMİRİNİNDE DERKEN TÜM TÜRKİYE DUYMUŞKEN; DAHA FAZLA YORUM YAPMANIN NE ANLAMI NEDE MANTIĞI VAR DİYE DÜŞÜNÜYÜRUM. HAKLISINIZ EMPATİ YAPILMAZ HELEKİ KÜFÜR EDİLEN DEVLETİN BİR KOLLUK GÖREVLİSİYSE SİZ SONUNA KADAR HAKLISINIZ!. YORUM MİLLETİMİN.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:10
    Bizim zamanımızda kırılan ve bozulan şeyler tamir edilirdi. şimdi ise çöpe atılıp yenisi alınıyor... insan ilişkileri de öyle malesef... birini kırınca özür dileip ilişkiyi tamir etmek yerine görmezden gelip yeni arkadaşlıklara yelken açıyoruz...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:09
    bu olayda sonuna kadar haklisiniz kimse buna sap kulp takmasin
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:08
    Fatih bey sizin hepimiz gibi insan olduğunuzu ve sizin yeriniz de olsam aynı şeyleri yapacağıma eminim empati artık bu devirde idooloji üzerine kurulduğu için yapacak bi şey yok
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:07
    Fatih bey aksama kadar biz kimlere ne kfurler ediyoruz. Eşiniz hanım efendi ye geçmiş olsun. Galiba polis memurunun dikkatsiz bi zamanına gelmiş. Yoksa oda yardımcı olmak isterdi herhalde.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:05
    trafikte öncelik ambulansınmıdır yoksa polisin mi itfaiyenin mi kuralları az çok bilen herkes ambulans cevabını verir çünkü hayat hepsinden önemlidir. keza bu olay da haklı sizsiniz farklı düşünenler olacaktır sizi sevmeyenler mutlaka olaya kendi açısından bakıp sizi haksız görecektir.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:05
    bazı polisler belliki hep kötü işlerle uğraşmaktan insanlıktan malesef çıkmışlar herkesi kötü olarak görüp ona göre işlem yapmaktalar kraldan fazla kralcıdırlar tolerans yok iyi niyet yok empati yok yok oğlu yok
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:04
    bence kesinlikle haklisiniz. bu konuda kim ne derse desin! ortada can var ise tum kurallar ona oncelik tanimali.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:03
    Üzülmeyin Fatih Bey biz okurlar sizi biliyoruz, hangimizin eşi o durumda olsa sizin gibi olurduk.Sizin verdiğiniz tepkileri verirdik.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:03
    Polisin görevi kamu görevi. vatandaşa hizmet zorluk çıkarıp kendi kendine ben kanunum demek değil
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:02
    Polis görevini yapmış YeniTürkiye artık böyle bir yer kimse insiyatif almak zorunda değil. 3 milyon suriyeliye bakıp kendi vatandaşına bakamazsan kimse kimsenin umurunda olmaz sen madem o esnada trafik var taksi niye çağırmadın da binadan araba bekliyorsun, hep hikaye hep boş valla bırakırsan bırak
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:02
    Sn Altaylı öncelikle çok geçmiş olsun Eşinize ve size yazınızı takip ettim ve yandan objektif bir şekilde baktığımda bir vatandaß olarak size yerden göğe kadar hak veriyorum.Ata sözumüz var balık baştan kokar diye bizleri yönetenler değişmedi sürece bizker zor değişiriz.Tarafsız kalmaya devzm ddin ve EyT hakkında da bir şeyler karalayın. Sabah gazetesi EyT liler için yaş mı rant mı yazısını okuyun bizim EyT başkanını saadet zinviri ile karalamışlar.iyi günler tekrar geçmiş olsun önemli olan sizlerin sağlı.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:01
    Sizden çok haz etmememe rağmen polis ile yaşadıklarınız konusunda size hak veriyorum. maalesef ğlkemizde birine resmi görev verildiğinde kendini kral zannediyor
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:01
    Empati diyenlere emin olun o polisimize tekme tokat girerdi.. insanın karısı çocuğu o durumdayken empati düşünemez... o polisin trafiği durdurup hastanın arabaya binmesini sağlaması lazımdı.. hayat , can saha önemli...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:00
    Türkiyenin, Kaşıkçı rezaletinden neden kurtulması gerektiğini gerçekten çok güzel özetlemişsiniz. Ülkemiz üzerinde oynanan pis bir oyun olduğu anlaşılıyor...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:00
    Valla abi ben videoyu izledim anlattıklarına göre bende aynısını yapardım öyle olağanüstü bişey yok yalandan abartmasınlar
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:56
    Hayat kutsaldır, sağlık tehlikede ise can tehlikede ise en önemli kural onu kurtarmaktır. İmza atılır bu söze.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:56
    Polis olayinda ben de sizin gibi hatta daha fazlasini yapardim, can bu.. Sizi biliyoruz seviyoruz yazilarinizi takip ediyoruz ailecek Hollanda dan.Bazi kendini bilmezler cikar arada lutfen uzmeyin kendinizi.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:56
    Usta uzatma artık. Yapmışsın bir hata detayınıda bir kere anlattın anlayan anlamıştır anlamayan zaten 40 kere daha yazsan anlamaz. Kapa konuyu antipati toplama.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:56
    eline saglik
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:55
    medeni ülkerlerde, medeni insanlar sizin yaşadığınız durumda, kişisel aracı değil ambulansı çağırır ve ona da polis imkan ölçüsünde yardımcı olur.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:54
    eskiden disardan gelenler anlatirdi, ayakkabi yirtilsa yamatmayiz gider yenisini aliriz, corabin ucu delinse diktirmeyiz gider yenisini aliriz diyede inanmazdik simdi gun o hale geldi bizde aynisi olduk.corap delindimi , at al yenisini , ayakkabi da ayni. tuketime dayali ekonomi modeline uyduk.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:53
    Halen bu savunup yazını yayınlıyorsunuz...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:52
    Hocam ben olayı ilk duyduğumda başlıklardan sizi haksız görsemde sizin açıklamanızı okuyunca hak verdim. Yani kimse kusura bakmasın, bu olay hangimizin başına gelse bu tepkiyi vermeyiz. Tek sorun küfürün genelleme yapıyormuş gibi söylenmesio yanlış ama can havliyle söylenen bir söz olarak görüyorum.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:51
    Birak Allahini seversen.seni de tanidik.konustukca batiyorsun
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:49
    sağa sola yalpalamadan yaptığınız hatanın farkına varıp özür dilemeniz beklenirdi ki dilediniz. herkesin istanbul şartlarında başına gelebilecek bir durumdur. geçmiş olsun
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:48
    Fatih bey ben o konuda sizi hakli buluyorum.o polis size yardim etmeli idi ben havalimaninda çalismaktayim ve inanin böyle durumlarla çok karşilaşiyorum.insanlarin haleti ruhanisi berbat vaziyette adam uçağini kaçirmiş kapiya geç gitmiş ne yapicam şimdi diyor mesela ,bir Allahin kulu yardim etmiyor.İyi insan olmayi geçtim o anda Fürkiyeyi temsil ettiğinin farkinda da değil cahil herif.Ben yardim ediyorum diye arkadaşlarim dalga geçiyorlar inanin ki.O polisin yerinde oldam size yardim ederdim hatta belki hastaneye kadar yolunuzu da açardim sonra cexa kesilmesi gerekiyorsa keserdim.Deas konusund ise farkli düşünüyorum o adamlarin üzerine attiklari bombalar savaşin maliyeti abd halki tarafindan ödeniyor.Bana silah lobisi işsizlik falan demeyin abd de işsizlik sikintisi yok adamlar her sene j1 vize ile wirk and travel yaptiriyorlar bi iptal etseler ne kadar Amerikaliya iş imkani siz düşünun.Bazilari Abd11 eylülü niye yapti diye sorduğumuzda Afganistana girmek için gibi saçma bir cevap veriyorlar bende eeedd diyorum.Sonra vietnam örneğini veriyorum.Tekrar geçmiş olsun
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:47
    Bende aynı durumu yaşadım. Annemi hastaneye götürdüğüm esnada buna benzer bir durum yaşadım. Benden isteneni yapmak durumunda bırakıldım. Ama asla o ruhani durumda bile sizin sarfettiğiniz sözleri sarfetmedim. O polislere yine şükredin. Sizin yerinizde başkası olsa şu an nezarette idi.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:46
    Abi sen haklısın hiç birşey yapmamışsın ki bu arada ben daha fazla tepki gösterirdim
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:46
    bazı yazılarını sevmesem de burada haklı kesinlikle. polis demek kitaptan okuyarak ii yapmak değildir özellikle bizim ülkemizde.. her poliste merhamet olmalı aynı zamanda. ama açık konuşayım fatih bey çok iyimser bi şekilde 100 polisten 99u demiş. bence 100 polisten 20 tanesi rahatlıkla aynı dabranışı sergilerdi
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:44
    Birinin ayağına mı bastın!
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:43
    Yazınıza tümüyle katılıyorum. Tasarruf konusuna girince maalesef eskiyi mumla arar olduk. Eskiden 7-8 kişilik aileler 1 maaşla geçinirken şimdi tek çocuklu çift maaşlı aileler geçinemiyor.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:42
    Bir kamu görevlisi olarak kamu görevinin ifasının temel amacının, vatandaşın huzuru ve refahının temini olduğuna inanarım. Bazen vatandaşın huzuru ile kuralların kati uygulanması noktasında tercih yapılması gerekir. Kamu görevlisi huzuru seçmelidir. Zira kendisi de bir vatandaştır. Geçmiş olsun
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:38
    Fatih bey biz sizin samimiyetinize inanıyoruz içiniz rahat olsun. Kimseye de cevap vermek zorunda değilsiniz. Eşiniz Hanimefendiye de cok geçmiş olsun.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:37
    Haberinizi medyada ilk okuduğumda sizi suçlamıştım. Dün açıklamanızı okudum size hak verdim. Geçmiş olsun. Umarım eşinizin sağlığı düzelmiştir.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:36
    aslında burda yorumlar var ama görünmüyor anladın sen onu
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:35
    helal olsun. herşeyi doğru anlattiniz. gazetecilik budur işte
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:34
    helal
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:33
    Fatih bey ben de polis memuruyum. Uzun zamandır da yazılarınızı takip ediyorum. Videoyu ilk izlediğimde zaten olayın aslının öyle olmadığını anlamıştım. Dün arkadaşlarla sohbet ederken arkadaşlar size baya bir kızgın şekilde laf söylemeleri üzerine dünkü yazınızı okumalarını söyledim. Yazınızı okuyunca herkes size hakverdi. Biz meslek olarak vatandaşa hizmet etmek zorundayız zaten. Sadece kavga, hırsızlık vb konular olunca değil. Biz öyle bir meslek icra ediyoruz ki günü geldiğinde vatandaşın koşarak uzaklaştığı yere biz koşarak gitmeye çalışıyoruz. Polis olarak oradaki arkadaşın yapması...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:31
    :relaxed:üstat hiç aksatmadan okuduğum bir sen varsın.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:25
    Fatih abi, polise hiç kızmadım sinirlenmedim kötü laf söylemedim diyen biri varsa memlekete, sana ilk taşı o atsın
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:25
    fatih abi mesleği bırakıp bırakmaman benim açımdan tek bir önemi var teke tek programında bilimsel ve tarihi konuları işlediğin için çok memnunum o sebeple bırakmazsan aynı çizgide program yapmaya devam edersen sevinirim
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:24
    dun köşenizde yazdiginiza cumle cemle cevap verebilirim ama buyuk ihtimalle burafa cevaplamama karakter yetmez ya da burada paylasilmaz. sizi takip etmem icin bir tek Galatasaray taraftarı olmaniz kaldı.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:23
    Amsterdam da arkadaşım gıda zehirlenmesi geçirmişti. Ambulansa sadece hastayı aldılar. Bizi de, arkadaşın gittiği hastaneye yetişelim diye sirenleri açıp polis aracı ile götürmüşlerdi.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:21
    Richard Spencer i bence turkiyeye danisman yapalim
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:19
    Yorum yapmayı sevmem ama; Fatih bey trafik polisine kızmak ta haklı. Adamın hastası var sen ambulanas gelsin diyorsun, insanda herşeyden önce vicdan olmalı. Fatih beyin dediği gibi önce o trafik polisi sonra bizler empati yapmalıyız böyle bir durumda biz ne yaparız diye.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:18
    Umarım bu yorumuda okursunuz olaya hep farkli acidan bakiyorsunuz hala kendinizi hakli cikarma pesindesiniz ordaki polis hakli haksiz ayri bi durum 1 haftadir arda turan a adamlik dersi vermeye calisan siz degilmiydiniz surekli milletin gozu onunde olan biri olarak okadar kufur ve hakaret hakli bile olsaniz kendinize nasil yakistiriyonuz ve hala haber yapmaya devam ediyorsunuz. Hic kusura bakmayin burda suan kendini hakli cikarma cabasi icine girmis biri olarak gormekteyim lutfen polislerden özur dileyin hakliysaniz adli yollardan hakkinizi arayin kimseye kufur hakaret etme hakkiniz yok...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:18
    Fatih bey insan hayati söz konusu ise gerisi cok önemli degildir dolayisiyla haklısınız. bir sabah böbrek taşı dolayisiyla trafikte kıvranırken yardim istedigim motorlu trafik polisi bana hangi hastaneye gittigimi sordu ve 15 km emniyet seridini kullandirarak bana eskortluk yapti hic unutamiyorum. Boyle insanlarda var.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:17
    fatih bey gorevini yapan bir memura bu sekilde hakaret yakismamis size. Sizin anlattiginiz olay hepimizin basina geliyor. ne yani gorevini yapan polisimize hakaret mi edelim. biraz abartiyon gibi geliyor bana.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:15
    medeni bir ülkede polise küfür ette gör ....
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:13
    kanunlari uygulayan görevli memura küfür edemezsin. O üniformada şehit kani var göğsünde ay yıldız var.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:12
    Belki empati yapmaya gerek yoktur. Hastanız var şoförünüze arabayı getirmesini söylüyorsunuz. Tıp bilginiz ne kadar bilemiyorum. 112 acili arayıp sağlık hizmetinin ayağınıza gelmesini niye düşünmediniz. 112 nin hizmetine mi güvenmediniz yoksa asaletinize mi yakıştıramadınız.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:09
    gerekirse ambulans çağır bu toplum kurallarına herkesin uyması gerekli sen dahil yoksa televizyona çıkıp tarafsızlıktan, kanunsuzluktan bahsedemezsin.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:03
    Hayret bu sefer haklıymışsınız...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:03
    ismarlama gomlek ve tasarruf? biz Turkmen’den giyinirdik beyefendi siz neden bahsediyorsunuz!
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 08:00
    Seni sevmem ama haklısın.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:58
    sayın altaylı ne olursa olsun devletin polislerine o şekilde hakaret etmeye hakkınız yok şimdi mağdur edebiyatı yapiyosunuz ama kamera gösterdi her şeyi
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:56
    memlekette ambulans yok ne de olsa
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:56
    yinede küfür yakışmadı
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:53
    Fatih abi o kadarda değil kusura bakma meslegi bırakma falan sana en çok şimdi ihtiyacımız var yaşadıkların için üzgünüm ama büyük dağın büyük derdi olur polis memuru kardeşimiz yapmış bir hata fatkındadır da testi su yolunda kırılmıl artık seni seviyoruz devam abi saygılar
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:42
    insanlık denen bir şey var,halden anlamak,polislerin bir çoğu malesef değişik bir tavır içindeler,bende sizin gibi davranırdım,insan kendi kendinede mi söylenemiyecek artık,kendinize dert etmeyin böyle şeyleri ama bence pasif kalmışsınız, biz sizi daha hırçın bilirdik..fuat,
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:41
    empati demiyoruz ambulans veya taksi daha doğru seçimdir diyoruz
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:39
    artık evlerde buzdolabı var ama
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:36
    Çok geçmiş olsun fatih bey , sizi takip edenler senelerdir nasıl bir durusunuz olduğunu bilirler.Hic üzülmeyin, pire için yorgan yakmaya değmez....
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:29
    Fatih bey polis konusunda yüzde yüz haklısınız.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:26
    Sizden yaklaşık 20 yaş kadar küçüğüm 8 senelik orta öğretim boyunca 5 tane gömleğim olmadı. Müthiş tasarrufluymuşsunuz. Sizi tebrik ederim.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:26
    Bu konuda sonuna haklı olduğunuzu düşünüyorum, polis memurlarının ciddiyetsiz davranışlarına defalarca şahit olduktan sonra şahsen bende aynı tepkileri verirdim belki daha fazlası bile olurdu. trafikte hertürlü kural ihlali yapıp akabinde de üniformasına güvenip artistlik yapanda yine bu görevliler.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:25
    gunaydin empati kur abi onu yazanlar seni sevmeyenler başka hangi acidan bakabilirki
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:24
    geçmiş olsun sayın Altaylı..eşinize acil şifalar..akın atilla alpay.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:21
    sen aldırma boş ver biz biliyoruz bunları, biz bunların nasıl empati kurduğunuda biliyoruz. yeniköy'de ipini koparan bir vale edinmiş değil kaldıurım caddelere dikine araba park ederler bunlara bakan olmaz ama içerisinde trafşik polisi olan çekici önüne gelen vatrandaşın arabasını çeker
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:18
    fatih bey bu konuda haklısınız, kim ne derse desin insanin sevdiklerinin hayati soz konusu oldugunda sakin olmasi beklenemez.sanirim polislik icin fiziki ozelliklere baktiklari kadar ruhi ve akli melekelere baiyorlar.bu yasak kardeşim yasak meselesini durumlara gore esnetmesi gerektiğinin farkında olmayan insanlara canimizi emaney etmemizde ayri bir muamma
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:16
    Fatih abi haklısın maalesef ülkemiz ciddi ahlak bozulması yaşıyor
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:15
    hayati tehlike durumunda ambulans çağrılır şirket şoförü degil bay fatih
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:10
    bazı polisler araban bozulur, arabayı iter yardım eder bazıları hasta görür inisiyatif kullanma öğretilmedği için döner kıçını gider şu nettir medeni ülkelerde kamu görevlileri zordaki vatandaşına elini uzatır egosunu değil.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:07
    sayın Altaylı Vanda bir baba hatırlarsınız, ölen çocuğunu sırtında bir bez çuvalın içinde karlı dağları aşarak köyüne götürüyordu.simdi tekrar eşinize geçmiş olsun ancak siz böyle yaparsanız o baba o bölgede yaşıyor yaşadığı sosyoekonomik ortamda ne yapar? terör sorunu biter m?siz bu ülkede vitrinde olan insanlardansınız.topluma örnek olmanız lazım.mesela ben sizin yaptığınızı yapsam bu kadar konusulmazdi.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 07:03
    fatih bey açıkcası sizi pek sevmem fikirlerimizde pek uyuşmaz ama bu polis konusunda bende aynını yapardım polis kuralları sanki eksizsiz uygyluyorda böyle bir konuda kural diyor hadi orda be
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 06:55
    polisler canımız fakat biraz kendilerine çeki duzen vermeliler...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 06:52
    Bu ülkede kanun varsa o kanunları uygulayan kolluk kuvvetleri varsa uyacaksın.Ne olursa olsun Yinede küfür etmeni gerektirmez Altaylı.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 06:50
    Sayin Altayli bu yasadiginiz olay ABD’de olmus olsaydi size ilk once polis yardim ederdi hastaneye yetistirmek icin egitim heryerde sart tekrar gecmis olsun
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 06:41
    Yaptığınız her 100 türk insanından 99 unun yapacağı şeylerdir. Linç kampanyası ülkenin modası oldu size özel değil dert etmeyin
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 06:33
    bence hikayeyi iyi yazamamışsın
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 06:22
    bende olsam aynisini yapardim.hatta ulkemizdeki erkeklerin % 95 i oyle söverdi.hic ayiplamayin.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 06:14
    sana gelince böyle
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 06:02
    Valla Sizin bu polisle tarımına meselesinde sizi haksız görenler ya insanlıktan nasibini alamamış mahlukatlar yada kıskançlıklarından beyni bulanmış yaratıklardır. Herşeyden önce İnsan önemli!
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 05:45
    Polisin yaninda adam kirmizidan geciyor polisin yaptigi tek sey telefonuyla oymamak.. ilginc gercekten..
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 05:15
    Yapılandırmayı ödeyemedik ödeme umuduyla yapılandırma yaptık,”dolar kriz derken cepte kaldı sıfır, üstüne üstün tekrardan cezalar felan derken yine borca girdik, ödeyemiyoruz çünkü bizlerde para kalmadı, Türkiye eski ünsanlıgını yitiriyor, kendi vatandaşını eziyor malesef, bizlerden alıyor dışarı yardım derken, artık yaşanmayacak ülke konumuna geldik malesef
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 05:14
    Başınızdan geçen bu tatsız havadis emin olun çoğumuzun başına geliyor. Üzülüyoruz , tepki gösteriyoruz yahut bir üst merciye şikayette bulunuyoruz. Aldığımız cevap sizin aldığınız cevaptan farklı değil.Lakin tek fark biz bu yaşanmışlıkları kaleme alıp tepkimizi gösteremiyor, haklılığımızı kurallar çerçevesi dışında yani kamuoyu vicdanında ıspatlayamıyoruz.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 04:42
    Evet insani birak hayvan bile olsa trafik durdurulur. Avustralya tv. De izliyorum gorevli polis kayi kopek yavrularini sapkasinin icine koydu ve sahibine teslim etti ve o sapkasini hic temizlemeden basina takti. Sllah mudlumandin diye torpil yapmiyor. Insamisin diyor. Burada toplumu bilinclendirmek sizlerin omuzlarinizda. Esrn kalin.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 03:59
    Fatih Bey Selamlar, oncelikle gecmisler olsun. Davranisinizda haklisiniz ve olasi bir durumda yapilabileceklerin cok azini yapmissiniz. Empati yapmanizi bekleyenlerin sizin acinizdan empati yapmasi suursuz bir davranis. Her gorusunuze katilmasak ta, sizi yillardir takip ediyor ve biliyoruz. Oldugunuz gibi devam ediniz. Saygilat
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 03:26
    medeni bir ulkede medeni bir vatandas hakli dahi olsa küfür etmez hele ki kamu görevlisine denemesi bedava fatih bey
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 03:18
    Polis olmak ulkemizde zor is ve polisimiz tum zorluklar icersinde muazzam isler cikartiyor. Haklarini vermek gerek. Sonucta onlarda insan ve herhangi bir sebebpten dolayi zor bir gun geciren polis memurunun refleks davranisini budenli fazlaca uzatmanin neye, kime faydasi var mudurum?
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 03:12
    Sayın Fatih Altaylı, Öncelikle size ve eşinize geçmiş olsun. Keşke böyle bir durum yaşanmamış olsaydı ama maalesef oldu. Sizin durumunuzda kim olsa aynısını veya dahada fazlasını yapardı eminim.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 03:01
    Ben amerikada yasiyorum. Burda hiz sinirini gecmenin cezasi agirdir. Esim hamileydi ve karninda agri vardi. Arabayi inanilmaz hizli surdum. Polis durdu. Durumu anlattim benim onumu hastaneye kadar acil lambasini acarak goturdu. Cunki insan hayati her seyden onemli burda. En azindan burda yasayanlar icin.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 02:59
    Emniyet genel müdürlüğüne mi inanalım, size mi inanalım ?
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 02:56
    Çevir kazı yanmasın.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 02:54
    SAYIN ALTAYLI MEDENİ BİR ÜLKEDE İNSANA DEĞER VERİLİR 100DE 99 DEĞİL 999 DA BİRİ YAPMAZ. GEÇMİŞ OLSUN.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 02:51
    eşin ölüm kalım mücadelesi veriyorken (iddiana göre) özel araç çağırıacağına sırtlayıp yoldan geçen bir arabaya veya taksiye bindiremidin mi? ayrıca madem çok acil durum var çekersin arabayı ödersin cezayı neden izin istiyorsun ki, ayrıca polis kardeşim dedi diye küfür etmene gerek var mı ?
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 02:50
    Suudi konusu mühim gerçekten de ve çok doğru bir noktaya parmak basmışsınız. Dış politikada çok amatör olan hükümet inşallah kurgulanan tuzağı görmüştür yoksa ciddi olarak başımız ağrıyacak.Son dönemdeki abd- yunanistan ve İsrail-Suud yakınlaşması ve kombinasyonları dikkatle takip edilmeli
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 02:47
    Trafik polisi mi atm mi bence trafik polisi para toplama makinesi hiçbir trafik polisinin yol açtığını gördünüz mü
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 02:34
    Türkiyede yıllık nekadar vergi toplanıyor Fatih bey?, bir gün bu konuya eğilir de biryazı kaleme alabilir misiniz?.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 02:30
    polis in durust olsugunu kendi agzinizla soylemissiniz
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 02:24
    Bu işi bitirin, masaya oturun, tokalaşın ve helallaşın.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 02:04
    Fatih Bey, Turk Dil Kurumu ile ilgili bir haber yapar misiniz? Bu adamlar neden bu kadar gec kaliyorlar Turkce kelime bulmakta. Yabanci kelime dilimizde yer edindikten ve yayginlastiktan sonra cok gec kalarak kelime uretiyorlar. haliyle tutmuyor tabi. saygilar
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 02:02
    Dün O yazıya Yorum Yazarken 'BIRAZ EMPATI LUTFENN!!!' yazmıştım. Galiba Cümlenin Başını tam dikkatli olmadığınız için bu yazıyı kaleme aldınız tekrar ifade ediyim Polis Memuru Arkadaşa itafen 'insanları sevdikleri ile sınamayın en acite hallerinde BIRAZ EMPATI LÜTFEN '
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 02:00
    sayın altaylı normal bir polisin konu saglık olduğunda size yardımcı olması gerektiğini soylemişsiniz. bence yanlış dusunuyorsunuz. yardımcı olmayı bırakın yardım etmeye mecburdur. onun görevi bir insanın ölmesini yaralanmasını engellemektir. gerekirse trafiği acmaktır.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 01:44
    sayin altayli dünkü yazınızda toplam 70 dakika bekledik hastaneye gitmek için dediniz peki acil olan vakka için 70 dakika bekleyeceginize smbulans çagirsaydiniz en fazla 15 bilemedin hadi 30 dakika beklerdiniz sizin gibilerin egosu yuzunden bu memleket bir adım ileri gidemiyor
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 01:34
    40 yasindayim ilk defa hakli bir olayinizi duydum..
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 01:21
    Fatih beyin yerinde kim olsa aynısını yapardı. Asıl mesele şu ki Şimdi Fatih Bey'in yerine Bey olmayan garip biri olsaydı polisler bir lafa üstüne çullanırdı. Zaten heyecanlılar bu işlerde. Yada aynı polisin kendi hanımı olsaydı o durumda her türlü imkanı lehine kullanırdı trafiği üniformasının avantajına çevirirdi. Çünkü adalet 0.Hanfendiye çok geçmiş olsun
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 01:17
    Hacim bir öncekinde yazdim ama yayinlammadi Esasinda sevmem altayliyi yazilarini okurum begenirim ama nedense sevmem polis memuru suclu can guvenligi trafikden once gelir gerekirse yolu bile kapatmalydi aktayli küfür etmis hata etmis am o anda kac kişi küfür yada benzeri bir tavir sergilemeden durabilirdiki. birakin bu ayaklari diyorum..elli elli yiz adiyamanliyz
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 01:16
    FATİH BEY UZUN ZAMANDIR KÖŞENİZİ OKUYORUM VE İLK DEFA YORUM YAPMA GEREĞİ DUYUYORUM.ÖNCELİKLE GEÇMİŞ OLSUN.KENDİ BAŞLARINA BÖYLE BİR OLAYIN ONDA BİRİ GELSE KAZAN KALDIRACAK İNSANLAR SİZİN EMPATİ YAPMANIZ GERKTİĞİNİ SÖYLÜYORLAR.SORUN ÇÖZMESİ GEREKENLERİN PROBLEM ÇIKARMAMASI DİLEĞİYLE...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 01:09
    medya olayin kendince gostermesi gereken kismini gosterip istedigi sonuca ulasir. polisle diyalogunuzdaki kisim gibi.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 01:08
    Ilk evvela gecmiş olsun. Olayi tam bilmiyorum, ama vakit polisle tartışmaya yetti ise durumun cok da vahim olmadığını varsayıyorum. Peki ya arkanızdan gelen bir ambulans sizin arabanız yüzünden hastayi yetiştiremediyse? Sanirin sizin yakınız olsa, siz hem araba sahibine hemde onu oraya park ettiren polise söylenirdiniz
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 01:06
    eğitimle değil iktidar torpiliyle atanan polisler kendini memleketin sahibi sanıyor...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 01:04
    yazarliginiz en ust seviyelerde isi birakmanizi hic istemem. esiniz hayati tehlike yasiyorsa dogru olan bir an evvel ambulans talep etmeniz. hastaneye gidene kadar gerekli mudahale yapilir, rahat rahat giderdiniz. boyle bir sorun da yasamazdiniz. polisin hakli oldugu yer burasi onun haricinde sizin araciniz yolda beklerken arkadaki bir aractada ayni durum soz konusu olabilir. yanlis yaptiniz kabul edin konuyu kapatin daha az zarar gorursunuz.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 01:02
    HER 100 İNSANIN 99'U SİZİN VERDİĞİNİZ REAKSİYONU VERİRDİ SIRF ÇOCUKLARINI HASTA ZİYARETİNE ALINMADI GEREKÇESİYLE DÜN İZMİR BOZYAKA HASTANESİNDE GÖREVLİLERİN AĞZINI BURNUNU KIRAN BİR TOPLUMDA YAŞIYORUZ BU KONUYU KENDİ BAŞINIZA HALLETMEYE ÇALIŞMIŞSINIZ BİR DAHA Kİ SEFERE LÜTFEN AMBULANS ÇAĞIRIN
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 01:01
    gazetecilerin hepsi ayni
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 01:00
    Fatih ALTAYLI Sonuna kadar haklısın. Polis empati yapsın ve kendi karısının o durumda oldugunu düşünsün. Elindeki tüm trafik imkanını seferber ederdi. Bravo ülke çöplüğe dönmüş. Memurları heyecan arıyor. Bazen herkesi fetocu ilan eden adaletsiz bir ülkenin cahil kalmış memurun dan ne bekliyorsun
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:59
    Fatih bey .....üzerinize bilinçli geliyorlar küfür kavga bizim kanımızda var ama en önemlisi hastam veya ölüm var dendiği zaman akan sular durur....bu ülkede ne ilk tartışma ne son olur onun icin lütfen güzel satırlarınızı daha güzel konulara ayırın ...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:52
    Aslına bakarsan abi tasarruf toplumu olmak değilde görgüsüz harcamayı bırakan bir toplum olmak gerekiyor bence bizim en büyük sorunumuz ayak ve yorgan ikilisinin dengesini kuramamak ....
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:49
    Çok merak ettiğim konu; Neden ambulans değil de özel şoför?
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:47
    Esiniz hastalanmis olabilir gercekten sikintili bi aninizda yasadiniz bu elim hadiseyi ama bu kanunlari cignemenize imkan vermez sayin fatih bey. Ayrica zaten esiniz hastanede doktorlar tarafindan mudahale edilmekte sizin acele etmeniz oraya isinlanmaniz bi fayda getirmeyecektir.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:39
    her yönüyle haklıda olsanız görevli memura kürediyorsunuz. bu ne zaman adam oluruzun cevabıysa bravo size
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:38
    tribünlere yazmış. İsrail gizli güçler ve kurban Türkiye.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:37
    Memurlardan nice azar işitmiş biri olarak bu memurun da her memur gibi işine yorum katarak sizi de magdur ettigi ortadadır. Empati yapiyorum da ben galiba siz kadar dayanamazdım. Ceok cekiyiruz memurlardan ve kimse dur demkuor.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:34
    Maalesef tüketim toplumu olduk ve tasarruf nedir nasıl yapılır unuttuk, genç nesil (25 yaş altı) zaten nasıl tasarruf yapılır hiç bilemedi ki... lüks yaşamayı zenginlik sanarak, borçlanarak lüksü elde etmeyi sınıf atlamak görerek sadece birbirimizi kandırdık. Umarak utanabiliriz bu derin uykudan :pray:
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:32
    Yaptığın doğru değil . Bende senin gibi işini doğru yapana sövmem !
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:27
    boş konuşmuşsun işini doğru yapmış falan! acil durumlarda emniyet binasının önüne bile araç park ediyosun yeri geldiğinde,adam gibi adam yüzbinlerce polis var. Onlar görevini yapmıyor mu yani!! Laf olsun diye konuşmayın,polisin öncelikli görevi vatandaşların can ve mal güvenliğini sağlamaktır.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:39
    Sen olayi hic anlamamissin arkadas.Isini dogru yapmiyor olay bu.insan hayati herseyden onemli ve onceliklidir.Isin dogrusu budur.Ayni sey senin basina elseydi ne yapardin bi dusun bakalim.Fatih beyin yazisinin basligindaki gibi EMPATI!
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 11:05
    senin de canını yaksınlar sen sövme kardeş.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:31
    Abi iyi yazmışsın bu kadar belaltı vurulmaz daha sert yazsan hakkındır
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:31
    Fatih bey neden kendinizi bu kadar izah etmek zorunda kaldınız?
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:30
    çok dürüstsen eşinin o gün o saatte hastaneye gittiğinin evraklarını göster inanalım ayrıca bu doğru bile olsa polis memuru varsın bşr park vezası yazıversin empati yapıyorum ben madem eşimin derdine düştün yiyeceğim ceza ne olursa olsun ohh eşimi yetiştirdim ya yetiştik ya varsım ceza yiyeyim der o an park ile ilgili kimseyle münakaşaya girecek bir ruh halim olmazdı. sen ayıp ettin fatih altaylı
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:18
    bulur belge ne olacak
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:25
    Ben almanyada rahatsızlanmışrım çok yüksek ayeşim vardı ve tekrim kiraladığı dairesen çıkarak ordan geçen polis arabasını durdurdum bana yardımcı olmalarını rica ettim ambulans yada doktor nereden aranır çağrılır bilmediğimi söyledim beni hastaneye kadar götürüp doktora teslim ettiler söz konusu insan hayatı ve sağlığı olunca tabiili önce insan ama ülkemizdede durum aynıdır diye düşünüyorum yazdığınız gibi 100 polisten 99 u yardımcı olur fakat siz belliki ogün çok şanssız gününüzdeymişsiniz ben sizi çok uzun zamandır sizi takip eden biri olarak sizin nasıl bir insan olduğunuzu biliyorum o...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 13:21
    Yardım istememiş ki. Ayrıca polisten yardım isterseniz bir tane taksi durdurup ona bindirir alamaz arabasına
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:24
    DEĞERSİZLİK HİSSİ İNSANLARA HATA YAPTIRIYOR, DEĞERSİZLİK HİSSİ İNSANA KENDİ CANINA DAHİ KIYMANIN YOLUNU AÇIYOR. YAPMAYIN ANLIK SIKINTILARINIZ OLABİLİR AMA İNSANLARA ONLARIN DEĞERLERİNE YAPTIKLARI İŞE LÜTFEN SAYGINIZ OLSUN. ÖZÜR DİLEMENİZ DE BİR ERDEMDİR, TEŞEKKÜR EDERİM, DEĞERSİZLEŞTİRMEYİN LÜTFEN.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:22
    fayih bey sizi destekliyorum,polis memuru ile yaşanan üzücü olayda sizi haklı görüyorum.
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:22
    turk polisine zerre güvenim yok hiç sevmedigim fatih altayli yuzde bin haklıdır
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:18
    güvenin yoksa sıkıştıgın zamanda güvenmediğin kişilerin yanına koşma o zaman...
  • fuatbey77 19 Ekim 2018 Cuma 10:29
    fatihbey haklı olabilir doğrudur ama polisimizi genelleyerek haksızlık yapmayın. başınıza birşey gelse siz kimi arıyor kime güveniyorsunuz bilmiyorum ama polis yinede bizim polisimizdir.sapla samanı ayırıp adil eleştride bulunmak gerekir
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:21
    İTİYLE KOPUĞUYLA, SAPIĞIYLA, SARHOŞUYLA VS... MÜCADELE EDEN, DİNLENMEDEN GECELİ GÜNDÜZLÜ DAİMA ÇALIŞAN BİZLERİ DE NE OLUR İNSAN YERİNE KOYUN, BAZEN HATAMIZ GÜNAHIMIZ EKSİĞİMİZ OLMUYOR DEĞİL, AMA DEVAMLI OLARAK OLUMSUZLUKLARLA MÜCADELE EDEN BİZLERİN BAZEN HATA YAPMA OLASILIĞI OLMUYOR DEĞİL...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:28
    EMNİYET LAĞVEDİLİP ÖZELLEŞTİRİLMELİ
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:17
    SAYIN FATİH ALTALYI; BEN BİR POLİS MEMURU OLARAK SİZİNLE DE EMPATİ YAPIYORUM... SİNİRLENEBİLİRSİNİZ, KÜFÜR EDEBİLİRSİNİZ, DARP OLAYINA KARIŞABİLİRSİZİN...AMA SİZ....DİĞERLERİ.. VS... İNANIN Kİ TOPLUMDA HAKKETTİĞİ KADAR BİZLERE POLİSLERE DEĞER VERMİYORSUNUZ, ÇOK ÇABUK KIRIP DÖKÜYORSUNUZ, YAZIKTIR....
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:14
    Fatih Bey videoyu izledim,sen iyi sabretmişsin,başkası olsa o can havliyle daha fazla tepki gösterirdi
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:10
    Geçmiş olsun Altaylı.. Mart ayında yazdığınız şu yazıyı hatırlatmak isterim: O polise madalya verin Süleyman Bey BİR trafik polisi... Emniyet şeridine girmiş, çakar denilen ışıldaklarını parlata parlata gelen bir otomobili durduruyor. Aracın önünde arkasında bir polis eskortu yok. İçinde koruma polisi yok. Yani geçiş üstünlüğüne sahip bir araç değil. Ruhsatı bir...
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:22
    her iki konu da farklı birader. değer yargılarınız ve algılarınız çorba olmuş. Allah şifa versin
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 00:09
    Siz işinizi yapın Fatih Bey memleket böyle yapacak birşey yok herkesin hümanist olası geliyor klavyeden konuşunca....
  • Misafir 19 Ekim 2018 Cuma 09:20
    Fatih Bey, Sonuna kadar sizinle aynı düşüncedeyim ve aynı tepkilerin çok şiddetlisini kendilerine yapardım. Siz her zamanki kibarlığınızı göstermişsiniz.
Kalan karakter : 300