Son Dakika

Siz utanmıyor olabilirsiniz, biz utanıyoruz

03.11.2018 - 16:49 | Güncelleme:

Galatasaray-Fenerbahçe maçını, Senegal’de, beIN Sports uygulaması ile mobil cihazdan izledim. 
İlk yarıda Galatasaray'ın tarihi farka koşacak görüntüsü hakimdi. 
Yine bir kasım ayında 6-0'ın rövanşı alınacak diye düşündü pek çok Galatasaraylı. 
İlk yarıda Galatasaray’ın yaklaşık 300 başarılı pasına karşılık, Fenerbahçe’nin yaklaşık 70 başarılı paslaşması vardı. 
Galatasaray'ın sayılan-sayılmayan golleri, direkten dönen topları neredeyse tek kale oynadığı bu yarıda, Fenerbahçe tek bir gol girişiminde bulundu. 

Hakem Aydınus ise iyi niyetli olmadığını daha ilk yarıda gösterdi. 
İlk yarıda, Galatasaray’ın sağ hücum kanadında peş peşe sert fauller yapıldı. 
Bunlardan birinde direkt kırmızı kart olabilirdi ama Aydınus sarıya bile tenezzül etmedi. 
Sonrasında da Aydınus’un kötü yönetimi devam etti. 
Galatasaraylıların hakeme tepkileri haklıydı büyük ölçüde. 

İkinci yarıda ise Fenerbahçe dengeyi sağladı ve neredeyse galibiyete gidecekti. 
Hocası bile olmayan ve haftalardır tel tel dökülen Fenerbahçe karşısında maçı kaybedecek noktaya gelen ve Fenerbahçe’ye bir anlamda can suyu veren Galatasaray’da birilerinin bunun sorumluluğunu üstlenmesi lazım. 
Kimin mi? 
Kazanınca kim göklere çıkarılıyorsa onun elbette. 
Şimdi geleyim konuya. 
Maçın sonucunun benim için zerre önemi yok. 
Fenerbahçe’yi çok yendi Galatasaray çok da yenildi. 
Fenerbahçe ne zaman kötü gitse, Galatasaray’ı yenerek toparlanır en azından moralini bir nebze düzeltirdi. 
Alışkınız buna.
Alışkın olmadığımız ise maç sonu ortaya çıkan ve utanç verici olduğu tartışmasız olaylar.

Bir Galatasaraylı olarak utandım. 
Jailson tokat atmış, hakem şunu yapmış, bunu yapmış. 
Yok böyle bir savunma. 
Sen yapmayacaksın kardeşim. 
Efendi olacaksın. 
Adam gibi davranacaksın, sporcu gibi. 
Üstelik bu ilk vukuatı da değil Galatasaray kulübesinin. 
Bugün Fenerbahçe’yi suçluyorsunuz. 
Peki Kasımpaşa maçından sonra aynı Galatasaray kulübesinin yaptıklarında kimi suçlayacaksınız. 
Aynı Galatasaray kulübesi, Kasımpaşa maçı bitiminde, üstelik de maçı farklı kazanmışken Kasımpaşalı oyuncu ve teknik adamlara saldırmadı mı? 
Kasımpaşa, Fenerbahçe olmadığı için kimse konuşmadı, kimse görmedi ya da görmezden geldi ama bu kez gördüler. 
Bu neyin kavgası. 
Bu neyin utanmazlığı. 

Koskoca Fatih Terim, İmparator Fatih Terim hiç mi ders almaz geçmişte yaşananlardan. 
İsviçre ile oynadığımız milli maçta yapılan rezilliklerin utancı hala üzerimizdeyken.. 
Böyle bir Galatasaraylılık var mı? 
Böyle bir sportmenlik var mı? 
Bu ne ya!
Belli ki siz utanmıyorsunuz. 
Ama bizi çok utandırıyorsunuz!


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 15:12
    Şaşırtıcı olan Fatih terim ve kulubesinden medeni davranış beklemek!
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 14:49
    BEN FENERBAHÇE TARAFTARI OLARAK HELAL OLSUN DİYORUM SİZE BU YORUMUNUZDAN DOLAYI
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 14:15
    Çok doğru söylüyorsunuz Fatiy bey..
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 12:34
    100 de 100 haklısınız...
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 12:23
    G.Saray yönetimi Terim ve Hasan Şas'ı hemen göndermeli.. Bu adamlar bu naif camiaya yakışmıyor..
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 12:21
    gs klübesi için kazanmak herşeyin üstündedir nasıl kazanırsan kazan taraftarda maç öncesi terimi mafya lideri gibi kareografi yapmış hakem iyi değildi tamam ama gs ilk golü yiyince oyundan düştü adam gibi golcü olsa fb maçı 4-2 kazanabilirdi muslera haftalardır ceza sahası içinde adam biçiyor kırmız
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 12:15
    helal olsun yazıyı okuyan adam olur ada kabadayı bozuntuları adam olmaz .
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 12:03
    Helal
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 11:49
    güzel bir yazı..tebrik edeim..
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 11:46
    Bir Galatasaraylı olarak gerçekten utandım.Hem Fatih Terim'in hem de hasan Saş'ın acilen pisikolojik yardım almaları gerekiyor.
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 11:29
    adam tokat atarken utanmıyorsa karşılık veren de utanmaz!
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 11:16
    rezil hasan sas ve terim
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 11:09
    Vallahi Bravo.Şaşırdım bir Fenerli olarak Fatih Altaylı nın bu yazıyı yazdığına
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 11:08
    Şaşırdım bir fenerli olarak.Tebrik ediyorum Sayın Altaylıyı
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 11:04
    Derbi gecesi değil,Utanç gecesi.
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 11:04
    seni sevmeyen ölsün tezahüratı ile ilgili bir yorumunuz yok mu fatih bey????
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 10:50
    Bir Terim klasiği. ...
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 10:44
    soyleyecek bisey yok bu yazinin ustune
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 10:40
    Herseyden önce orada gencecik bir insan hayatını kaybetmis insanın hicmi saygısı olmaz.Maç sonu o olaylar yakışırmı.Çok yazık bende utandım!
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 10:27
    Fatih Bey, HaklisinizTürkiye Artik Topyekün Yenilenmeli. sadece Anayasa degil.Tüm eski kafalar da yenilenmeliki ,dediginiz sekilde insanlar türesin.Selamlar
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 10:21
    Fatih Bey , 2-0 dan 2-2 ye gelmesinin hazımsızlık patlamasıydı o..
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 10:15
    türkiyede sporcu yetişmedeiği gibi teknik direktör de yetişmiyo
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 09:54
    Futbol bir spordur. Güzide 2 takımın maçı böyle oluyorsa gidişatımız hiç iyi değil. Yine onu bunu suçlamak ile olan olaylar yok olmuyor. Biz sportmenliği hazmedememiş bir milletiz. Bakın bakalım hangi alanda bunu yapabiliyoruz. Ne zaman mutlu bir toplum olabilirsek mutsuzluğumuzu akıtacak bir unsur bulmamaya başlayacağız
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 09:29
    "Ben sporcunun zeki, çevik ve AHLAKLISINI severim" demiş.........
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 09:26
    Fatih Bey elinize sağlık.İlk defa forma olmadan kendimizi eleştirebiliyoruz.Diğer takımlar içindeki kötü unsurları temizlediler.Sıra Galatasaray'a geldi.Ekonomik kriz yada forvet eksikliğinde Fatih Terim'in arkasına saklanmayacak bir yönetim gelmesi lazım...Fatih Terim yerinede Bülent Korkmaz gibi yada Okan Buruk gibi Yen'i jenerasyondan biri gelmeli
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 08:44
    Fatih Bey yazılar neden kısa tutuyorsunuz? olmuyo ki böyle
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 07:17
    elinize sağlık çok güzel yazmışsın olaylara objektif baktiniz
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 06:56
    Bir GS'li olarak Teknik ekibimizi seviyoruz ve olumlu eleştriye eyvallah ama gerisine izin veremeyiz.Herkes kendine baksın sende öyle sayın Altay'lı.
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 17:35
    Orduspor'u amatör lige gönderen kimlerdi, aynı adamlar. yazık yaa
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 11:51
    Ne ala
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 16:50
    bir beşiktaşlı olarak katılıyorum. maç sonu olaylar galatasaray ve terim'i haklı iken haksız çıkardı. terim'in içi kötülük , şiddet, nefret ve egoizm dolu.
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 16:48
    Adamın maç başlamadan önce koreografinin önündeki duruşuna bakar mısınız? Sanki küçük dağların yaratıcısı....
  • Misafir 05 Kasım 2018 Pazartesi 14:22
    sen onun yaotıklarını yap
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 16:47
    Maçgünü yabancı misafirler ile Türkiye’nin çok gergin oldugu ve insanların mutsuz göründüğünü konuşurken, akşama iyi birmasa hazırlayıp izledik maçı ama çok utandık çok.
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 16:41
    Süper yazı olmuş Altaylı.Anlayana değerlendirebilen Galatasaraylıya...
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 16:08
    Bütün galatasaray lılar Fenerbahçe nin 2. gol öncesi taç atışının yanlış verildiğini söylüyor da ; galatasaray ın 2. golü öncesi out olan topu korner verdiğini kimse söylemiyor. Neden acaba ?
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 15:29
    Hasan Şaş??????
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 15:29
    Hasan Şaş??????
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 15:22
    Hacı abi hakemin kötü niyeti nerde ya kötü niyetli biri varsa sizde Hasan Şaş ile Fatih terim bizde valbuenayı oynatmayan mütevefa cocu tabi birde jailson
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 15:14
    Koray şener trübünde can çekişirken seni sevmeyen ölsün tezahüratı yapan galatasaray trübünleri fatih terim hasan şaş ve onun gibi kendini bilmez insan kılıklı zavallıalar skorun hiçbir önemi yok bu ayıp sizlere dünya varoldukça yeter utanın demeyeceğim çünkü utanma gibi insani duygularınızı fatih terim ve onun tayfası sayesinde çoktan unuttunuz eskiden size saygım vardı artık yok fatih altaylı ve onun gibileri tenzih ederim ama gerçek bu
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 15:04
    Gslatasarayin taraftari teknik heyeti düzeltecek tek unsurdur.Teknik heyetin yaptiklarini düzeltecek olan tek güc taraftardir.Ama maalesef taraftar insanlik disi hareketleri yapan kendi tarafi olunca insanligi unutuyor.Taraftar isterse en ufak birsey yapamazlar.Tff nin verecegi cezalar bir ise yaramaz
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 15:03
    ilk defa iyi bir yazi yazmis hayret
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 14:51
    doğru söze ne denir
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 14:15
    Bravo !!
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 14:01
    Valla Fatıh abi, Bende bir FB li olarak utandim ve nalet ılsun dedim ikisine de
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 13:36
    Ne bu ya, ne bu, çok haklısın.
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 13:26
    YAZIKLAR OLSUN TEK KELİMEYLE BU SPOR ADAMLARI ÖRNEK TEŞKİL EDENLER HA
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 13:21
    Sn Altaylı yazının fininşi muhteşem olmuş. Lütfen koca Galatasaray'ı bu densiz cahillerin eline burakmayalım. Kupa maçında Almanlar aklına gelince, attı kendini ateşe. TFF ceza keserse "Onlar yaptı" diyecek. Ufak hesapların adamı ile GS yürümez. İyi Afrikalar...
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 13:08
    son kullanma tarihi geçmiş ilaç gibi artık aynı ekip hep zarar veriyor.Onlar utanmıyor,biz utanıyoruz.Geç dünde kaldı oysa bu gün yaşandı ,yarın yaşanacak arsızlar yine takımı yalnız bırakacak ve yine bir şey olmamış gibi aynı ekip devam edecek öyle mi?
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 13:07
    Yerden göğe kadar halısınız fatih bey
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 13:02
    Fatih Altayli Hocam Tum soylediklerine aynen imzami atarim... Tesekkurler yazin icin... Nevzat Akcaoglu
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 12:56
    Bravo
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 12:35
    doğrusöze ne denir.Aynen utanın.
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 12:07
    Ha kalemine yüreğine sağlık büyük yazar
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 12:02
    Bu yazıya şapkamı çıkartırım.
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 11:22
    fatih hoca bi türlü 6-0’ı unutamamış. psikolojisi çok etkilenmiş.
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 11:17
    Bu yazıyı Fatih altaylı'dan başka kim yazsbilir
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 11:02
    Helal olsun adi guzel “Fetih” Fatih Altayli
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 11:01
    Bir GSli olarak çok objektif yorumlar yapmışsınız. GS yedek kulubesi ceza verilmeye verilmeye iyice zıvanadan çıktı, iç sahada rakibi tehditle, korkutarak, olmazsa saldırarak puanlar alıyorlar. Tek katılmadığım Fırat Aydınus kısmı, bu şartlar altında mükemmele yakın maç yönetti, kesinlikle art niyetli değildi, insanlarımızı harcamayalım hemen
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 11:00
    Dogru söze nedenir agzina saglik fatih bey
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 10:49
    Utanmak denilen şey kalmadı.
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 10:44
    federsyon adam olsa gsye fbye degil bizzat firat aydinus ceza verir hakemligni iptal eder.
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 10:31
    zaten çoğunluk utanıyor, arızalı olanlar utanmıyor sayın Altaylı...
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 10:13
    Galatasaraylı olarak utandım!!! Az bile yazmışsın kardeşim. İşte tamda bunlar için Fatih terimi bir türlü sindiremiyoruz ya!!! Adamın başarısı artıkta vede yaşı geçtikçe olgunlaşacağına maalesef tersi!!! Trübünde ölen gencecik insanın saygısızlığından utandım!!! Al başarılarını götür kafana çal!!
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 10:09
    Fatih Terim ile Hasan şaşın futbol ile alakaları kesilmeli ve maç olmayan günler dahil stadlardan yaklaşmaları yasaklanmalıdır.
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 10:08
    Fatih Terim ne zaman uzaklaşacak Türk futbolundan.
  • Misafir 04 Kasım 2018 Pazar 09:59
    bu yazıya tek söylenebilecek şey: sonuna kadar hakısınız....