Öne Çıkanlar
Son Dakika
GÜNDEM

Mersin'deki gizemli kazıyı ev sahibi anlattı

03 Kasım 2017 Cuma, 05:14:20 | Güncelleme: 05:14:20

  • 1 Mersin'deki gizemli kazıyı ev sahibi anlattı
    1 | 14

    Türkiye, 1 yıldır Mersin’in Tarsus İlçesi’nde hummalı biçimde bir evde devam eden kazıyla ilgili merak içinde bekliyor. Gazete Habertürk'ten Beycan Üçkardeş ve Hakan Bulut'un ulaştığı evin sahibi Ahmet İpekoğlu, yaşadıklarını anlattı.

  • HABERİN DEVAMI
  • 2 Mersin'deki gizemli kazıyı ev sahibi anlattı
    2 | 14

    ‘KARDEŞİM KİMSİNİZ NE YAPIYORSUNUZ?’

    Evi polis memuru Mithat Erdal’a kiraya verdiğini belirten İpekoğlu, “Polis memuru öldürüldükten  sonra savcılık ifademi aldı. ‘Sen de mi ortaksın?’ dediler. Sonra takipsizlik verildi. Ondan sonra evde 2 yıl kadar ben oturdum. Zaten bizim çocukluğumuz o evde geçti. Sonra ben taşındım. Eve kiracı oturtmadık, boştu. Bir gün eve baskın gibi geldiler...

  • 3 Mersin'deki gizemli kazıyı ev sahibi anlattı
    3 | 14

    Bir baktık ki kendi evimizin kapısında polisler. İçeride kazı yapıyorlar. Kapıya dayandım. ‘Kardeşim siz kimsiniz, ne yapıyorsunuz?’ dedim. ‘Yetkililerin talimatı ile kazıyoruz’ dediler. Zaten son 6 aydır da bize umut tacirliği yapıyorlar. Kazı bitene kadar beklememizi söylüyorlar. Kazının başındaki D. isimli kişi, sürekli bizi oyalıyor...

  • 4 Mersin'deki gizemli kazıyı ev sahibi anlattı
    4 | 14

    Elimizde kazıyla ilgili yazılı bir belge falan yok. Gazetelerde, televizyonlarda son günlerde çıkanlar da yalan” diye konuştu. Geçtiğimiz günlerde eve girmek istediğini kaydeden İpekoğlu, “Kapıda bana silah doğrulttular. ‘Vurursanız vurun lan. Benim evimde ne arıyorsunuz?’ diye bağırdım...

  • HABERİN DEVAMI
  • 5 Mersin'deki gizemli kazıyı ev sahibi anlattı
    5 | 14

    Kazı sorumlusu D. beni aradı. ‘İstanbul’dayım. Gelince seninle konuşuruz, içini rahat tut’ dedi. Önceki gün yine onunla konuştuk. Elimizde yazılı bir belge olmadığını, artık bu işin sonlanmasını söyledim...

  • HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI
    HABERİN DEVAMI


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 04 Kasım 2017 Cumartesi 10:05
    komedyenler ülkesiyiz resmen vatandaş hiçe sayılıyor kanun da yok zaten
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 12:57
    Ülkemizi Komedyen ler yönetse böyle bir durum oluşmaz. 1-Kazıyı kimler yapıyor. 2-Kazı niçin gizli tutuluyor. 3-Kazı izin belgesi varmı. 4-................................ Cevap hala bulunamadıysa.Büyük devlet olduğumuzun kanıtıdır.
  • Misafir 04 Kasım 2017 Cumartesi 00:27
    AYNEN ÖYLE OLUCAK ALIŞTIK AMA BU DEVRAN BÖYLE GİTMEZ
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 12:53
    şeffaflık bu
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 12:30
    devlet meseleleri sırdır bu normal bir kazı değil devletin bekası için saklanıyor olabilir
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 11:23
    Yecüc ve mecüclerin eviymiş altı.
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 10:56
    orada ne var ne yok bilmem ama son duyacağımız açıklama şöyle olacaktır: dünyanın gidişatını değiştirecek bir güç elde ettik fakat kandırıldık yine.
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 10:50
    dağ fare doğurdu be ellam.
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 10:38
    kayıp incil bulunmuş, vatikan ile pazarlıklar devam ediyormuş diye duyumlar var.. çok büyük paralar dönecekmiş ortada.
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 10:36
    uzaylılara ait bir medeniyet kalıntısı bulunmuş.. açıklanınca dünya yerinden oynayacak.
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 10:36
    bu nasıl iştir yahu? bir senedir devlet neden açıklama yapmıyor?? böyle saçmalık olur mu?
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 12:51
    açıklanamayacak bir durum var ortada ki açıklamıyorlar
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 10:35
    yontma taş devrinden kalma bir kaya parçasında arif ve ceku yazısı bulunmuş
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 10:27
    kedi varmış
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 10:23
    devlet böyle kazılarda kamulaştırma yapması lazım..bu ülkede herkes istediği yeri kazamaz cezası var ama devlet en başta kurala uymuyor.
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 10:05
    Vikinglerin hazinesi varmış orada
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 09:59
    bu iş normal değil. basit bir tarihi eser kazısını devlet mafya gibi yapmaz.parçalar abd ye gidiyor diye duyum varmış.
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 12:26
    niye çin, rus deyilde abd ? mantıkı ne ?
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 12:51
    duyum mu yoksa kalbinden geçen mi?
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 09:37
    evet burası muz cumhuriyeti
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 09:12
    vay arkadaş
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 09:05
    resmi açıklamadan bişey anlıyan varmı
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 09:01
    bu olay gosteriyorki hakikatten burasi muz cumhuriyeti birileri alenen bir sey yapiyor ama kimse ne yapildigini biliyor nede kimse evet biz yaptiriyoruz diyor vay guzel memleketim vayyy..
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 08:53
    cumhururiyet baş savcısı nerde mersinde ???
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 08:52
    böyle saçmalıkmı olur bizim eve giripde bunuda yapabilirler yani arkadaş en kötü adamın evini istimlak ededsin kamulaştırırsın falan resmen çökmüşler adamın evine muzistan gibi ne güzel
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 08:46
    baskın bir şekilde yapılan kazı sonucunda " kültürel bir varlık yoktur ." açıklamasının doğru olduğunu ispatlarmı? iyi düşünmek lazım.
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 08:42
    uzay aracı varmış
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 08:39
    Git Cumhuriyet Savcılığına , evim işgal edildi şikayetciyim de . Bukadar basit.
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 08:36
    hee
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 08:34
    Türkiyenin suriyeden bir farkı kalmadı
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 12:52
    git o zaman
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 08:24
    klasik kazılar herkese açık olur hatta hemen paylaşılır. bu normal bir işlem değil. ya maddi yada manevi olarak güçlü bir şey aranıyor
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 08:20
    Ev sahibine kimibilir ne vereceklerini söyledilerki çıkar dünyası
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 08:16
    adamın evinin boş kaldığı sürece kirasını verecekler ve eski haline getirip teslim edecekler .
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 08:14
    Bozulmamış ilk incil bulunduğu söyleniyor bu yüzden çok gizli tutuluyor bu çalışma
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 10:04
    evet evet o kadar gizli tutuluyor ki sen bile öğrenmişsin
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 08:07
    Karikatür yazısı gibi.
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 07:56
    Var bişeyki devlet açıklama yapmıyo. Yada yapacağı açıklama konuyu kapatmak üzere tasarlanmış bir ifade olacak. Açıklanmıyor ise bir gerekçesi vardır devlet için. Kurcalanmamalı bence
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 07:13
    nasil yani burasi bir muz cumhuriyetimi,adamlar polis oldugunu soyluyor ellerinde bir belge yok baskasina ait meskeni isgal edip kazi yapiyorlar.benim devletim bu işleri gizli yapmaz,yapiliyorsa mutlaka yuksek bir makamdan birinin cikip evet yapiyoruz deyip sorumluluk almasi lazim.yoksa yarin 100-200 kisiyi toplayip birileri burayi basarsa ne olacak?demedi demeyin sonra.
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 08:16
    muz çıkmış kazıdan kardeş. milattan önce 300 yılında yaşamış muz cumhuriyeti kalıntılarını bulmuşlar hehe
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 08:59
    çok bilion sen
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 10:56
    :laughing::laughing::laughing:
  • Misafir 03 Kasım 2017 Cuma 05:43
    yurtdışına eser kaçakçılığı olabilir.
Kalan karakter : 2000