Son Dakika
22.11.2017 - 11:14 | Güncelleme:

Yüzlerce ayıptan güçlü tek kelime

BİR gazetecinin işinden olmasına hiç sevinmedim.

Bir gazeteci işinden olduğu zaman “kovuldu” diye sevinç naraları atmadım.

Kimse için, “Şuna yazdırmayın, buna yazdırmayın” da demedim.

O yüzden de Rasim Ozan Kütahyalı’nın işinden olmasına da “kovuldu” diye bakmam, bakamam.

Benim anlamaya çalıştığım şu: Kütahyalı, spor programı adı altında yayınlanan ama sporla pek de alakası olmayan bir programda, son derece bel altı bir cümle sarf ettiği için mi işinden oldu, yoksa bu bel altı cümleyi Türkiye’de eşimiz, dostumuz, komşumuz, kendi yurtlarında ise “yakınımız” olan Boşnakları da işin içine katarak söylediği için mi!

Kütahyalı, cümlesini “Boşnaklar” diye bitirmeseydi mesela sorun yok muydu?

Futbolcuların rengini ele alarak yapılan aşırı cinsel göndermeler normal miydi mesela!

Ya da telefonla bağlanan bir spor adamına sesinin biraz ince olmasından dolayı yapılan “yumuşak” yakıştırması ve buna bağlı olarak geçilen dalga sıradan bir durum muydu?

Veya aynı yorumcunun yıllarca övdüğü Gülen Cemaati’ni daha sonra hedefe koymadan önce en azından bir özeleştiri dahi yapmaması, bir özür dilemeye bile gerek duymadan 180 derece dönmesi sıradan bir durum muydu?

Bir anda yükselen bir kariyer içinde, bu yorumcunun işinden olmasına neden olacak tek hatası “Boşnak” kelimesi miydi?

Diğer her şey “kabulümüzdü” de tek sorun bir “etnik” gönderme miydi?

Oysa Kütahyalı bel altı göndermeyi yaptığı Boşnaklardan özür dilemişti.

Ama yıllarca Fethullah Gülen övgüleri düzdüğü yazıları için okurlarından bir özür bile dilememişti.

Anladığım kadarıyla o dörtlük her zaman geçerli.

Hani insanoğlu gariptir, her lafı pek kaldırmaz diye başlayan!

Boşnak kökenli yurttaşlarımıza da helal olsun doğrusu!

Yıllarca söylenen onca sözün hesabını kimse soramadı ama Boşnaklar tek kelimenin bile hesabını sordular!

Ama bir kez daha tekrarlayarak bitireyim.

Hiçbir gazetecinin kovulmasından mutlu olmuyorum.

O benim işimden olmam, hatta Gülenci yargı tarafından hapse atılmam için kampanya yürütmüş biri bile olsa!

*************

İTÜ’DE ‘KULUÇKA’YA YATANLAR 

DÜN İstanbul Teknik Üniversitesi’ndeydim.

Değerli Rektör Mehmet Karaca ve ekibi dün bana üniversitenin Teknokent’ini ve kuluçka merkezlerini gezdirdiler.

Kuluçka merkezi dediğim, tavukçulukla alakalı değil.

Fikir kuluçkaları.

İTÜ işe, sanayi üretimine, bilgi teknolojisine çevrilebilecek fikirlerin olgunlaşıp gelişebilmesi için kuluçka merkezleri kurmuş.

Parlak bir fikri olan herkese kapıları açık.

Öyle yaş sınırlaması falan da yok.

Eğer inovatif bir düşünceniz var ise projenizle üniversiteye başvuruyorsunuz.

Binlerce başvuru, üniversitenin, iş dünyası temsilcilerinin ve bankacıların da içinde olduğu bir jüri tarafından değerlendiriliyor.

Kabul gören projeler “Kuluçka” nın “Çekirdek” adı verilen merkezinde ücretsiz bir yer sahibi oluyor.

Burada geliştirilen ve proje haline getirilen fikirler belirli bir aşamaya gelince bir üst dereceye geçiyor.

Ve İstanbul Sanayi Odası’nın da teşvikleriyle yatırımcılarla buluşuyor.

Gezerken muhteşem fikirlerle ve uygulamalarla karşılaştım.

Mesela, alışverişte devrim yapabilecek bir uygulamanın tekstil perakende sektöründe müthiş bir değişime imza atmaya hazırlandığını ve çok büyük bir uluslararası markanın bu teknolojiyi almak için anlaşma yaptığını öğrendim.

Geliştirilen sistem şu:

Konfeksiyon mağazalarında ürünlerin üzerine takılan ve kasada çıkarılabilen alarmlara yepyeni bir boyut katacak bir yöntem.

Kalabalık mağazalarda kasaya gitme gereği duyulmadan, cep telefonunuzla bu alarmları çıkarabiliyorsunuz.

Bunu çıkardığınız anda etikette yazılan fiyat sizin cep telefonu faturanıza ekleniyor ve siz de kasaya gitmeden, sıra beklemeden ürününüzü torbaya koyup gidebiliyorsunuz.

Faturanız da cep telefonunuza dijital olarak geliyor.

Daha pek çok etkileyici fikir gördüm ama onları yazamıyorum.

Fakat bu yenilik, tekstildeki bir dünya devi tarafından şimdiden satın alınmış vaziyette.

Bu kuluçka merkezlerini ise bir televizyon programıyla sizlere aktarmam lazım.

Çünkü şu anda dünya sıralamasında 8. sırada bir fikir üretim merkezi olmuş durumdalar.

Anlayacağınız Türkiye’de güzel şeyler de var.

Sadece gidip görmek gerek!

*************

HER SİGARA BİR MERMİ 

KAÇAK sigara konusu ise yıllardır akılalmaz boyutta.

Türkiye’nin her yerinde, genelde küçük tezgâhlarda ama taşraya gidince bakkallarda, bayilerde bile her yer kaçak sigara dolu.

Bandrollü sigaranın yarı fiyatının da altında satıldığı halde kaçakçılara büyük kârlar bırakan bu sigaraların Türkiye’deki satışını ise Kuzey Irak kökenli kaçakçıların idare ettiği çok bilinen bir gerçek.

Yani her kaçak sigara ya terör örgütüne birkaç mermi ya da sınırımızın dibinde istemediğimiz bir oluşuma katkı anlamına geliyor.

Ama en milliyetçilerimiz bile, bırakın onları kamu görevlilerimiz bile ne yazık ki bu kaçak sigarayı tüketiyor.

*************

VERGİYİ KOY Kİ EVDE ÜRETSİNLER

BİLMİYORUM Maliye Bakanlığı’mız veya ilgili kişiler farkında mı ama alkollü içki ve sigarada uygulanan yüksek vergiler nedeniyle ülke bir yandan kaçak sigara cenneti, diğer yandan ise genel bir içki imalathanesine döndü.

Artık pek çok kişi, kendi içkisini kendi imal ediyor.

Artık zincir marketlerde bile litreyle satılan etil alkolü satın alıyorlar, evlerde buna kimi tat ve koku vericiler katıyorlar ve markalı, vergiye tabi alkollü içkilerin hemen hemen 5’te biri fiyatına kendi içkilerini üretiyorlar.

Bahsettiğim, bu işi bir kazanç kapısı haline getirenler değil.

Sıradan insanlar, kendi tüketimleri için kendi alkollü içkilerini yapıyorlar.

Bunun tek nedeni, aşırı vergi.

Benim bu yazım üzerine Maliye büyük ihtimalle etil alkol satışına da ciddi bir vergi koyarak, bunu engellemeye ve benim de küfür yememe sebep olacaktır.

Ama bu kez vatandaş alkol üretimini de kendi yapmaya başlayacak ve belki de bu yüzden alkol zehirlenmeleri ciddi biçimde artacaktır.

Alkollü içkideki vergiler makul olmaktan çıkmadıkça ne yazık ki bu yöntem sürecektir.

*************

NİYET İYİ AMA AHALİ NASIL ACABA?

İSTANBUL Büyükşehir Belediye Meclisi’nden geçen Haliç kıyısında 10 kat imara izin veren düzenlemeyi eleştirmem üzerine AK Parti İBB Grup Başkanvekili Temel Başalan aradı ve bir açıklama yolladı.

Söz konusu değişikliğin, Haliç kıyısında belediyeye ait bir parselin daha iyi değerlendirilmesi için yapıldığını, yükseklik verilerek Haliç kıyısında daha geniş yeşil alan kalmasına imkân sağlanmak istendiğini ama iznin verilmiş olmasının bu iznin kullanılması anlamına gelmeyeceğini ve yapılacak inşaatın aslında 5 katı geçmesinin düşünülmediğini aktardı.

 

 

Açıklamayı saygıyla karşılamakla birlikte kullanılması düşünülmüyorsa niye böyle iznin verildiğini merak ediyorum.

Daha da önemlisi, bugün böyle bir iyi niyet beyanı geçerli olsa bile yarın öbür gün neler olabileceğinin ve bu kararın emsal gösterilerek Haliç kıyısında başkaları tarafından neler yapılıp neler yapılmayacağının takdirini sizlere bırakıyorum.

*************

NE ZAMAN ADAM OLURUZ?

Doğru yapılan bir iş görünce şaşırmadığımız zaman...

 


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 05:08
    sigara kacakcilarin daha iyi takip edilmesi gerek.
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 03:19
    Rasim = showmen (tribunlere oynar)
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 22:38
    1 ROK gazeteci olabilecek çapta biri değildir dilini sürekli kahverengi tutarak ancak buraya kadar gelebildi. 2 Bu ülkede milliyetçi insan yok milliyetçi insan öncelikle kendi ülkesi veinsanı kazansın diye yerli ürün kullanır. 3 Ev yapımı içkide düzgün iş çıkaranlar yok değil . 4 iltidara gelirken inşaat ya resullulah düsturu edinmişlere inanılmaz.
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 22:07
    en iyisi sigarayı yasaklamak
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 21:44
    Rok için gazeteci imasında bulunmuşsunuz. O gazeteci faaln değil . Basın yatın mezunu veya üniversite mezunu bile değil. Sadece her devrin adamı her hızlı çıkışın hızlı bir inişi olur elbet
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 18:54
    ALLAH'IN KULLARINA MÜHLET VEREN İNCE VE HASSAS ADALETİ BOŞNAKLAR VESİLESİYLE ENİNDE SONUNDA TAHAKKUK ETTİ. KİMSE BANA BİRŞEY OLMAZ DEMESİN SAKIN!
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 18:31
    Tabi ya çok yüksek vergi oranları bir liralık sıgara on lira yirmi binliralık araba ellibinlira Bir liralık benzin altılira ayıp valla...
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 18:12
    Ben de hayatımda ilk defa yalakalık yapayım.Cok çok yaşa ve sizin gibiler çok çok olsun Sayın Altaylı
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 17:29
    Abi dogru soyluyorsun.Eskiden hafta sonu mac izlerken restaurantta balik-raki yapardik.Simdi 35 raki 45 ytl restauran 90 ytl yaziyor.yemekti meze idi.150 ytl.Artik gucumuz yetmiyor.Maci cay ocaginda izliyor.Rakiyi arabayi cekip su kenarinda iciyoruz.O guzelim tek eglencemiz olan hafta sonumuzu bizden caldilar.
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 17:27
    etil alkole laf etmeyin lütfen... durup duruken etilimizden de olmayalım....
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 17:15
    ASLINDA BU OLAY BARDAĞI TAŞIRAN SON DAMLA OLDU TOPLUM ZATEN O KİŞİYE GICIK OLUYODU
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 16:29
    mantar gibi türeyen tütüncüleri de ele alsanız iyi olur bence
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 15:37
    telefonla alış veriş işi parlak fikir fakat mağduru çok olur , alışverişi yapanın hattın gerçek sahibi olduğundan emin olmak limit ne kadar malum sahte kimlikle hat almak basit bizde
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 15:32
    Sayın Altaylı ksçak sigara satışını tüm türkiyede çocuklar bile biliyorsa bunun sorumlusu kim olur...saygılarımla..
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 14:54
    bu etil alkol mevzusunu çaktırmasaydın keske çok kötü yaptın usta
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 14:51
    İşin kitapında lefer eğrisi denen bir şey , hiç mi okumadılar acaba
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 13:55
    "Maliye büyük ihtimalle etil alkol satışına da ciddi bir vergi koyarak" demişsiniz. Geçen hafta İçki üreten büyük firmalarla yapılan toplantıda Etil Alkole ÖTV konulacağı duyuruldu !
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 13:46
    Belki yüz sene balki daha da eski,. BİZ ADAM OLMAYIOZZZ. Neden peki? Ne eksik?
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 13:05
    Kovulan gazeteci ise üzülün ama, gazeteci değilse... Bkz. Yılmaz Özdil'in konu ile ilgili yazısı.
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 21:34
    demek herkese göre bir gazeteci kriteri var...bana görede yılmaz özdil gazeteci değil.buyur burdan yak şimdi..gazetecinin görevi yorum yapmak nefret ettiğini karalamak mıdır..her gün reis nefreti düşmanlığı sayesinde eve ekmek götürdüğü için içinden hayır dualar etmediği ne malum reis için..
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 13:04
    Fatih bey, kaçak sigara içen teröre kurşun sağlıyor. FETÖ'den içeri alınan sonrada salı verilip itibarlı yaşamına devam eden itirafçı adı her ne ise bir güruh var misal adam inşaatçı imiş himmet vermiş tek suçum buydu diyor eski yaşantısına ve kazancına devam ediyor verdiği karşılığında FETÖ sayesinde aldıkları(en basitinden rant) bunun hesabı sorulmuyor buna ne diyeceksiniz. Sizin yeniden yazmanız güzel esenlikler
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 12:57
    Rasim in boşnaklar hakkında bir söz dediğini duymadım. Bel altı bir terim kullandı, birilerinin de sanki çok hoşuna gitti ki herkes kınadıkça kınıyor. Ki boşnakların şimdi mi aklına geldi bu ifadeye karşı çıkmak. Her zamanki gibi popülist hareketler... Bilmeyen varsa da herkes öğrendi bu ifadeyi. Çok namuslu günler beyler!
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 12:55
    BAŞKENT DOĞALGAZ VE TMMOB ALINAN KARAR LAR la KIŞ VAKTİ SOĞUKTA ‘DOĞALGAZ İÇ TESİSAT KONTROLÜ YAPARAK ESKİ TESİSİSATLARIN YENİLENMESİ YENİ PROCE YAPILMASI KOMBİLERİN DEĞİŞTİRİLMESİ’ GEREKLİLİĞİ İÇİN KIŞIN HALKI SOĞUKTA BIRAKMALARI VE MADDİ AÇIDAN KIŞ ŞARTLARINDA EK YÜK BAKIMINDAN MADUR ETMELERİNİ ŞİDDETLE KINIYORUZ BİLHASSA ÇIKARILAN YASALARIN VATANDAŞI SIKINTILI SOĞUK KIŞ AYLARINDAN ÖNCE UYGULANMASI YÖNÜNDE YASA DÜZENLEYİCİ SİYASİ İDARİ YÖNETİMLERİ TMMO SINI BAŞKENT GAZ YETKİLİ SORUMLULARINI MADURİYET AÇISINDAN VİCDAN VE DAHA DUYARLI OLMAYA DAVET EDİYORUZ ayrıca yerel yönetimleri de aynı mantıksızla ‘tv ekranlarından izliyoruz ‘ kendine başını koyacak ev baraka yapmış madur vatandaşlarında itile kakıla sokaklarda bırakılmasını da kınıyor insani yönden duyarlı olmaya davet ediyoruz
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 12:45
    Ne demişti einstein: Kötüler, kötü oldukları için değil, iyiler sesini çıkartmadığı için kazanıyorlar. Boşnaklar sesini çıkarmasa adam orada oturmaya devam edecekti.
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 12:32
    şahsım sigara ve alkol kullanmıyorum. Ancak devletin alkol ve sigara daki vergi yöntemi adil değildir. Bu vergi sistemi halkın sağlığını bozmaktadır. Ayrıca , Rant a doymayan zihniyet, türlü bahaneler ile istanbulu katletmiştir. İlgili kişinin size verdiği cevap özürü kabahatinden daha büyüktür.
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 12:29
    şahsım sigara ve alkol kullanmıyorum. Ancak devletin alkol ve sigara daki vergi yöntemi adil değildir. Bu vergi sistemi halkın sağlığını bozmaktadır.
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 12:23
    iznin verilmiş olmasının bu iznin kullanılması anlamına gelmeyeceğini bıla bıla bıla, ya kardeşim 15 yıldır bu halkı kandırmaya bıkmadınız mı? millet sizi kandırıyor sizde bizi!
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 12:21
    MEHMET HOCA GİBİ VATANPERVER İNSANLARA MİNNETTARIZ..
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 12:15
    Tüm yazıları okuyabilmek istiyorum yani eski uygulamada olduğu gibi
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 12:13
    Cumhurbaşkanı’nın gözünün içine baka baka yalan konuşup,şahsi çıkarlarını bazı müstevlilerin çıkarlarıyla örtüştürenlerden kurtulduğumuzda adam oluruz.
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 12:01
    Alkol üretmek için marketten etil alkol almaya gerek yok, meyve suyuna biraz şeker ilavesi, maya(ekmek mayası bile iş görür), alibabadan tanesi 1 dolara bir airlock, boş bir su şişesi vb. kap, 15 günde mis gibi şarap. Şeker ilave durumuna göre e kadar alkolü arttırabilirsiniz, şeker alkole dönüşüyor.
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 11:41
    Fatih bey merhaba, Rica etsem rok gibileri için sütununuzu israf etmeseniz ve reklamını kötüde olsa yapmamanız mümkünmü ?
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 11:32
    Abi cidden niye yazdın yaa... 30 Tl ye 100 lük rakı oluyor damak tadımda alıştı, normali anormal geliyor artık :))))
  • Misafir 23 Kasım 2017 Perşembe 02:47
    akşam akşam güldürdün kardeş :) hislere tercüman olmuşsun
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 11:29
    Adamlar 10 kat yapı izni veriyorlar birde kullanmayabiliz diye söylüyorlar helal olsun :joy::joy:
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 11:21
    kütahyalıya gazeteci demişsiniz de gazeteci olmak bu kadar ucuzladı mı? gerçekten gazetecilik yapanlara ayıp olmuyor mu?
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 11:19
    Bukadar demokratlık ve merhamet ayakları saçmalık. Gazeteci işten atılamaz diye bir kural mı var? Ayrıca ROK gazeteci değil ne olduğunu buraya yazmayayım isterseniz... Selim Karaoğlu
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 11:17
    kullanılması düşünülmüyorsa neden böyle bir iznin verildiğini merak ediyorum diye yazmışsınız. bunu neden telefonda kendisine sormadınız da burada merak etmeye devam ediyorsunuz anlamadım?
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 11:12
    benim anlayamadığım rasim ozan gibi biri akp ye ne faydası var. iktidar nasıl böyle birini destekliyor ve güç sahibi yapıyor.boşu boşuna masraf yapıyorlar.
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 10:56
    Adı Rasim olan o adam gazeteciyse siz nesiniz ? hiç düşündünüz mü ? kendinize ve diğer iyi gazetecilere büyük haksızlık ona bu ünvanı vermek :-(
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 10:41
    en ucuz biranın 7,5 tl olduğu ülkede 2 tl bira imal ediyorsun ve tadı efes ten iyi.millet kerizmi yoldursun kendısını
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 10:28
    Alkollü içkilerdeki vergiler makul olmaktan çıkmadıkça...???
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 15:43
    Makul olmadıkça demek istemiştir, aceleden olur bazen:blush:
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 16:36
    İnsanlar evde kendi alkolünü üretmeye çalışır, beceremez. zehirlenir veya ölebilir. İçmeyenlerin anlamakta zorlanacağı bir durum tabi
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 10:25
    kaçak tütün içenlerin öldürülmesi gerekir. ha teröre para verdin ha kaçağa para verdin.
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 10:47
    hahaha oldu. kararı verecek memurlar bile kaçak tütün kullanıyorken bu neyin kafası arkadas
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 10:25
    barkod okuma gratis için iyi olur:)
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 10:20
    Sn Yazar; Sizce ROK gazeteci mi ?
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 12:20
    Bence de hakli bir soru. ROK denilen adam bir tetikci ve her dönemin adami. Gazetecilik meslegi ile alakasi olmadan, bu isten bas döndürücü paralar kazanmasi, basina vurmustu herifin. Tepemize pislemedigine sükredelim. Amin....
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 10:01
    Bugun Rok yazini merakla bekliyorduk.Bu programin bu bel altilara ragmen bu kadar izlenmesi de ayri bir arastirma konusu..nasil bir topluma sahibiz
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 10:00
    Gazeteci kovmak gercekten alkislanacak birsey degil.Ama kovulanin gercekten gazeteci olup olmadigini da düsünmek gerek.
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 09:49
    Size evde etil alkol yapımını anlatırım, zehirlenme riski de sıfırdır ve maliyeti litresi 5(beş) tl ama burada yayınlanması sakıncalı olur..
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 09:37
    ibb nin açıklaması hayatında duyduğum en komik beyandır.belediyenin arsasini değerlendirmek için kat hakkımı artırılmış.
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 09:30
    Rasim Kütahyalı : o adam nasıl oralara geldi, kariyeri neydi hiç anlayamadım doğrusu.kıyıda duran bir aram biranda meşhur oldu. İTÜ: keşke diğer anadolu üniv.de de bu tür merkezler olsa, anadoluda sanayiciler genelde üniv ye pek yaklaşmıyor. büyük pay istanbul, ankara ve izmir'in , para olunca yatırım, yatırım olunca imkanlar doğuyor. Alkol: yorumsuz İBB : bir kez delinmekle birşey olmaz, izin alındı diye kullanacağız anlamına gelmez lafı kadar büyük bir yalan yok, dibine kadar kullanılıyor o izin.
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 09:17
    :thumbsup:
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 09:13
    AK Parti İBB Grup Başkanvekili dalgasını geçiyor..
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 08:51
    Çok doğru ve yerinde bir tespit,yılarca fetöcüleri övgüleriyle ihya eden bu kişi fetöcüler gerçek yüzünü gösterdikten sonra dahi okurlarından özür dilemedi.Yıllar önce Güner Ümit, alevi vatandaşlarla alakalı sarf ettiği sözden dolayı olanlar hala aklımızda.Demek ki uçmayacaksın,diline hakim olacaksın;ahlakını koruyacaksın.
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 08:29
    kütahyalı ve o spor proğramında olanları çok güzel yazdınız .. inşallah yüzleri kızarır kendilerine çeki düzen verirler .. kütahyalının ve o prğoramdakilerinin ilk hataları değilki..
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 07:48
    Boşnaklara söylenen hakaret bardağı taşıran son damla oldu, diyebiliriz.
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 07:22
    boşnak ların önünde saygıyla eğiliyorum
  • Misafir 22 Kasım 2017 Çarşamba 12:30
    Bosnaklar dahil, balkan göcmenleri olmasa Cumhuriyeti yasatamazdik. Cünkü memleket aksi taktirde ROK gibi seviyesiz, densizlerin eline kalirdi. Allahtan onlar var da haysiyetlerine sahip cikip, sert tepki göstererek sonuc aliyorlar. Helal olsun. Selamliyorum.
Kalan karakter : 2000
Hava Durumu
Perşembe 15 MPH 25°
Az Bulutlu