Son Dakika

Dua et kardeşim tutan mı var!

06.10.2018 - 02:10 | Güncelleme:

Şimdilerde yazarlık yapan AK Partili bir eski milletvekili Anıtkabir’deki törenlere karşı çıkmış. 
Yazdıklarında makul yönler var.
Tabii ki orada yatanın kendisine getirilen çelenklerden, kendisine yazılan notlardan haberi olmuyordur.
Ya da bunlara karşı çıkıp söyleyecek bir lafı, bir itirazı ya da “Senin gibi birinin burada ne işi var” diyecek hali yok.
Yazar Anıtkabir’e gitmeyi yatırlara gitmekle, çaput bağlayıp dilek dilemekle eş tutmuş ki, orada büyük bir yanılgı içinde.
Hiç kimse Atatürk’ten bir dilek dilemiyor.
Oraya sadece saygısını göstermeye, onu unutmadığını belirtmeye gidiyor.
Mesela ben de sık sık babamın mezarına gidiyorum.
Karşısında duruyor, onun nasihatlarına ne kadar uyup uymadığımı, onun yüzünü kara çıkaracak bir şey yapıp yapmadığımı düşünüyorum.
Hatırlıyorum, karşısında huzur buluyorum.
Ben duymadığından eminim.
Kalkıp bana iki tokat atacak hali de yok “Bana aferin evladım” diyecek durumu da.
Mezarındaki çiçekleri temizliyor, kurumuş olanları alıyor, gerekiyorsa yenileri dikiyor, bildiğim birkaç duayı da mırıldanıp ayrılıyorum.
Star yazarı bunu anlamıyor olabilir ama bunun adı “Saygı ve sevgidir”
Vahhabi olmadığımız için büyüklerimizin, sevdiklerimizin yattığı kabristanlar bizim için önemlidir.
Aynı şeyi anneannemin mezarı için de yapıyorum.
Çok şükür bazı dangalaklar gibi mezarlığa çaput bağlayacak halim yok.
Anneannem demişken.
Nur içinde yatsın, hayli inançlı bir kadındı.
Tüm ibadetlerini yerine getirirdi.
Anıtkabir’e de ilk kez onunla gitmiştim.
Atatürk’ün kabrinin karşısında durmuş, ellerini açmış ve uzun uzun dua etmişti.
Bu ülkeyi kurtardığı, bu Cumhuriyet’i kurduğu, bu ülkenin insanlarına kadın erkek insanca yaşama hakkını kazandırdığı için.
Osmanlı vatandaşı bir Balkan göçmeniydi.
Annesinin Yunanlılar tarafından öldürülüşünü, abisinin Bulgarlar tarafından katledilişini görmüştü.
Atatürk’ün ne demek olduğunu bildiği için sadece Anıtkabir’de değil, her duasında onu da anmadan edemezdi.
Yani diyeceğim o ki, o yazıyı yazan beyefendi de Atatürk’e ister Anıtkabir’de, isterse başka yerde dua edebilir.
Her gelen çelenk koyacak diye bir şey yok.
Et kardeşim, dua et. Elini ağzını tutan mı var!
Unutma ki, ne kadar etsen az.


***

Bilgiler Bakanlık’ta

“Sağlık Bakanlığı ve SGK soyuluyor mu?” diye sorup, soygunu anlatınca Sağlık Bakanlığı’ndan hemen aradılar.
Bakanlığın Basın danışmanı Selami Güder Bey aradı.
“Fatih Bey, Sayın Bakanımız yurt dışında ancak yazınız üzerine Bakan Yardımcımız hemen olayın araştırılması talimatını iletti.
Bilgileri isterseniz doğrudan benimle veya Bakanlık müfettişleri ile paylaşırsanız, Bakanlığımız hemen olayı araştıracak ve eğer iddia edildiği gibi bir durum söz konusu ise yasal gerekliliği hemen yapılacaktır” dedi.
Ben de kendisine “Ben bilgileri doğrudan sizinle paylaşayım. Siz gerekli yerlere iletirsiniz. Ancak arzu ederseniz müfettişlerle de paylaşabilirim” dedim.
Kendisi benden alacağı bilgileri gerekli yerlere ileteceğini söyleyince okurumdan gelen mali ve okurumun diğer iletişim bilgilerini Bakanlığa ilettim.
İnceleme sonucunu da sizlerle paylaşacağım.
Sağlık Bakanlığı’na ilgisi için teşekkür ediyorum.
Umarım incelemede çıkacak sonuçlar ve alınacak tedbirler için de teşekkür ederim.


***

Suçla mücadele kırmızı ışıkta başlarmış

Can Dündar’a yapılan silahlı saldırıyı hepimiz biliyoruz.
Günlerce konuşulmuştu.
Birileri ellerinde silahla Adliye önünde Dündar’a saldırmış, Can Dündar saldırıyı “Eşinin arkasına saklanarak” atlatmıştı.
Saldırıda NTV muhabiri meslektaşımız Yağız Şenkal vurulmuştu.
Duymuşsunuzdur, saldırganların yargılandığı dava sonuçlandı.
Sanıklardan ikisi beraat etti, silahı ateşleyen kişi ise mahkum oldu.
Neye mi?
4500 TL para cezasına.
Peşin de değil. Taksitle.
Bu olacak bir iş değil.
Adliye önünde birine silahla ateş ediyorsunuz.
Ateş ettiğinizi iddia ettiğiniz kişiyi değil ama bir başkasını yaralıyorsunuz.
Ve aldığınız ceza 4500 TL para cezası. O da 2 yıl taksitle.
Bu ceza ceza değildir.
Bunun anlamı açıktır.
Hoşunuza gitmeyen biri var ise onu vurabilirsiniz.
Silahınız ruhsatlı ise 4500 TL para ödersiniz.
Silahınız ruhsatsız ise 10 ay da hapse mahkum olursunuz. Ancak infaz kanunu gereği onu da yatmazsınız.
Bir kriminolji uzmanı “Bir ülkede kırmızı ışıkta durmayana ceza vermiyorsanız, o ülkede suçla mücadele etme şansınızı kaybedersiniz” demişti.
Bir ülkede adam vurana 4500 TL para cezası vermekle yetiniyorsanız, o ülkede suçla ne yapılacağını siz hesaplayın.
Zor olmayacaktır!

***

Kötülüğün cezası bu değildir

Hazır konu yargıdan ve cezalardan açılmışken bir başka meseleye daha bakmamız lazım.
Nazlı Ilıcak, Ahmet Altan ve Mehmet Altan “Terör örgütünün amaçlarına hizmet etmekten” suçlu bulanarak müebbet hapis cezalarına çarptırıldılar.
Bu üçlüden Mehmet Altan’la aynı gazetede çalışmışlığımız vardır.
Ahmet Altan’la ne çalıştık birlikte, ne de yıldızımız barıştı.
O da beni sevmez, ben de onu sevmem.
Nazlı Ilıcak’la hiç birlikte aynı gazete çatısı altında olmadık.
Hatta kendisini yönettiğim bir gazeteye yazar yapılması için yapılan telkinlere de asla kulak asmadım.
Bunlar bir kenara.
Bu kişilere verilen müebbet hapis cezalarını kabul etmem mümkün değil.
Pek çoğunuz haklı olarak “Ama çok kötü insanlar” diyebilirsiniz.
Ahmet Altan’ın yaptığı kötülükleri örnek gösterebilirsiniz.
Haksızsınız diyemem, demem.
Çok kötülük yaptılar, çok ah aldılar.
Ancak “kötü insan” olmanın cezası müebbet hapis değildir.


NE ZAMAN ADAM OLURUZ?

Dostluklarımızın düşmanlarımızı da belirlediğini unutmadığımız zaman.

 


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir
    japonlar ve sonradan onları takip eden koreliler gerçekten fazla demokratlar libaraller ceza hukukunuda çok güzel işletiyorlar. lakin japonyada yakuza gene var koredede mafya. suçlular 2ye ayrılmalı islah olacaklar ıslah olamayacaklar tekrarlanan suc ıslah olamayacagını gösterir beslemeye gerek yoktur yada hapiste çalışırsa çalıştıgı kadar yer içer ısınır yani temel ihtiyacını kendisi karşılar devletten ek bir hak talep edemez. misal kırmızı ışıkta hastası oldugu ölüm kalım meselesi yüzünden geçen bunuda ispatlayanla kırmızı ışıkta vakit kaybetmemek için geçen bir olamaz verilecek cezalarda aynı olamaz bunların tekrarlarıda aynı olamaz. cin lideri mahonun çözümü güzeldir uyuşturucu ile mücadelesi üreteni aracıyı satanı mekanı kullandıranı hepsini öldürmüş ertesi gün cinin uyuşturucu ile bir sorunu kalmamıştır buda çözümdür.. etkilidir kesin çözümdür kimileri insalcıl bulmaya bilir kimileride insalcıldı kökü kazındı bu yüzden insanlar bu illetten kurtuldu diye bilir. bagımlıyı kurtarmak gercekten zor bir iştir ya yasa dışı yollara bulaşır yada devlet bunu engellemek için maddeyi bagımlı olanlara kendisi üçretsiz verir. sert yada yumuşak önlemleri seçmek sorun burada
  • Misafir 10 Ekim 2018 Çarşamba 01:21
    Bir yazarın, Mit'de polis teşkilatında tanıdıkları olsa bile ben onlardan öğrendim şöyle olmuş böyle olmuş demesi rahatsız edici.Alçının ve Selmanın yazılarını okuyup rahatsız olmuştum.Altaylı üstü kapalı bir şekilde benim mitde polisde tanıdıklarım yok diyerek eleştirmiş çok güzel.
  • Misafir 08 Ekim 2018 Pazartesi 21:49
    Ali İmran suresi 6. Rahimlerde sizi dilediğince şekillendiren O' (Alkan)' dur. İlâh yok O'ndan başka. Azîz'dir O, Hakîm'dir. "Muhtaç olduğun KUDRET damarlarındaki asil KANDA mevcuttur!" "İstikbal Göklerdedir (uzaydadır)!" M. Kemal Atatürk Zariyat Suresi 22. Sizin rızkınız da GÖKTEDİR (uzaydadır), tehdit edildiğiniz ŞEY de. 1. O tozutup savuranlara/o kırıp un ufak edenlere, 2. O ağırlık (nükleer başlık) taşıyanlara, 3. O (uzayda) kolayca akıp gidenlere/o rahatç yüzenlere, 4. (Uzayda) O iş ve oluşu bölüştürenlere YEMİN OLSUN ki, 5. Hiç kuşkusuz, o size VAAT olunan (kıyamet/kıyım) kesinlikle doğru- dur! 8. Ki, siz gerçekten tartışmalarla dolu bir söz içindesiniz. 10. Kahrolası o düzenbaz yalancılar, 11. Ki, onlar bir SERSEMLİK içinde ne yaptıklarından habersizdirler. 42. Üzerinden geçtiği her şeyi KÜL haline getirmeden bırakmıyordU. Tur Suresi 7. Ki , hiç kuşkusuz, senin Rabbin (Ab-ı hayat suyu, Alkanın) azabı meydana gelecektir! 8. Ona ENGEL OLACAK hiçbir şey yoktur. 9. O gün, GÖK (uzay) bir çalkanışla çalkanır. 10. Ve dağlar bir yürüyüşle yürür. 11. Vay hallerine o gün ('ü), yalanlayanların, 12. Ki, onlar bir (mal, mülk, servet, şöhret) BATAĞINA dalmış oynamaktadırlar.
  • Misafir 08 Ekim 2018 Pazartesi 15:27
    20sene önce Anitkabirde elleri acip dua etmeye kalkisani alip iceri atiyorlardi. Bunlari bilmeyen yoktur. Benim sahsen basima gelmis bir olaydir.
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 13:12
    ama fatih abi bizim cevremizde gercekten dilek dileyen var nutuku ilahi bir kitap gibibsayan var ve en onemlisi bunlarin cogu dine inanmiyor ama ATATURKU BIRILERI KURTARICI gozu ile bakan var yani ilahi bir kuvvet veriyor anikabire vatikan ve mekke ile es tutuyorlar bunlar azimsanmayacak kadar cok abi eger ki onlem alinmazsa bunlar yine darbe tesebbusunde bulunurlar bunlar kafalari cok degisik bakin gorunuz
  • Misafir 10 Ekim 2018 Çarşamba 21:26
    KURAN'I KERİM, A'raf Suresi: YEMİN olsun ki, BİZ ONLARA (inananlara) İLME UYGUN BİÇİMDE, ayrıntılı kıldığımız/fasıllara ayırdığımız bir kitap getirdik. İNANAN BİR TOPLULUK (müslüman) için bir kılavuz, bir rahmettir. Bu ayeti inançlı kardeşler anlayabiliyorlar mı?
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 12:42
    Türkiye'deki ceza/infaz ve adalet kavramları / durumları hakkında benzer düşüncelere sahibiz. Peki, kırmızı ışıkta geçenin ceazsı ne olmalı? 'Kötü adam' olmanın cezası ne olmalı Faih Bey?
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 12:33
    Ülkemizde Ne yaptığınız değil kime yaptığınız önemlidir.Ateş edersiniz adam yaralarsınız dörtbinbeşyüz lira ceza alırsınız,yan bakarsınız müebbetmi olur bileme .?
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 12:25
    Fatih bey Türkiye de hukukun ne durumda olduğunu çok güzel örneklerle açıklamışsınız. Turkiyedeki ekonomik krizin en önemli nedenlerinden biri de bu. Hukukun uygulanmadığı bir ülkeye maalesef yatırım da gelmez.
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 12:21
    Atatürk enteresan bir adamdır. Dindar gözüktüğü zamanlar, fotoğraflarda vardır, dinden uzak gözüktüğü zamanlarda. Ancak onun  farkı dindar gözüktüğü zamanlarda Kurtuluş Savaşını kazanmış, dinden uzak gözüktüğü zamanlarda da cumhuriyeti kurmuştur. Atatürk'ün yaptığı işler bu millete nefes alma fırsatı vermiştir, ama sıkıntılar bitmemiş düşman başka başka taktiklerle işini görmeye devam etmiştir. Biz hep lafa söyleme bakıyoruz, oysa Atatürk icraat adamı. Bizim dinimiz de icraat eylem dinidir, sözde herkes dindar olabilir, ama icraatlarına bakın esas. Kimin ekmeğine yağ sürüyor bu icraatlar bir de buna bakın.
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 12:20
    Sağlık bakanlığı hastaneye ceza verirde hastane işletmesini zora sokarsa aynı yerde aynı ortaklarla başka isimde hastane açıldığını çok gördük.Ayrıca Hukukun yürürlükte olan kanunlara göre işlemediğini cümle alem biliyor.
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 11:59
    Fatih abi ozel hastaneye acilden basvuranlaraserum bağlandığı anda hastanede yatis gösteriyorlar.Bir arkadaşımı acile götürdüm.serum baglandi bir saat sonra reçete yazildi.eczaneye ilac almaya gittik.İlaç vermediler.Siz hast. yatıyor gözüküyor sunuz dediler.Hast.tekrar gittik bir yanlışlık olmus dediler.Eger dr.ilaç yazmamış olsa idi  bunu bilemiyecektik.
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 11:36
    TCK'nın tümden değişmesi lazım. Adam öldğrsen 7 sene yatıyorsun ceza vermek için değil vermemek için yazılmış
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 11:33
    Dört dörtlük bir yazıDört dörtlük bir yazı
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 11:08
    Fatih Altaylı, çok formdasınız vallahi, yazılar giderek güzelleşiyor, anlayanlara tabii.
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 10:53
    Fatih Bey, lütfen ama lütfen çok önemli bir ricada bulunuyorum. Ülke yangın yeri. Hergün onlarca firma ve inanıyorum ki çoğu da haklı olarak konkordato ilan ediyor. Herkes bir diğerinin üzerine yıkılıyor. Asıl etkileri ödeme vadeleri geldiğinde tahsil edilemeyen ve diğerine olan ödemeyi de aksatan süreçte göreceğiz. Önümüzdeki 3 ay çok önemli ve asıl koyamet bu 3 ayda kopacak. Olan olduktan sonra DEĞİL olmadan rehabilitasyona ihtiyaç var. Bunun için önce hastalığın kabul edilmesi gerekiyor. Hastalığı kabul etmezsek ne teşhis ne de ondan sonra gelecek tedavi yöntemlerinin hiç bir önemi yok....
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 10:51
    Yapılan dolandırıcıkların cezasız kalmaması için size ya da sizin gibi yazarlara mail mi atmalıyız. Ve siz de o mailleri buradan yayınlayıp sonucunu mu beklemelisiniz. Bu nasıl iş böyle. Yapılan dolandırıcıkların cezasız kalmaması için size ya da sizin gibi yazarlara mail mi atmalıyız. Ve siz de o mailleri buradan yayınlayıp sonucunu mu beklemelisiniz. Bu nasıl iş böyle.
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 10:37
    Kötü insan olmanın cezası nedir? Kamu vicdanını ne rahatlatabilir?
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 10:22
    Atatürk ve Anıtkabir'de dua etmekle ilgili, geçmişlerimize rahmet okumak ile ilgili söylediğiniz her şeye katılıyorum. Ellerinize, yüreğinize sağlık. Ancak ölülerin bizi duymadığından emin değilim. Şu mealde bir hadis var ki: -doğruluğu ya da sahihliği ile ilgili bilgilerimden emin değilim- ''ölüler de diriler kadar bizi iyi duymaktadır. Hatta selam verdiğimizde, selamımızı alırlar.'' Her ne kadar bu sözü kesin olarak Peygamber Efendimiz söylememiş olsa da, Ona nispet edildiği için dikkate almakta fayda var. Demişsiniz ya ''Babamın beni duymadığına eminim'' diye, ben babanızın sizi duymadığına emin değilim. Bu arada Fatih abiciğim,  Allah merhum babanızın mekanını cennet eylesin.
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 10:19
    Özel hastanelerin sanki bir tür dokunulmazlığı var Sağlık bakanlığının onları  pek denetlediğini duymadım da..Mesela Devlet hastaneleri doktorları için bir şikayet hattı kurmayı akıl eden bakanlık aynı uygulamayı neden özel hasteneler için yap(a)mıyor..
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 10:12
    BENDE SİZİN GİBİ DÜŞÜNÜYORUM FATİH BY İNSANLAR YAZDIKLARINDAN DÜŞÜNDÜKLERİNDEN VE HATTA HABER YAPTIKLARINDAN DOLAYI ASLA BU KADAR AĞIR CEZA ALMAMALILAR ELBETTE BİR KARŞILIĞI OLMALI DİĞER TARAFTA ATEŞLİ SİLAH İLE YARALAMA YEDA ÖLÜME TEŞEBBÜS BU TARAFTA İYİ VEYA KÖTÜ KALEMİNDEN DOLAYI MÜHEBBET BİZ BU YASALARI OYUNCAK GİBİ KULLANIYORUZ . YANLIŞSAM DÜZELTİN LÜTFEN..............
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 09:47
    Fazlasıyla hak ettiler...
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 09:38
    Gazetecilerin gazetecilik yaptıkları için yargılanmalarına ne kadar karşı olsam da bu üç kişi az insanı töhmet altında bırakmadı, az insana iftira atmadı,az insanın başını yok yere yakmadı.fetoyu canları pahasına savunurlarken, feto için suçsuz insanları mimlerken düşüneceklerdi şimdi de cezasını paşa paşa çekecekler.emin olun ki feto darbesi başarılı olsaydı bu arkadaşlar her davada şahit ve ithamcı konumunda olup savcılığa soyunacaklardı
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 09:23
    Iyı günler Fatih bey ben Nermin Aybakan bende özel hastahaneyle ilgili başka birşey yazmak istiyorum mesela siz özel bi hastane de sgk anlaşmalı ameliyat oldunuz veya bır rahatsızlıktan dolayı yatış yaptınız Birgün veya iki gün yattınız taburcu oldunuz sizi taburcu göstermiyorlar fazladan yatış gösteriyor devletden fazla alabilmek için biz bu olayı kapanan İtalyan hastahanesinde yaşadık taburcu olduk dr reçete vermişti eczaneye gittik ilacı alamıyoruz çünkü verilen reçete ayakta tedavi içinmiş bizde hastane de yatıyor gözüktüğümüz için vermedi eczacı dediki bunu hep yapıyorlar sonra hastaneyi arayıp taburcu edin bizi dedik size birde başka bir olayı anlatayım bu başka bir hastahane ama duyduğuma göre çoğu hastane yapıyormuş şimdi Ambulansla acile gittiniz ağır bi vakasınız kurtalıyorsunuz ama yoğun bakıma alınmanız lazım devlet de yer yok sizi özel bi hastahanenin yoğun bakımına nakil yapıyorlar devlet gönderdiği için hiç bir ücret ödemiyorsunuz devlet ödüyor neyse size hastanızı günde on dakika olmak kaydıyla gösteriyorlar ama kaygılı bır ailesiniz merak ediyorsunuz belki ölecek diye devamlı görmek istiyorsunuz işte burada size diyorlarki üst katta yarım yoğun bakım servisimiz var isterseniz oraya alalım istediğiniz Zaman görürsünüz ama orası ücretli işte bilmem nekadar bizde kabul ettik ama yoğun bakımdan taburcu göstermiyor neden bize sunulan gerekçe yer sorunu var taburcu gösterirsek devlet hemen oraya başka hasta gönderir siz ortada kalırsınız yani hem yukarıda yattığı için bizden para hem aşağıda yoğun bakımda yattı gösterildiği için devletden para aldılar yoğun bakım ücretlerini siz düşünün artık biz bir ay yattık hastamız vefat etti size kolay gelsin
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 09:19
    Ya ulkeye de kotuluk yapip ihanet ettilerse?
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 09:12
    iyi ve doğru yerinde yazılarınızdan biri daha.
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 09:04
    sayin altayli izmirden yaziyorum sanirim ayni yastayiz ve sisi okuriken sanki kendi yasadiklarimi gordum anneannenizi anlatirken benimde ailem manisa kirtik kBristanliginda yatiyor ve yugaslav gocmeniyiz inanin ayni seyleri anlatirlardi ve ayni ogutleri aldim onlarlar fakat bu insanlara ne anlatsaniz inanin anlatamiyorsunuz.
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 09:03
    benim de babam altima ferrari cekse ben de sık sık mezarini ziyaret ederdim. ayrica saldiriya ugrayan kişi meslektasiniz olunca neden ekstra tepki gosteriyorsunuz, tarafsiz olun lutfen. ahmet altan meselesi icinsoylediklerinizin aynisini ahmet hakan haftalar once soylemisti, aynisini, biraz daha özgün olun lütfen. son olarak da ahmet hakanla yıldiziniz barışıyor mu açıklayin lütfen
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 08:33
    abi SGK konusu tam isabet olmuş sen çok yaşa inşallah
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 08:27
    İç İşleri bakanlığı ve emniyet genel müdürlüğüde keşke trafik kurallarını ihlal konusunda Sağlık bakanlığı gibi titiz olsa. Acaba her gün trafikle alakalı bir paragraf yazsanız, onlarda uyanıp işlerini yapar mı? “Ama bunu yapıyorlar, şuna müdahale ediyorlar” demeyin. Yazınızda başka bir sebepten belirttiniz, sürücüleri kırmızı ışıkta durduramıyorsanız, motorsiklet sürücüleri kasksız yoldalar ise be pervasızca kaldırımları kullanıyorlarsa, gurbetçiler yaşadıkları ülkede kurallara harfiyen uyarken ülkemizde canavarlaşmaktan korkmuyorlarsa, ne emniyet müdürlüğü, ne trafik şube müdürlüğü, ne...
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 08:18
    kalemine sağlık Fatih bey
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 07:55
    Fatih bey muebbet olmayinca ceza infaz kanunu devreye giriyor turkiyede kotuluklerin babasina hizmet etmedimi bunlar
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 07:46
    seviyorum vesselsam
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 07:24
    Fatih bey Turkiyede niye araclar yaya gecitlerinde yayalara yol vermiyorlar ve bu yuzden kac turist yaralanma tehlikesi  gecirdi ve yaralandi! bir el atsaniz kampanya falan baslatsaniz...
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 07:19
    Sayın alaylı nazlı ılıcağın 15 temmuz öncesi yayında habire ver yine yeşillendi fındık dalları deyip kahkahalar atması sıradan normal bi durum mu ?
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 06:49
    bazıları mermi ile bazıları yazıları ile insan öldürür , ikisininde cezası ağır olmalı bence.
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 06:23
    Fatih Bey, bir önceki parağrafta suçluların hakettiği cezayı almadığını söylüyorsunuz, sonrasında kötüler ama müebbet hapis cezası alacak birşey yapmadılar siyorsunuz. Gazeteci oldukları için mi hoşgörünüz
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 06:19
    Bu 3 kişinin kötülük ettiği kişiler ne düşünüyor ceza hakkında?
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 06:09
    yazilarinizi okudukca kendi kendime diyorum ki..iyi ki 14 yildir yurtdisindayim
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 04:55
    :smile::smile::smile:ADAM OLDUĞUMUN RESMİDİR
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 03:39
    Ellerinize Saglik Abi!
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 03:19
    bir adam silahlar patlayınca nasıl kadınının arkasına saklanır ya???
  • Misafir 06 Ekim 2018 Cumartesi 03:15