Son Dakika
11.04.2018 - 04:10 | Güncelleme:

Sayın liderler lütfen germeyin bu milleti!

 

BİLİYORSUNUZ dün yine salıydı, yani mutat grup toplantılarının yapıldığı gün. Demiştim ya daha evvel de, işimin gereği elimden geldiğince kaçırmamaya çalışıyorum liderlerin haftalık konuşma periyotlarını. Dün de hayli esip gürledi liderler ve tabii çoğunlukla da birbirlerine sert göndermelerde bulundular. “Hangi lider kime ne dedi, kim kimi sözleriyle ezdi geçti”, bunlarla ilgili yorum yapmayacağım. Zira gazetecilik açısından bol malzemeli olduğu düşüncesiyle bazı meslektaşlarımın çok hoşuna gidiyor olsa da bu ateşli ve hiddetli salı konuşmaları, beni geriyor. Gazeteci olmasaydım, izler miydim bu grup konuşmalarını aynı şekilde bilmiyorum, ama şu bir gerçek ki salı günü bir sendroma dönüştü artık bu memlekette.

Siz de fark ettiniz mi bilmiyorum, ama ben aile yakınlarımda, arkadaşlarımda filan “Kim daha okkalı konuşacak, hangi lider kime hangi ifadelerle sataşacak” beklentisiyle salıya başladıklarını görüyorum.

Biliyorsunuz, sabah 11.00 gibi başlıyor liderler konuşmaya ve o ana kadar gayet sakin, dingin olan sosyal medya araçlarında bir anda patlama yaşanıyor. Liderler konuştukça onlardan yana ya da karşı olan insanlar da sanki grup toplantısının içindeymişçesine coştukça coşuyor, ağzına geleni, aklına düşeni hiç muhakeme etmeden yazıyor.

Tabii biri bir şey yazıyor, ötekisi ondan daha ağırını yazıyor, öbürü daha da ağırını yazıyor ve sonra bir bakıyorsunuz ki liderlerin konuşmalarında öne çıkan mesajların altında binlerce ağza alınmayacak küfür, hakaret almış başını gidiyor.

Şahsen ben utanıyorum o yorumlara baktıkça! Yerin dibine giriyorum ve gençler adına, çocuklarımız adına kahroluyorum. Diyorum ki kendi kendime: Bizim zamanımızda, çocukluğumuzda ya da gençliğimizde sosyal medya olmadığı için şanslıymışız. Şimdiki neslin önünde bunlar var, ama bunlardan yansıyanlar son derece düzeysiz ve seviyesiz.

Umudum yok ama eğer salı günleri o grup konuşmalarını yapan Sayın Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sayın Başbakan Yıldırım, Sayın Kılıçdaroğlu, Sayın Bahçeli’den, eğer yazdıklarımı okuyorsalar bir şey rica edeceğim. Lütfen salı günü grup konuşmalarınızı bitirdikten sonra sosyal medyaya bir girin ve yaptığınız o konuşmaların topluma yansımasının nasıl olduğunu, sizlerden aldıkları gazla insanların ne hale büründüklerini gözlerinizle görün. Siz konuşuyorsunuz, sosyal medyada insanlar sizlerin o konuşmaları üzerinden şiddete, hiddete, öfkeye, nefrete kapılıp adeta deliriyor.

Birbirinize elbette muhalefet yapacaksınız. Yapın ama ne olur sizleri dinleyen herkesin aklıselim olmadığını, sakin ya da serinkanlı olmadığını bilerek yapın!

*********** 

SEN DE ASLI’NIN AYAĞINA MASAJ YAP KURTUL ARDA!

İKİ günden beri futbolcu Arda Turan’ın, çiçeği burnunda eşinin sakatlanan ayağına müdahalesiyle ilgili paylaştığı fotoğrafa yapılan yorumları okuyoruz. Yorumlara baktıkça paylaştığı fotoğraftan dolayı bin pişman olan Arda’nın bunalması gayet normal. Zira gerçekten bazıları haddini aşan türdendi. Çirkindi. Buraya yazıp bir de Arda’yı ben sinirlendirmeyeceğim ama bazılarının, Arda’nın o fotoğrafın altına eşi Aslıhan için “Yeni fizyoterapistim” şeklinde yazmasına verdiği tepki anlaşılabilir. Belki Arda o niyetle paylaşmadı ama o fotoğraf ilk bakışta kadını ikinci planda gören, kadının sadece erkeğe hizmet ettiğini düşünen bir erkek modeli algısı oluşturuyor.

Dedim ya, bence Arda o niyetle paylaşmadı fotoğrafı, ama maalesef fotoğrafın verdiği imaj “maganda erkek” imajı...

Ben Arda’nın yerinde olsam, böyle biri olmadığımı göstermek için eşimin ayaklarına masaj yaparken çekilmiş bir fotoğrafı paylaşır ve hakkımda yapılmış tüm olumsuz eleştirileri tek bir kareyle çürütürüm!

Haksız mıyım?

***********  

ÇÖZÜM KHK’SI İÇİN ÇALIŞMALAR BAŞLADI!

KAÇINCI defadır yazıyorum KHK mağdurları konusunu bilmiyorum. Herhalde yirminci filan oluyordur bu yazım. Temennim sorunun bir an evvel çözülmesi ve benim de bir yirminci kez bu konuyu yazmak zorunda kalmamam. Öyle de olacak gibi görünüyor. Tabii kesinleşmiş bir şey olmadığı için temkinli olmak durumundayım, ama güvenilir kaynaklarımdan edindiğim bilgilere göre yeni bir KHK’yla ilgili çalışma var.

Yani FETÖ iltisaklı/irtibatlı olduğu iddiasıyla işini kaybeden ama sonrasında başvurduğu adli makamlardan takipsizlik alan veya yargılamasının neticesinde beraat edenlerin yeniden işe döndürülmesiyle ilgili bir çalışma.

Tabii şimdi biliyorum ki verdiğim bu kulis bilgisi üzerine gerek OHAL Komisyonu’na müracaat edip komisyonun kararını bekleyenlerden, gerekse KHK dışı olan sözleşmeli çalışanlardan binlerce soru gelecek.

Şimdiden söyleyeyim... Bu çalışmayla ilgili çok fazla bir ayrıntı yok bendenizde. Bana aktarılan bilgiye göre KHK ile işinden olmuş, ihraç edilmiş ancak takipsizlik ya da beraat kararı almış devlet memurlarının sorununun çözümü için yetkili makamlar uyarılmış ve bu sorunun ivedilikle çözümü için çaba sarf edilmesi istenmiş.

Çok dua ediyorum inanın ve yüreğimden gelerek ediyorum bu duaları. İnşallah yapılan bu çalışmalar sonuç verecek ve milyona yakın insanı ilgilendiren bu sorun kısa zamanda çözülecek. Çözülecek ve ben de artık bir yirminci kez bu konuyu yazmak zorunda kalmayacağım!

 


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 13 Nisan 2018 Cuma 12:16
    Sevilay Kardeşim;duyarlılığınız ve dualarınız için çok teşekkür ederim,Allah razı olsun.Miraç Kandilinizi tebrik ederim.Bu günün ve bu gecenin hurmetine mağduriyetler son bulsun.Diğer yorumcuların da bahsettiği gıbi,hiç soruşturma geçirmeyenlerin durumu ne olacak?Onlardan da bahseder misiniz?672KHK ile öğretmenlikten ihraç edildik,OHALKOMİSYONUNA başvurduk,öyle bekliyoruz.Bizim gibilerin durumu ne olacak?Bunları da dile getirirseniz çok memnun oluruz.
  • Misafir 13 Nisan 2018 Cuma 11:22
    MASUMLARIN SESINI DUYUP DUYURAN DOGRU SEVIYELI GAZTECI TSK LER. GERCEKLER ORTAYA CIKTIGINDA YANLIS YAPANLAR COK UTANACAK COK. KANI BOZUK DIILSE VATAN EVLADINDAN HAIN OLMAZ.TERORIST OLMAZ
  • Misafir 13 Nisan 2018 Cuma 11:21
    tsk
  • Misafir 12 Nisan 2018 Perşembe 14:44
    Büyük liderlerin en önemli özelliklerinden birisi de topluma umut aşılamalarıdır.Bakınız: M. Kemal ATATÜRK
  • Misafir 12 Nisan 2018 Perşembe 14:29
    FETÖ ile igili sap ve saman ivedilikle birbirinden ayrılmalı.Suçsuz insanlara sabırlar diliyorum.Bu da geçer diyorum.
  • Misafir 12 Nisan 2018 Perşembe 14:11
    Sayın liderler lütfen biraz daha gülümser misiniz?İnsanlarımızın pozitif enerjiye,umuda,hoşgörüye,birlik ve beraberliğe ihtiyaçları var.Şahsen ben daha çok olumlu ifadeler duymak istiyorum. Karamsar bir tablonun iyi sonuçlar getireceğini sanmıyorum. Ümidini kaybeden toplumların başka kaybedecek şeyleri yoktur.
  • Misafir 12 Nisan 2018 Perşembe 09:44
    Allah sizden razı olsun biz kimsizlerin sesi oldunuz.
  • Misafir 12 Nisan 2018 Perşembe 01:07
    Çok teşekkürler Sevilay hanım. Mazlumların ve masumların sesi olmaya devam edin lütfen. İnşaAllah, bütün mazlum ve masumlara yapılan haksızlıklar ve adaletsizlikler giderilir.
  • Misafir 12 Nisan 2018 Perşembe 00:15
    Lütfen hiçbir adli işlem görmemiş bizleride unutmayın.Hiç bir şekilde hak arayamıyorsuz.Belki adli makama başvursak binlerle birlikte bizimde takipsizlik alma ihtimali çok yüksek.Çünkü çok fazla emsal karar var.lütfen sesimiz olun.Şimdiden çookk teşekkürler.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 23:45
    Sizden Allah razı olsun.İçimizdeki sönmek:relieved: üzere olan umudu canlandırdınız.İnşallah tüm masumlar işine döner.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 22:38
    Ne darbeciydim ne de hain. Okulun son gunu egitim cabasinda bir ogretmendim. Sucsuz yere haklarimdan ve itibarimdan efildim. İademi istiyorum ben de tum sucsuzlarla beraber. Gundem yapan Sevilay Hanima tesekkurler.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 21:51
    adam yanlışlıkla twitterdan 3. Dünya savaşıı çıkaracak sonra kusura bakmayın diyecek
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 20:42
    Ben eşi haksız yere ihraç olmuş rızkından yerinden yurdundan memleketinden olmuş bizi gurbette gurbetçi ettiler iki cocuk annesi ve bebegini yedibuçuk aylık kaybettim dokuz gün oldu ameliyat masasında bile biz kim işimizden ettiyse rabbime havale ettim bizim gülen yüzümüzü soldurdular insan hergün üzülürmü biz hergün üzülüyoruz bu yazınız bize umut oldu .
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 20:08
    :clap::clap::clap:Sevilay hanım ne olur gündemde tutun gerçek mağdurların duası size yeter. İlk khk da ihraç oldum ( çoçugum tam burslu anefende okuduğu için)orta okulda teog a hazırlanıyordu o yıl teog dan 490 aldı su an pskoloji 0 dersler 1-2 abisi daha içler acısı ünüversıte yarım kaldı .hanım ruh hastası oldu ben strese bağlı vertigo+mıde ülseri iş yok siğorta yok ağzımda toplam 6 diş var hakkımdada ne idari nede adli soruşturma var ! YETER ARTIK!
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 19:53
    Selam sevilay hanım. Öncelikle yazılarımız için teşekkürler. Ben de 15 aydır ihracım. Hakkımda adli ve idari bir soruşturma olmadı. Bizim durumumuz ne olacak. Bizi de gündeminize alır mısınız
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 19:48
    Sizi hep hayırla yadedeceğim Sn.Sevilay hanım. Biliyorum OHAL olduğu sürece görevime dönemeyeceğim ama olsun varsın, en azından iyi ve kötü insanları şimdi daha iyi tanıyorum...
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 19:44
    Ohal komisyonunun kararinı bekleyen yani haklarinda hicbir işlem yapılmamış olanlar8n durumu ne olack.Verdiğiniz haberlere vedualariniza teşekkürler bir kez daha Sevilay YILMAN.Gonlunüze saglik
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 19:16
    Sayın Yılman; o kadar çok mağduriyet var ki, hangisini yazacaksın. Adalet nasıl ve ne zaman tecelli edecek? Olan alttaki sıradan insanlara oluyor. Adaletin ölçüsü "tamamen duygusal" ise, ne yapılabilir? Saygılar.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 19:14
    Tek umudumuz Allah.. adaletin tecelli edeceğini biliyoruz . ama bu millet 1-2 senedir işşiz nasıl geçiniyor? mağduriyetlere bir son verilsin
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 18:29
    Çok teşekkür ederiz ilgili yazınız için
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 17:59
    Emeğinize sağlık
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 17:30
    Herhangibir Soruşturma geçirmemiş olanların durumu ne olacak acaba
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 17:25
    Adli ve İdari soruşturma geçirmeyenlerde iade dilecekmi acaba
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 17:17
    Herhangibir Adli Soruşturması Olmayanlarda Bu KHK ya dahil edilmeli Allah rızası için.
  • Misafir 12 Nisan 2018 Perşembe 00:10
    Herhangibir Adli Soruşturması Olmayanlarda Bu KHK ya dahil edilmeli Allah rızası için.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 16:59
    Mağduriyetlere dair yazılarınız ve çabalarınız için teşekkür ederim.
  • Misafir 12 Nisan 2018 Perşembe 00:12
    Mağduriyetlere dair yazılarınız ve çabalarınız için teşekkür ederim.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 16:38
    :pray:Cok tesekkurler Sevilay hanim!
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 16:32
    Kaleminize yureginize sağlık..Bu ülkenin aslında kafalarını kuma gömüp gerçekleri yazmaktan korkan değil sizin gibi toplumun içinde yukselen seslere kulak verenlere ihtiyacı var
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 16:23
    Tesekkur ederiz.insaallah doneriz
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 15:51
    Ivedilikle çözülsün şu sorun bitsin artık ne olduğunu bile anlamadım 2 yıla yakındır ihracım ne savcılık ne mahkeme çağırdı ne yaptım kimse söylemedi sorularım cevapsız kaldi.Allah sizden razı olsun.adalet yerini ivedilikle artık bulsun
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 15:31
    İnsanların pisikoloji artık o kadar bozuldu ki boşanıyorlar aileler dağılıyor lütfen mağdurlara bir kulak verin artık. Öbür tarafta insan nasıl can vereceğini hiç mi düşünmez?
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 15:15
    Sosyal medyadaki gençlere çok kötü örnek olunuyor.Kin, nefret, düşmanlık içeren ifadeler insanları daha da bölüyor,kutuplaştırıyor. Bize umut aşılayan, seviyeli,birleştirici liderlere ihtiyacımız var. İnsanları geren liderlere değil...
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 15:15
    mazlumun sesi olduğunuz için , haksızlığı etki altında kalmadan dile getirdiğiniz için sizlere tesekkürler sunarız.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 15:10
    Allah dualarınızı kabul etsin.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 15:01
    Sayın liderler birbirlerine muhalefet edecekler diye öyle sert, öyle uygunsuz ifadeler kullanıyorlar ki izlemek istemiyoruz.Bir de konuşurkenki yüz ifadeleri öylesine dehşet verici ki grup toplantısı mı izliyoruz, gerilim filmi mi belli değil.Önerim biraz daha makul olmaları ve birazcık olsun gülümsemeleri...
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 14:54
    Takibsizlik alanların işe girmeleride engel olan güvenlik soruşturmaları içinde inşallah bir çalışma yapılır.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 14:41
    Sevilay hanım.. Benim hakkımda hicbir işlem yapılmadı ve benim gibi binler belki.. mahkeme görüp berat alanlar işlerine dönmesi için çalışmalar gundemde lakin.. 16 aydır hic islem görmemiş biriyim .. bizim gibiler icin hic konusulmuyor.. bizler içinde bir çalışma gerekiyor ve yüksek bir ses..
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 14:36
    Bizi unutmadığınız için teşekkürler..
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 14:02
    ALLAH RAZI OLSUN
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 14:02
    Beş çocukla mahsun kaldım .hiç bir gerekçe göstermeden. Bir delinin iftırasıyla ihraç etiler. Neden ihraç etiklerini dahi bilmiyorum. Kurumum ifademi dahi almadı. Çocuklarımın ,hanımımın pisikolojileri bozuldu. Özelikle nişanlı olan ve üniversiteye giden,liseye giden çocuklarım pisikolojileri çok bozuk.Sesimiz olduğunuz için teşekürler.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 13:45
    Çok teşekkürler Sevilay Hanım. Sizin gibilerde yazmasa bizler unutulup gideceğiz.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 13:34
    15 yıl sonra siyasi üsluba değinmeniz çok iyi olmuş.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 13:10
    KHK mağduru olarak hep yanımızda olduğunuz ve sesimizi duyurmaya çalıştığınız için KOCAMAN TEŞEKKÜRLER
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 12:56
    Teşekkürler yazılarınız için. İnşAllah mağdur olanlar için kapı aralanır. İhraç edilen hakkında idari ve adli sotuşturma olmayanlar da mı bu kapsamda...
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 12:49
    inşallah sevilay hanım inşallah, mazlumun sesi olduğunuz için size minnettarım, dualarımdasınız çok teşekkürler
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 12:48
    hakkında hiç bir işlem yapılmamış olanlar da bu kapsamdamı
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 12:20
    teşekkür ediyoruz Sevilay hanım
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 12:18
    Sayın sevilay hanım, 670 ile ihracım ve adli/idari işlemim yoktur. Güncel olarak yani an itibari ile açılmış bir dosyam dahi yoktur. Umarım adli işlemlere muhattap dahi edilemeyen mağdur kesimde bu yasa tasarısı içinde olur...
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 12:14
    Çok teşekkür ediyorum
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 12:11
    Durumumuzu ve sıkıntılarımızı sürekli dile getirip bizim gibi KHK mağdurlarına, takipsizlik alanlara ve beraat edenlere destek oldugunuz için gazeteniz Habertürk'e ve Sevilay hanım şahsınıza cok teşekkür ederim.İnsaallah yeni çıkacak KHK ile tekrar mesleklerimize iade oluruz.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 12:06
    Tebrik ederim sevilay hanim.sizin yazdiklariniz belki bir cok masumun evine umut olarak dusuyor.bu donemde umutlu olmak cok onemli.saygilar adiyamandan
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 11:51
    allah razı olsun sizlerden dilerim rabbimden sizler de haksızlığa uğradığınızda mağduriyete uğradığınızda sizin de sesiniz olsun birileri. bizler işimizi kazanmak için yıllarımızı verdik ailelelerimiz yemedi yedirdi içmedi içirdi bu kadar kolay heba olmamalı emekler. hem işimizi hem itibarımızı kaybettik. işimizi aldıkları gibi bizlere özel sektörün de önünü kapattılar resmen gidin onca okul okuduktan sonra aç kalın ya da ne ölün diyorlar. lütfen bu iş düzelene kadar sesiniz olmaya devam edin.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 11:51
    Teşekürler sevilay hanım, bizim dertlerimizi dile getirdiğiniz için.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 11:39
    ardanin boyle bir izah a ne geregi var ki neden patlasim ve aciklama yapmali kim n anlarsa anlasin demistir hakli olrak bencede hakli herkese gore paylasima ek paylasimli aciklama mi yapacaklar
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 11:28
    sevilay hanım birde ihraç olmuş, ama suçunu dahi bilmeyen 21 aydır adli idari hiçbir davaya konu olmamış kişiler var bunlarda bu çalışmaya dahil midir
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 11:23
    mağduriyetlere değindiğiniz için sağolun..
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 11:23
    haksızsınız sayın Yılman. son derece anlaşılır bir paylaşım. yanlış anlaşılacak birşey yok.hepimiz bu türlü esprili paylaşımlar yapabiliyoruz.bu kafayla tepki veriliyorsa o zaman tüm fizyoterapistler de ayaklansın “bizim yaptığımız işi yapan birisi neden 2. sınıfa düşmüş gibi görünüyor”desinler.. bu sonderece boş ve sağlıksız bir zihniyetin tartışma konusu.ayrıca arda turanı tanımıyorlar galiba adam sanayici falan değil bildiğiniz futbolcu.ayakları ekmek teknesi..
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 11:14
    Çok teşekkür ediyorum Sevilay hanım mazlumların dertleriyle ilgilendiğiniz için
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 11:11
    Umarım memleket tez zamanda dirlik ve düzene kavuşur fetö vb..terör örgütleri temizlenir .masumlarda baslarindaki kabustan kurtulur. Bu durumu defaatle dile getirip masum insanların yüreğine su serpen , yazilariniza sağlık. Elleriniz dert görmesin.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 11:08
    ALLAH RAZI OLSUN
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 11:00
    BENDE TAKİPSİZLİK ALDIM BEKLİYORUM BİZİMLE İLGİLİ YAPMIŞ OLDUĞUNUZ HABERLERDEN DOLAYI SİZE TEŞEKKÜR EDERİM. DEDİĞİNİZ GİBİ BU SON YAZINIZ OLUR HAK ADALET YERİNİ BULUR. .BİR İŞE YARAMIYORSA ALMIŞ OLDUĞUM TAKİPSİZLİK KARARINI ÇERÇEVELETİP DUVARA ASMAYI DÜŞÜNÜYORUM.SİNAN YILDIZ MUT /MERSİN
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 10:42
    KHK mağdurları konusunda sizin gibi birkaç cesur ve vicadanlı yazar daha olsa bu sorun çözülürdü. Samimiyetiniz ve emeğiniz için teşekkürler
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 10:40
    Sayın Sevilay Hanım, kurumundan iftira vb nedenlerle KHK ile ihraç edilen bir kesim insan da şöyle: Sadece KHK ile ihraç edilmiş olup, haklarında soruşturma açılmasına gerek dahi görülmeyen masumlukta, özellikle ilk çıkan 672 sayılı KHK'daki devleti koruma refleksinden dolayı bilip bilinmeden o kargaşada ihraç edilmiş bir sürü insan var. İşlerine kavuşmak için OHAL komisyonuna başvurdu bu insanlar. Ancak hiçbir isnat olmadığından, soruşturmaya dahi muhatap olmadıklarından, haklarında ne takipsizlik ne de beraat kararı var, sadece ihraç edilmiş olarak öylece beklemedeler. Takipsizlik ve beraat kararı olanların yanı sıra bu durumdaki mağdurlara da KHK'da yer verilmesi gerektiği aşikardır. Yoksa bu insanlar yine elleri böğürlerinde yıllarca beklemek zorunda kalacaklar ve gerçekten belki de çok daha büyük sıkıntılara maruz kalacaklar. Haklarında hiçbir işlem olmayan sadece ihraç edilmiş bu insanlar üstelik özel sektörde iş de bulamamaktalar, hiçbir adli kayıtları dahi olmamasına rağmen. Bu konuyu da dile getirebilirseniz, adaletin tesis edilmesine büyük katkınız olacaktır. Saygılarımla
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 10:27
    Haberiniz için samimiyetiniz için teşekkür ederiz. inşallah hakkında hiçbir soruşturma olmayanlar da döner görevine. Tüm mağduriyetler giderilir. Her evde her ailede neredeyse bir mağdur var. Çaylarımızın konusu hep bu inşallah..
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 10:25
    Sevilay hanim haberiniz icin teşekkürler insallah haber dogru cikar esim 11 ay once takipsizlik aldi ama hala bir sonuc yok
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 10:17
    Sayın yılman; biz mağdurların sesini duyurduğunuz için sizlere çok teşekkür ederim. Saygılar.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 10:11
    Ağzınıza yüreğinize sağlık
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 10:10
    İnsallah dediğiniz gibi olur ve bu zulüm bir an evvel sona erer. Ağzınıza yüreğinize sağlık bize umut verdiniz Allah sizden razı olsun.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 10:04
    Takipsizlik alanlar umarım iade edilir. Sevilay hanım Allah sizden razı olsun
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 09:54
    Umarim yirmibirinci kez ayni konudan soz etmek zorunda kalmazsınız. Saygılarımla
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 09:52
    İlginiz için çok teşekkür ediyoruz.Biz Takipsizlik almış KHK mağdurlarının sesi olduğunuz için.Bir Nebze Su serptiniz.Allah Razı Olsun.Mağdurların sesi olmak mazlumun yanında olmak hiç beklemediğiniz bir anda güzel bir olay da sizin için olsun.Teşekkürler.Saygılarımla.
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 09:43
    Ben 28 yaşında bir kadınım. Evliyim ve 2 yaşında bir oğlum var. Eşim ve ben 5 yıl önce kendi çabamız ile namusumuzla evlendik. Maddi manevi kimse destek olmadı. Krediler çektik, kyk borcu da eklendi, icraya da düştük. Ben İlk bebeğimi kaybettim üstelik. Bu arada 2014 bedellisi çıktı. Çalmadık kapı bırakmadık 1 lira veren olmadı. Eşim 4 yıldır aynı yerde çalışıyor. Askere gitmesi halinde işssiz kalacak. Oğlum ve ben tek kalacağız. Oğluma bakacak kimse olmadığı için ben çalışamıyorum. Aylık kira, ev ve kredi masrafımız 3 bini geçiyor. Eşim olmazsa kim öder bunları. Kyk borcu yapılandırma oldu o da bozulacak. Gelince iş bulması aylarca sürecek. Allah şahit olsun ki sokaklara düşeriz. Ülke durumumuzun farkındayız ama zaten prof. Ordumuz başarı sağlıyor. Size 1 milyon bakaya adına yalvarıyorum bedelli askerlik istiyoruz. Bu kez banka kredi veriyor. Kredi ile öderiz ama oğlumun benim başımda kocam olur. Korkak ya da hain değiliz. Allah şahit mağduruz. Çıkmaza girdik. Kamuoyu oluşturmak adına destek istiyoruz. ÇOK ACİL !!!! Saygılarımla
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 09:19
    Tesekkurler sevilay hanim
  • Misafir 11 Nisan 2018 Çarşamba 08:49
    Sayın Sevilay hanım.Bir buçuk yıldır soruşturma ve kovuşturma geçirmeyen birisi olarak bu durumuda olan insanların da sorunlarını dile getirirseniz sevinirim.
Kalan karakter : 2000