Son Dakika

Ve “PİŞKİNLİK” Ebru Gündeş’te vücut buldu!

24.09.2018 - 02:56 | Güncelleme:

Hiçbir zaman inanmadım Zarrab’ın ABD’de de gözaltına alınıp tutuklanmasının hayatın olağan akışından falan kaynaklandığına.

İlk günden bu yana baş belası bu adamın ABD’ye gidişinin çok önceden planlanan bir proje olduğunu ve bu projeden eşi Ebru Gündeş’in de haberdar olduğunu yazmış ve böyle düşünmeme neden olan tüm bilgileri de sizlerle paylaşmıştım.

O ilk zamanlar bana inanmayıp, bir de üstüne üstlük Zarrab ve eşi Ebru Gündeş’e sahiplik edenler ne düşünüyor şu anda bilmiyorum ama kesinlikle bana bir özür borçlular.

Çünkü zaman beni haklı çıkardı.

Sözüm ona kızını ABD’deki Disneyland’a tatile götüren ve havalimanına iner inmez FBI tarafından gözaltına alınıp, sonra da tutuklanan Zarrab ve eşinin oyunu artık gün gibi ortaya çıkmıştır.

Tabii bunun böyle olmasının nedeni Zarrab’ın eski lüks alışkanlıklarını çabuk özlemiş olmasından kaynaklandı.

Dişini daha fazla sıkamadı muhterem ve hala FBI gözetiminde olmasına rağmen lüks merakına yenik düştü ve önce eşi Ebru Gündeş’in yakın bir kız arkadaşı ile dünyaca ünlü Nobu adlı restorantta, sonra da lüks bir otelde görüntülendi.

İş ayyuka çıkınca tabii, olayın ilk başından beri sessizliğe bürünen, en yakınları dahil herkese; “Aldatılmış, kullanılmış ve çok fena harcanmış” görüntüsü veren Ebru Gündeş de tüm pişkinliğini ele aldı ve bu ülkenin itibarına hiç kimsenin vermediği zararı veren sahtekar kocası Zarrab’ın yanında aldı soluğu.

Şimdi biliyorum ki onun damar şarkılarıyla mest olan bir kısım tayfadan bu yazdıklarıma bir yığın itiraz gelecek.

Çünkü onlara göre Ebru Gündeş bu ülkenin büyük bir sanatçısı ve kızının babası olan adamla da ilişkisini bir biçimde devam ettirmek mecburiyetinde.

Gitmişse de yani New York’a kızıyla babasını buluşturmak maksadıyla gitmiştir.

Çocuk nihayetinde özlemiştir babayı…

Kimse kusura bakmasın ama ben bu konuda duyar falan kasamayacağım.

Çünkü bu ikiyüzlülük olur.

O baba çocuğunu, evladını çok sevseydi ya da düşünüyor olsaydı bu ülkenin aleyhine çalışmak için kendisini ABD’ye satarken o bir lokma çocuğunu da senaryonun bir parçası yapmazdı.

O anne de hakiki bir ana olsaydı, ne kocasının biricik evladının üzerinden öyle bir kurguyla vatanına ihanet etmesine müsaade ederdi ne de edildiğinde affederdi!

Haksız mıyım?


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 01 Ekim 2018 Pazartesi 13:50
    Adamsın abla
  • Misafir 27 Eylül 2018 Perşembe 15:49
    Haklısın abla
  • Misafir 27 Eylül 2018 Perşembe 14:51
    Sayın Sevilay Yılmaz, iyi diyorsunuz ama bir noktayı atladınız. Reza ülkeyi satmak için Amerika ile iş birliği yapmadı, kendi canını kurtarmak için yaptı. İran'ın casuslarının Türkiye'de muhalifleri öldürdüğünü herkes biliyor, bir değil iki değil. Baktı İran'da devir değişti, iş ortakları tutuklandı ve ölüm cezası aldı, kendisinin de burada daha fazla barınamayacağını anlayıp Amerika/FBI ne derseniz konuşup anlaşıp, uçağa atladığı gibi kaçtı. Amerika da güvenliğine karşılık itirafçı olmasını istedi o kadar. Ebru'nun zaten bu adamla evlenme nedeni ne ise, şimdi yanına gitme sebebi de aynıdır. Ha sonuçta olan oraya giden Halkbank gm yardımcısı Hakan Atilla'ya oldu, yazık adama suçu yok, dahli bile yok. İnşallah daha ötesi olmaz.
  • Misafir 27 Eylül 2018 Perşembe 11:08
    Haklısınız ama "duyar kasmak" ifadesine takıldım o nedir öyle liseli whatsapp grubunda yazar gibi.
  • Misafir 27 Eylül 2018 Perşembe 10:52
    Yazinizin altina imzami atiyorum...
  • Misafir 27 Eylül 2018 Perşembe 09:56
    bu kadar güzel anlatılır , kaleminize sağlık , umarım toplum bu gerçeği görür ve bu sözün ona sanatçıya ona göre değer verir
  • Misafir 27 Eylül 2018 Perşembe 07:34
    riza denilen adam bu isin kuklasi cok paranin oldugu yerde dürüstlük beklemeyin riza bir takim islerde kullanılıyor Ebru Gündeş de rizaya kendini kullandirtdi ve kullandiriyor netucede paranin varoldugu bir kaynak
  • Misafir 26 Eylül 2018 Çarşamba 13:21
    "HAYIR SEVER İŞ ADAMI"
  • Misafir 26 Eylül 2018 Çarşamba 09:19
    d mu yanlış mı bilemem bana kanıt isterim net
  • Misafir 25 Eylül 2018 Salı 17:32
    TEBRİK EDERİM SEVİLAY HANIM .
  • Misafir 25 Eylül 2018 Salı 15:32
    dogru soze ne denir ki.
  • Misafir 25 Eylül 2018 Salı 12:53
    sonuna kadar doğru dedikleriniz
  • Misafir 25 Eylül 2018 Salı 12:02
    HAKLISIN SEVİLAY HANIM
  • Misafir 25 Eylül 2018 Salı 11:22
    kesinlikle haklısınız sizi gönülden tebrik ediyorum böyle vatan hainlerine sanatçı deyip lütfen pirim vermeyelim. Ebru hanımda gittiği yerde kalsın sanatına ABD de devam etsin kocasını eğlendirsin.
  • Misafir 25 Eylül 2018 Salı 11:10
    Açıkçası Başka İmajlar olduğunu düşünüyorum...Lakin Sizin dediğinizde doğru olabilir
  • Misafir 25 Eylül 2018 Salı 10:15
    aynen katılıyorum.
  • Misafir 25 Eylül 2018 Salı 10:04
    Haklisin
  • Misafir 25 Eylül 2018 Salı 09:59
    kesinlikle doğru para bunların tek derdi
  • Misafir 25 Eylül 2018 Salı 09:41
    çok doğru
  • Misafir 25 Eylül 2018 Salı 09:04
    Sevilay Hanım; yorumlardan da anlaşılacağı üzere kamuoyunun büyük kısmı hatta tamamına yakını görüşünüzü destekliyor. Halkın içinden gelmek böyle birşey. Teşekkürler.
  • Misafir 25 Eylül 2018 Salı 08:28
    haklısınız çok güzel bir yazı olmuş.
  • Misafir 25 Eylül 2018 Salı 08:17
    Hislerimize tercüman oldunuz. Lakin bizim millet böyle şeylere aldırmaz. Ebru Hanım yarın gelir pop yarışmalarına jüri olur, konserler verir aynen devam eder ve kimse de umursamaz.
  • Misafir 25 Eylül 2018 Salı 06:40
    haklisin sonuna kadar
  • Misafir 25 Eylül 2018 Salı 01:23
    haklisiniz
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 17:27
    Gerçekten doğruları yazmışsınız ama duyar kasmak ne yahu?
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 17:11
    Yerden göğe kadar haklısınız
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 17:01
    helal olsun sana:grinning:
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 16:33
    çok haklısınız. size katılıyorum
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 15:19
    Para tatlı....
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 14:58
    Doğru söze ne denir.
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 14:51
    Sayın Yılman, bir gazeteciye "Duyar kasmak" gibi avam bir ifade yakışıyor mu?
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 14:43
    süppersin....
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 14:39
    Tamamen haklısınız! Bu konuda az bile söylemişsiniz, kşbarca söylemişsinşz. Ancak anlayacak mı? Pişkinlikte sın noktada biri..
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 14:13
    HAKSIZSINIZ.
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 14:04
    haklsın
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 13:32
    Haklısın Sevilay hanım.
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 13:15
    son derece haklısın senin gibi düşünen çok kişivar
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 13:12
    çok güzel bir yazı elinize sağlık..
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 13:08
    :thumbsup:
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 13:06
    sevilay sonuna kadar hakli bir elestiri yapmis ayni gorusteyim
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 13:05
    cocuklari karistirmadan yazin cocugun anne ve babasini secme hakki yoktur
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 12:37
    Doğru söze ne denir?
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 12:32
    Yeden göğe kadar haklısınız.
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 12:22
    harfi harfine katılıyorum
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 12:04
    çok haklısınız... size tüm kalbimle katılıyorum... ebru gündeş bir abd ajanı gibi davranmış ve tam bir düzenbazlık sergilemiştir...
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 11:47
    haklisin
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 11:45
    tebrik ediyorum süper bir yazı yüzde yüz haklısınız.
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 11:44
    tebrik ediyorum süper bir yazı
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 11:40
    Çoook haklısınız:thumbsup::thumbsup::thumbsup::clap::clap::clap:
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 11:05
    :thumbsup:
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 11:03
    Haklısın
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 10:54
    çoookkkk haklisiniz başından beri bir kurgu onun gibi cin birinin turist olarak Amerikaya gitmesi tanık sanık rolleri ile lüks içinde yaşanası o sıra bizim banka nde nün hapisde yatması kim inanır buna ......
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 10:54
    Haklısınız
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 10:31
    Çok doğru bir yazı olmuş. Hislerime tercüman olduğunuz için teşekkürler.
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 10:26
    Haklisiniz Sevilay abla ..Turkiyeden doymus erkek sesli ebru Turkiyeyi satandan child yapmak icin okyanus otesine ucmus .. Umarim bilet tek yondur Orda kalsin .
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 10:19
    Yerden göğe haklısınız.
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 10:11
    hak-li-sin
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 09:55
    Ya düşüncelerime tercüman olmuşsun Sevilay Hanım. Yemin ediyorum aynı şeyleri dedim kendi kendime.eline sağlık
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 09:55
    Doğru yazıya ne nedir? Haklısınız bazıları ahlaksızlığı nerdeyse erdem diye pazarlayacaklar.
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 09:46
    Helal Sevilay abla sana, çok doğru yazmışsın
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 09:45
    çok haklısın harika bir yazı
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 09:45
    Kaleminize sağlık, ne güzel yazmışsınız, yerden göğe kadar haklısınız.
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 09:45
    Sonuna kadar haklısınız.
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 09:41
    bayan haklı beyler
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 09:37
    Size aynen katiliyorum. Bu yalakalar olmasa zaten bu ülke adam olurdu..ama herhangi bir ahlak anlayisi olmayan kisiler tv programlarina cikiyor, hicbirsey yokmus gibi alkislaniyor.
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 09:35
    Haklısın hemde yerden göğe
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 09:29
    hayir, haksiz degilsiniz
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 09:24
    katılıyorum ama nedense böyle olaylar hiçe sayılıyor Deniz Seki ye olan ilgiyi anlamış değilim
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 09:16
    sonuna kadar haklısınız tşk.
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 14:05
    kesinlikle doğrusun kalemine sağlık
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 09:10
    Haklisin
  • Misafir 24 Eylül 2018 Pazartesi 16:17
    Ahmet Baki Uysal Sevilay Hanım, Bugün ki yazınızda, Zarrab ve Ebru Gündeş hakkında yazdıklarınıza aynen katılıyorum. Teşekkür Sizden bir ricam var, lütfen aynı satırları Almanya'ya kaçan Can Dündar'a, koşarken havalimanında geri çevrilen Dilek Dündar hakkında da yazar mısınız?. @sevilayyaziyor Bunu size tvit olarak atmıştım. Unutmuştum aorayım. Sahi Can Dündar neden Almanya'ya kaçtı?
Kalan karakter : 2000