Son Dakika

Nuri Demirağ ile Vecihi Hürkuş’un önünü de işte bu zihniyet kesmişti!

02.11.2018 - 07:24 | Güncelleme:

 

Bu senenin başında insansız hava araçları İHA’lar ile silâhlı insansız hava araçları SİHA’ların İstanbul’daki üretim merkezini ziyaret etmiş, yapım aşamasındaki silâhların fotoğraflarını çekmiş, bunlar hakkında bir de yazı yazmıştım ve konuyu yerinde ele görüp yazan ilk gazeteci, zannedersem bendeniz idim…

TBMM’de dün yaşanan bir tartışma sebebi ile, İHA ve SİHA üretiminden şimdi tekrar bahsetmek zorunda kalıyorum…

Meclis Plan ve Bütçe Komisyonu’nda dün Milli Savunma Bakanlığı bütçesi görüşülürken söz alan geçmişte AK Parti’nin başbakan yardımcısı, CHP’nin de bugün çiçeği burnunda milletvekili olan Abdüllatif Şener, “Cumhurbaşkanı’nın akrabasının, damadının orduya silah satması Anayasa’ya, kanunlara uygun mu?” diye sordu, sonra da böyle bir satışın “kabul edilemeyeceğini” söyledi.

Şener’in sözünü ettiği silâhlar, Erdoğan ailesinin dünürü olan Bayraktar ailesinin sahibi olduğu “Baykar” şirketinin yaptığı silâhsız “İHA”lar ile “SİHA”lar idi… Yani aralarında Türkiye’nin de yeraldığı sadece beş ülkenin yapabildiği, teroristin eskisi gibi cirit atmasına imkân tanımayan, burunlarını çıkarttıkları anda tepeleyen ve operasyon bölgelerinde, özellikle de Afrin’deki çatışmalarda şehid sayısının ve tahribatın fazla olmamasını sağlayan son teknoloji silâhlar…

Bir memleketin gücünü belirleyen şartlardan başında, kendi silâhını kendisinin imal edebilmesi gelir. Memleketin karun kadar zengin olması yahut bir yolla sözünü dinletebilmesi gücü ve gelişmişliği için kâfi değildir; vurucu gücünü bizzat yapamayan devlet “gerçek” bir büyük devlet olamaz!

ENGEL ÜSTÜNE ENGEL!

Bayraktar ailesinin imal ettiği İHA’lar ile SİHA’lar, Türkiye’nin bu önemli açığını kapama konusundaki öncü rollerden oldu. Başka ülkelerden daha önce eski modellerini bile yalvar yakar alabildiğimiz ama arıza yaptıkları takdirde tamir ettiremediğimiz, hattâ yabancı üreticilerin silâhlı modellerini satmaya yanaşmamaları sebebi ile bir türlü edinemediğimiz bu çok önemli savaş vasıtaları şimdi Türkiye’de, üstelik yerli yazılım kullanılarak yapılıyor ve Silâhlı Kuvvetler’e dünya piyasalarındaki fiyatın beşte birine satılıyor!

Vaziyet böyle iken akrabalık bağının memleketin gücünü ve caydırıcılığını arttıran böyle bir çabaya engel olduğunu iddia etmenin ardında yatan sebebi tahmin edebileceğinizi düşünerek bu hususta yorum yapmayacak, buna mukabil geçmişte yaşadığımız benzer bir-iki acı hadiseye, kaçırdığımız fırsatlara temas edeceğim…

Eski asırlarda kendi silâhımızı kendimiz yapardık; top, tüfek, kalyon, vesaire hepsi kendi imâlatımız idi. Sonra üzerimize bir vurdumduymazlık çöktü, son iki buçuk asırdan buyana vaktiyle en iyisini yaptığımız silâhları bile artık bir türlü yapamadık ve her bakımdan dışarıya muhtaç olduk.

Bu büyük hatânın farkına ancak Cumhuriyet’in ilk senelerinde varabildik ve öncelikle kendi hava sanayimizi kurmaya heveslendik. İşin öncülüğünü üstlenen Nuri Demirağ ile Vecihi Hürkuş sahibi oldukları fabrikalarda uçak imal ettiler, hattâ başka memleketlere bile sattılar ama teknolojide ileri gitmemiz her nedense istenmedi, dört bir taraftan engellemeler geldi ve neticede her iki öncü de bu işi bırakmaya mecbur edildi…

Benzer bir hadise, otomobil sektöründe yaşandı… 1961’de yerli otomobil yapmak istedik, birkaç ay içerisinde iki otomobil imal ettik, bu modele “Devrim” ismini verdik ama aynı engellemeler bütün şiddeti ile tekrar yaşandı ve millî otomobile bir türlü sahip olamadık!

İnsansız hava araçları konusunda Meclis Plan ve Bütçe Komisyonu’nda dün yapılan eleştiri ile Nuri Demirağ’ın, Vecihi Hürkuş’un yahut Devrim otomobillerinin önüne çıkartılan engeller arasında hiç fark yoktur!

 


Değerli Haberturk.com okurları.

Haberturk.com ekibi olarak Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için çalışıyoruz. Yoğun gündem içerisinde sunduğumuz haberlerimizle ve olaylarla ilgili eleştiri, görüş, yorumlarınız bizler için çok önemli. Fakat karşılıklı saygı ve yasalara uygunluk çerçevesinde oluşturduğumuz yorum platformlarında daha sağlıklı bir tartışma ortamını temin etmek amacıyla ortaya koyduğumuz bazı yorum ve moderasyon kurallarımıza dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Sayfamızda Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına ve evrensel insan haklarına aykırı yorumlar onaylanmaz ve silinir. Okurlarımız tarafından yapılan yorumların, (yorum yapan diğer okurlarımıza yönelik yorumlar da dahil olmak üzere) kişilere, ülkelere, topluluklara, sosyal sınıflara ırk, cinsiyet, din, dil başta olmak üzere ayrımcılık unsurları taşıması durumunda yorum editörlerimiz yorumları onaylamayacaktır ve yorumlar silinecektir. Onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisinde aşağılama, nefret söylemi, küfür, hakaret, kadın ve çocuk istismarı, hayvanlara yönelik şiddet söylemi içeren yorumlar da yer almaktadır. Suçu ve suçluyu övmek, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre suçtur. Bu nedenle bu tarz okur yorumları da doğal olarak Haberturk.com yorum sayfalarında yer almayacaktır.

Ayrıca Haberturk.com yorum sayfalarında Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinde doğruluğu ispat edilemeyecek iddia, itham ve karalama içeren, halkın tamamını veya bir bölümünü kin ve düşmanlığa tahrik eden, provokatif yorumlar da yapılamaz.

Yorumlarda markaların ticari itibarını zedeleyici, karalayıcı ve herhangi bir şekilde ticari zarara yol açabilecek yorumlar onaylanmayacak ve silinecektir. Aynı şekilde bir markaya yönelik promosyon veya reklam amaçlı yorumlar da onaylanmayacak ve silinecek yorumlar kategorisindedir. Başka hiçbir siteden alınan linkler Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında paylaşılan tüm yorumların yasal sorumluluğu yorumu yapan okura aittir ve Haberturk.com bunlardan sorumlu tutulamaz.

Haberturk.com yorum sayfalarında yorum yapan her okur, yukarıda belirtilen kuralları, sitemizde yayınlanan Kullanım Koşulları’nı ve Gizlilik Sözleşmesi’ni peşinen okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bizlerle ve diğer okurlarımızla yorum kurallarına uygun yorumlarınızı, görüşlerinizi yasalar, saygı, nezaket, birlikte yaşama kuralları ve insan haklarına uygun şekilde paylaştığınız için teşekkür ederiz.

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 09 Kasım 2018 Cuma 09:12
    yerli otomobil hayata çok kolay geçer. ilk alıcı kamu ve belediyeler olur. kamu ve belediyelerin başkaca araç kullanması yasaklanır. Alın size kuvvetli bir talep.
  • Misafir 07 Kasım 2018 Çarşamba 11:19
    iş yapana engellerin olduğu kesin. ancak bu engellerden kurtulmanın yolu "akraba" olmak mıdır? veya Reise ulaşıp kanatları altına girmek midir? epeydir düşünüp bir anlam veremediğim bir konu vardır. yerli araba isteriz. DMA'ya neden destek vermeyiz. menzili bir çok muadili arabadan fazladır vs.
  • Misafir 07 Kasım 2018 Çarşamba 09:59
    aynen katılıyorum sayın hocam. O zaman ki engelleme zihniyeti hâlâ devam ediyor malesef
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 16:35
    Yerli otomobil içinde babayiğit arandı.C.başkanının ısrarı ile ayak sürüyerek birileri işe lütfen ortak oldu. Akibeti nasıl olacak bilemiyoruz. İha lar içinde aynı şekilde isteksiz davranılırdı. Onun için yöneticinin ısrarı ve ön açması korkak davranan sermaye sınıfına yön vermesi doğrudur.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 16:35
    Milli güç olması gurur verici, yeter ki gerçek olsun.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 16:33
    Devrim arabasının önünü de kesenleri anlatmak biraz cesaret ister.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 15:59
    sayın Bardakçı; Birde arka plandaki engelleyicileri açklayabilseniz (kolay değil ama!!!), hem bugün ve hemde dün daha iyi anlaşılır.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 15:49
    ne kadar çok trol var piyasada....
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 15:21
    Ayakta alkışlıyorum yarım saattir
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 15:20
    Yapılmasından rahatsız olana , o zaman siz yapsaydınız demezlermi, parası var zekası var gitmiş kafa patlatmış öğrenip burada hayata geçirdi, ülkeye yararı varmı yokmu neticeye bakmak gerek , teferruatta boğulmaktan kurtulamadık, takdir yok , tahkir var,,Murad bey Biz sizin ne kadar vatanperver olduğunuzun farkındayız , sapılun varolun
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 15:19
    Yapılmasından rahatsız olana , o zaman siz yapsaydınız demezlermi, parası var zekası var gitmiş kafa patlatmış öğrenip burada hayata geçirdi, ülkeye yararı varmı yokmu neticeye bakmak gerek , teferruatta boğulmaktan kurtulamadık, takdir yok , tahkir var,,
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 15:15
    15 YILDIR SEÇİMLERDE YERLİ TANK ÜRETTİK DİYORLAR..VAR MI GÖREN?
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 15:11
    Şahsi ihtiras ve hevesleri milli menfaatlerin önüne geçmiş insanlar daima vardır.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 15:04
    Önemli olan kimin ürettiği değildir. Önemli olan kalitesinin ve fiyatının nasıl olduğudur.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 15:03
    İlimde,bilimde siyasetin aleti olursa,o ilim ve bilim o milletin felaketi olur...Sayın Murat Bardakçı..!
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 14:43
    Sn. Bardakçı yazınızın başlığında adı geçen N. Demirağ ve V. Hürkuş 'a en çok desteği veren kişinin adını yazmamışsınız: K. ATATÜRK
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 14:39
    Sayın BARDAKÇI çok teşekkürler sabah çalar saatinizi kurduğunuz için, bir vatandaş uyanacaktır sanırım, bu çalar saati siz süreklü kurun çok işe yarayacak bence teşekkürler duyarlığınıza
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 14:17
    Yazınızın zamanlaması çok manidar !!!
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 14:09
    Bu firma yıllar önce İHA çalışmalarına başladı. Türlü engeller ile karşılaştı. Hatta, dünürleri başbakan olunca da engellemeler devam etti. Ancak, dönemin başbakanının desteği ile bu engeller aşıldı. Bu sayede bizim İHA ve sihalarimiz var. Bu gecikmeler olmasaydı, kaç canımız bugün hayatta olacaktı, düşündünüz mü?
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 13:33
    Kaleminize sağlık, vaziyeti o kadar net izah ettiniz ki, "anlama" yetisini kaybetmemiş olanlara... Lakin, "engelci zihniyetin" bunu anlaması ne yazık ki mümkün değil... Adeta kalpleri, kafaları, mühürlü.. At gözlüklerine devar gücüyle sahip çıkıyorlar.. Ne acı..
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 13:15
    Vaziyetten bahsetmiş oldunuz ama şöyle bir durum var "görünen köy kılavuz istemez". Nedense böyle önemli projelerde üretenler ya Cumhurbaşkanı'nın akrabası yada bakanların akrabası oluyor. Medeni bir ülkede de sorarlar. Tabi biz siyasi görüşümüz hangi yöne yatkınsa ona göre yorum yapmakta güzel oluyor.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 14:48
    Başka İHA, SİHA yapan vardı da ülkede onlar mı gidip
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 15:09
    daha önce yaptılarda d
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 15:15
    yani chpli yakinlari yaptıda engelmi olundu baskalrida yapiyordo desteklenmedimi biraz vicdanlı olun
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 15:22
    şeker kardeşim baykar bunları 2005 yılında bile yapıyordu ancak maalesef bizim ordumuza satamadı .bir kuzenleride bu yolda intihar etti denilerek ortadan kaldırıldı konuların aslını bilmeden yorum yapmak bir takım eleştirilerde bulunmak medeni indanlara yakışmaz . medeni ğlkeleri de sizşn gibi bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan kişlerfen oluşmaz herhalde .
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 16:04
    Sorunuz yanlış beyefendi. Aynı koşullarda yapmak ist
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 16:17
    bu uçakların üretim ve satışı akraba olmadan önce başlamış
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 16:23
    iyi okudun mu bayraktarın kuruluş hikayesini? 2.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 16:34
    aynı si
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 13:04
    Teşekkürler Sayın Bardakçı. Canı gönülden,yürekten teşekkür ediyorum. Zira hakkı bilmek başka,hakkı söyleyebilmek başka bir yürek ister.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 12:55
    Sn. Cumhurbaşkanının akrabalık ilişkilerini devlet içine taşımasından hiç hoşlanmıyorum. Ancak işini hakkı ile yapana akrabası diye yapma diyemeyiz... Haklının hakkını vereceksin.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 12:32
    Bugün yerli ve millî bir duruşumuz var, çok şükür!
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 14:06
    Sıkışınca yerlilik m
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 14:48
    İthal edilmeyen 4 şey ka
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 12:27
    Harika bir yazi olmuş
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 12:27
    Bravo
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 12:22
    Yabancılardan alınacağına varsın, yerli dünürden alınsın, hatta aynı paraya alınsın ama yine yerliden alınsın.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 12:22
    Sn Bardakçı, Bu husustaki maddi mantık (yani silahlarımızı 0 yerli imkanlarla üretmek) ne kadar doğruysa, manevi mantık (yani üretenlerin ülke yöneticilerinin yakınları olmaları da) bir o kadar yanlıştır. Başka bir firma daha üretmek istese sizce hangisini tercih ederler? Benzerlerini gördük.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 14:42
    başka bir firma ilk önce daha iyisini yapsın,ondan sonra neden bu firmadan
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 12:13
    Adamsın abi
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 12:08
    TAI ve ASELSAN tarafından üretilen ANKA modeli iha ve sihalar daha üstün ve son derece başarılı iken bayraktara gerek varmıydı?
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 14:05
    :) ciddi senin
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 14:08
    Allah en doğr
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 11:30
    eline sağlık hocam...
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 11:26
    evet ülkesi için çalışan kim olursa desteklenmeli akraba olması fark etmez
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 14:12
    Duruma göre fark
  • fuatbey77 02 Kasım 2018 Cuma 11:17
    insanımız iktidar veya muhalefet yaparken işin dozunu kaçırabiliyor.aşı rı korumacı veya saldırgan oluyor.birazda etki-tepki meselesi.ülke men faati için ortak paydalar çatısı altında iktidar-muhalefet ilişkisi kurulamı yor.buda ortalık kızıştırmak isteyenlere prim kazandırıyor,işleri kolay laşıyor
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 11:17
    :slight_smile:
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 11:15
    Hocam ellerinize sağlık,yani hülasayikelam yapmak isteyenlerle engel olmak isteyenler hep varda,yapanlara destek olanlar dik durduğu sürece başarı devamlı oluyor.insaAllah yapıcı olanlar hep çoğunlukta olur.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 11:13
    bu engelci zihniyet demek ölmedi hocam çıkacak yer arıyor kendine
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 11:12
    Bu memleketin haini bitmez. Dikkat edin partinin demiyorum, memleketin.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 11:01
    Arada fark nasıl olmaz? Siyasi etik denen bir şeyden haberiniz olmaması mümkün değil.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 10:58
    Ellerinize sağlik, kaleminiz dert görmesin. Hepimizin hissiyatına bu kadar güzel tercüman olan bir yazı uzun zamandır okumadım. Sayın Şener, bu IHA ve SIHA ların da olağanüstü katkılarıyla, ülkede terörün nerden , nereye getirildiğini görmüyormu? Yoksa görmek istemiyormu??
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 10:57
    Bu vesileyle sizden "Osmanlı İmparatorluğu'nda Bilimin İlerlemesine Sekte Vuran Temel Hatalar"adlı bir yazı dizisi bekliyoruz...
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 10:57
    Muhalefet, bu huyu yüzünden hep muhalefet olarak kalıcak. Eleşetirilicek tonla şey varken, düzgün giden nadir işlerden birisini neden kötüler, ayıplarsın? Bu sefer halkta bıraktığın intiba, "Ulan bunlar başa gelirse, bu üretimleri falan hep durdururlar" oluyor.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 10:54
    Engelleyenler kimlerdi.onuda yazarsanız iyi olur
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 10:50
    tesekkurler , guzel bir yazi olmus... SD...
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 10:47
    Konu kendi silahımızı yapıp yapmamız değil, o konuda herkes, 81 milyon mutabık. Konu akrababın yapmasından kaynaklanan tarafsızlık ve şeffaflık. Belli ki anlamamışsınız diye açıklayayım dedim. Bu arada geriye dönüp baktığınızda "bir arpa boyu" bile değil demediğiniz belli... son gelişmelere bakınca.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 10:28
    Sıla yi yaz hocam sılayı
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 10:26
    murat bey kutlarım. Konuyu çok güzel gündeme getirdiniz.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 10:23
    murat bey kutlarım. Konuyu çok güzel gündeme getirdiniz. bu ülkeye hizmet edenler engellenmemeli.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 10:18
    Sayın Yazar bu konuyu sizden başkaları da gündeme getirebildimi, bu zihniyet CHP zihniyetidir, Şener de kendisini vekil yapan CHP ye kendimi daha iyi kabulettirebilirim yarışında. Şener e şu soru niye sorulmuyor, sen yapta devlet senden alsın, yaptında elindemi kaldı diye sorulmalı idi.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 10:17
    kırk yılda bir doğru yazmışsın üstad, saygılarımla
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 10:13
    tamamen doğru tespitler sağol murat bardakçı iyiki varsın kolay gelsin
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 10:10
    içimizdeki dost kılıklı düşmanlar olduğu müddetçe bu engellemelerde her zaman olacaktır, önemli olan insanların bu tiplerin peşine takılmamaları ve gaza gelmemeleridir..
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 09:59
    Harika bir yazı olmuş, Anlayana tabii
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 09:57
    açıklamalarınız ve örneklemeniz muazzam olmuş şüpheye yer bırakmamış adaşım:) bir BARDAKÇI olarak bardağın dolu tarafından nasıl bakılır anlattınız.tebrikler
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 09:51
    Doğruya doğru, eğriye eğri dediğiniz için siz gerçek bir gazetecisiniz.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 09:48
    devletin menfaatlerini savunan güzel bir yazı.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 09:43
    Çok yerinde bir tesbit
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 09:42
    Nokta... bu yaziya.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 09:40
    Geçmişten günümüze gelişen olayları böylesi kanaatler ile açıklayabilen beyinlerin; Malum kişilerce halkın bilinçsiz kesmini kışkırtmak için yaptığı provakasyonlara cevap vermek maksadı ile açıklamalar yapması da bizim şansımız olsa gerek.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 09:34
    Haklısınız üstad. Türkiye'nin en büyük sorunu cehape zihniyetidir. Türkiye, bu zihniyeti aşabildiği ölçüde ilerleyebilmektedir.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 09:26
    HELAL
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 09:19
    Hepsi doğru
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 09:17
    Kimler niçin engel çıkardılar , çok iyi biliyorsuz hocam niye yazmıyorsunuz.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 09:09
    Böyle bir yazı yazdığınız için çok teşekkürler Sayın Bardakçı
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 09:08
    yeni bir aile savunucusu ortaya çıktı;hayırlı olsun da o kadar çok var ki sıra gelmez yani...çabalarınızı daha yararlı yazılara ve dğşüncelere harcamanızı tavsiye ederim.
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 09:05
    Hocam Devrim i Menderes in damadı mı yaptı ? Vecihi Hürkuş hangi siyasinin yakınıydı ?
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 08:58
    Sayın Şener'in açıklaması çok talihsiz olmuş. Bu kadar kritik bir meselenin Türkiye'ue faydalarının farkında olmadığını sanmıyorum. Bir siyasetçi olmayan Murat Bey kadar konuya hakimdir. Peki o zaman bu açıklama neden?
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 08:56
    :thumbsup:
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 08:54
    Ben bu zihniyeti bir yerden tanıyorum !!!
  • Misafir 02 Kasım 2018 Cuma 08:32
    Sayın Bardakçı doğru söylüyorsun.
Kalan karakter : 300