Kürekçilere tayt dayağı!
Sporculara 'İlçe merkezinde taytla gezemezsiniz' dediler ve saldırdılar!
Giriş: 01 Haziran 2008 - 11:26 Güncelleme:
Takımın 14 öğrenci sporcusu, dün akşam yemeği için Sapanca Öğretmenevi'ne gitti. Olay burada koptu. Üzerlerinde tayt ve şort olan bazıları ise ay-yıldızlı milli formayı giyen sporcular, araçlarından indikten sonra dayak yedi!
İddialara göre Sapancalı bir grup genç, sporculara İlçe merkezinde böyle taytla-şortla gezmeyin" dedi ve tartışma çıktı. Sayısı 25'i bulan grup, kürekçileri dövdü ve olay yerinden kaçtı. Birçok sporcunun ise yüz ve vücudunda morluklar oluştu.
GÜNÜN ÖNEMLİ MANŞETLERİ