SAĞLIK HABERLERİ

23 OCAK 2017
SAĞLIK

Güner Kuban: Türk işadamı donduruldu

20 Kasım 2016 Pazar, 09:46:28 HABERTURK.COM

Güner Kuban: Türkiye’de dondurulmak isteyen 14 kişi var. Biri ünlü bir işadamıydı. Ölür ölmez vücudu Amerika’ya gönderildi. Boş tabut içinde gömüldü

  • 1
    1 | 15

    SAMİ AKBIYIK / GAZETE HABERTÜRK
    Dünyadan 200’e yakın cansız vücut, içi sıvı nitrojen dolu büyük metal silindirler içerisinde tekrar diriltilecekleri gün umuduyla donduruldu. 

  • 2
    2 | 15

    Türkiye’den ilk başvuruyu yapan isim olan Güner Kuban, “Türkiye’de dondurulmak isteyen 14 kişi var. Biri ünlü bir işadamıydı. Ölür ölmez müdahale edildi, vücudu Amerika’ya gönderildi. Boş tabut içinde gömüldü” dedi

  • 3
    3 | 15

    Ancak yaşayıp yaşamayacağı belirsiz. Tüm dünyadan 200’e yakın cansız vücut, içi sıvı nitrojen dolu büyük metal silindirler içerisinde, eksi 196 decede dolduruldu, tıbbın ilerleyip kendilerini yeniden dirilteceği günü bekliyor. Türkiye’den dondurulmak için başvuran 15 kişi bulunuyor. 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 21 Kasım 2016 Pazartesi 10:29
    hayretler içerisinde okudum. ve güzel allahıma sağlıklı düşündüğüm için bir kez daha şükrettim.
  • Misafir 21 Kasım 2016 Pazartesi 09:30
    ya şirket batarsa ..elektriklerikesilirse..:)
  • Misafir 20 Kasım 2016 Pazar 22:07
    veren de "o" alanda "o" nedir senden gidecek; telaşını görende can senin zannedecek.
  • Misafir 20 Kasım 2016 Pazar 19:56
    şu anki teknolojiye göre değil 300-500 belkide 1000 sene sonraki teknolojiye umut bağlamışlar anlayamayan arkadaşlara ışık tutayım
  • Misafir 20 Kasım 2016 Pazar 19:00
    bu dondurulan iş adamı mezarından cesedi çalınan, sonra bulundu denilen türkiye'nin zengin iş adamı olmasın sakın.
  • Misafir 20 Kasım 2016 Pazar 16:49
    yine dine bağlayan insan.... komiksin
  • Misafir 20 Kasım 2016 Pazar 15:00
    hayvanda test yapılmışmı diyor birileri !!!! ne testi arkadaş olayı anlayamadınmı ?? şuan dondurulanın tekrar hayata döndürmesi gibi bir konu yok. ileri tarihde hastalığına çare, yada yeni bedene geçiş teknolojisine ulaşıldıgında, dondurulanların çözülmesi ve o teknolojide yaşatılma ihtimaline karşılık yapılıyor. az kafa çalıştırın.
  • Misafir 20 Kasım 2016 Pazar 13:58
    bence ajda pekkan ı da dondurmalılar
  • Misafir 20 Kasım 2016 Pazar 13:15
    topraktan yaratıldık ve yıne toprak olacağız.
  • Misafir 20 Kasım 2016 Pazar 11:08
    oha lan bı zamanlar seyrettıgımız fılmler gercek mı oluyor ne ? daha neler gorecez kımbılır ?
Kalan karakter : 300