DİĞER HABERLERİ

13 NİSAN 2017
ÖNE ÇIKANLAR
FUTBOL

Samsun yeni stadına kavuşuyor!

29 Aralık 2016 Perşembe, 15:58:55

  • 1 Samsun yeni stadına kavuşuyor!
    1 | 54

    33 bin 919 seyirci kapasiteli stadın çatısı ve dış kaplaması ile saha zeminine çim ekimi tamamlandı. İşte yeni Samsun Stadı'nın baştan sona yapımı...

  • 2 Samsun yeni stadına kavuşuyor!
    2 | 54

    Trabzon'dan sonra bölgede hizmete girecek ikinci yeni stat olacak tesisin çatısı, Karadeniz dalgalarını yansıtacak şekilde yapıldı.

  • 3 Samsun yeni stadına kavuşuyor!
    3 | 54

    TOKİ tarafından yapılan, 140 bin metrekarelik alana sahip stadın temeli 4 Ağustos 2013'te atıldı. 

  • 4 Samsun yeni stadına kavuşuyor!
    4 | 54

    33 bin 919 seyirci kapasiteli stadın çatısı ve dış kaplaması ile saha zeminine çim ekimi tamamlandı. 

  • 5 Samsun yeni stadına kavuşuyor!
    5 | 54

    Çimleri alttan ısıtmalı olacak statta alışveriş merkezi, localar, restoranlar, amatör kulüplere tahsis edilecek antrenman sahaları ve ofisler bulunacak.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
300
  • Misafir 07 Nisan 2017 Cuma 21:22
    Türkiye'de her şehirde çifte yeni stad yapılırken; Türkiyenin 3.büyük şehri İzmir'de maç yapacak stad yok !! Takımlar Manisa,Aydın da maç yapar oldular.
  • Misafir 07 Nisan 2017 Cuma 15:16
    sahada futbol yok seyirci yok ama mis gibi stadlar yapiliyor.kulup başkanlari birazda takımlarına baksin artıkkk
  • Misafir 07 Nisan 2017 Cuma 13:33
    BİZLERE STADYUM LAZIM DEĞİL İŞ LAZIM AŞ LAZIMM
  • Misafir 20 Şubat 2017 Pazartesi 19:03
    Marifet iltifata tabidir, biraz gecikti olsun, Bakanımız Akif Çağatay Kılıç ve devletimiz sağolsun, varolsun.
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 19:36
    Marifet iltifata tabi değil iltifat marifete bağlıdır dine uygun olan budur
  • Misafir 20 Şubat 2017 Pazartesi 14:07
    Adana stadı ile başlayan stadların hepsi bitti.. ayıp ayıp :(
  • Misafir 20 Şubat 2017 Pazartesi 14:25
    Adana stadından önce başlayan stadlar da var ve bitmemiş halen. Bakınız Malatya arena
  • Misafir 20 Şubat 2017 Pazartesi 12:51
    BU ZOR GÜNLERDE GEÇER, SAMSUNSPORUMUZ BURDA TARİH YAZAR...
  • Misafir 20 Mart 2017 Pazartesi 15:45
    nerde tarih yazmıştı ?
  • Misafir 20 Şubat 2017 Pazartesi 11:49
    Ülkedeki futbol beş para etse içim yanmayacak!
  • Misafir 04 Şubat 2017 Cumartesi 13:50
    Kastamonu Gazi Stadyumu rezalet yetkililer o bölgede yatıyorlar sanırım.
  • Misafir 02 Şubat 2017 Perşembe 17:33
    Balıkesirede istiyoruz
  • Misafir 02 Şubat 2017 Perşembe 16:30
    Birde Zonguldak Stadyumunu görün:)))
Kalan karakter : 300