ÖNE ÇIKANLAR
FUTBOL

Mehmet Demirkol'dan Beşiktaş - Lyon maçı değerlendirmesi

21 Nisan 2017 Cuma, 02:37:26

  • 1 Mehmet Demirkol'dan Beşiktaş - Lyon maçı değerlendirmesi
    1 | 9

    NTV Spor yorumcusu Mehmet Demirkol, Beşiktaş - Lyon mücadelesini yorumladı. İşte o açıklamalar:

  • 2 Mehmet Demirkol'dan Beşiktaş - Lyon maçı değerlendirmesi
    2 | 9

    "Mitrovic'e penaltılarda nasıl sıra geldi? Neden sıra geldi? Fabri bile daha iyi tercih olabilirdi." 

  • 3 Mehmet Demirkol'dan Beşiktaş - Lyon maçı değerlendirmesi
    3 | 9

    "Fabri bile penaltı atsaydı ama Mitrovic keşke penaltı atmasaydı, çünkü maç içerisinde de çok kötüydü, keşke ona penaltı attırmasaydık. Penaltıyı daha atmadan önce kaçırmıştı. Mitrovic ve Tosic güce dayalı değil teknik vurmalıydı."

  • 4 Mehmet Demirkol'dan Beşiktaş - Lyon maçı değerlendirmesi
    4 | 9

    "UEFA'nın başında elenirsin sorun değil ama buraya kadar gelmişken elenmek çok üzücü, keşke sonuna kadar gidebilseydik."

  • 5 Mehmet Demirkol'dan Beşiktaş - Lyon maçı değerlendirmesi
    5 | 9

    "Bu tip bir maçta Oğuzhan Özyakup'un ekstra oynaması gerekiyordu ama performansı tam tersi aşağılara düşüyor. Bugün çok fazla hakemle uğraştı, bu eski tip kaptanlık bunlara gerek yok. "

  • HABERİN DEVAMI


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
2000
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 12:20
    SEVGİLİ DEMİRKOL BUKADAR TUTARSIZ OLMA, GEÇEN MAÇTAN SONRA FABRİYİ AFFETMEYECEĞİM DEDİN ŞİMDİ VAZGEÇTİN,BU TUTARSIZLIKLAR SANA ZARAR VERİR. BENCE BİR ŞEYİ SÖYLEMEDEN ÖNCE İYİ TART SÖYLE Kİ BİR HAFTA SONRA TEKZİB ETMEK ZORUNDA KALMAYASIN
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:59
    Bu işin penaltılara kalması beşiktaş için allahın bir lütfuydu ama değerlemdiremediler. Hiç haak etmedik bırakın hakemi şansı falan. 60. dakikadan sonra sanki 9 a 11 oynadı adamlar her dönen top onlardaydı. laubali olmasalardı maç 90. dakikada 4-2 bitmesi lazımdı.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:27
    maçın kaderini sırp hakem ve beşiktaşın sırp oyuncusu belirledi
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 13:46
    allah aşkına biz başka maçımı izledik bu hakimi beyenmeyenlere fenerin maçının hakemini tavsiye ederim
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:23
    Cenk opçu diye takıma almam!!!! Öğrencek çok şeyimiz var biz Türk kulupleri malesefki gördüğünüz gibi çok geriyiz arkadaşlar ne araştırıp doğru düzgün topçu getirebiliyoruz nede altyapıımızdan yetiştiriyoruz bu işler böle olmaz işte.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:20
    penaltıları iki oyuncu kaçırdı sırp ve hırvat oyuncu mitroviç pek umrunda deildi zaten maçın önemi de atılmayan penaltıda g.gönül veya fabri penaltıyı atabirdi ama yazık ettiler...
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:53
    olsun yine de teşekkürler beşiktaş.seneye daha iyi olalım.avrupa da yüzümüz gülsün bütün türk takımları için temennim bu.şenol hocam sana da teşekkürler....
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:13
    yarıfinale çıkılamamasının tek sorumlusu bence başkan fikret orman dır.2 sezondur doğru dürüst bir defanscı alamadı gitti.millette mitroviç in açığını kapatacağım diye kendi topunu oynayamadı. Oğuzhan da tam hayalkırıklığıydı cenk de beşiktaş için yetersiz bir golcü...
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:00
    fabri iyi kaleci. reflekslerini sevdim. iyi stoper lazım önüne. taş gibi denirya. tabi iyi bir sinerji de aralarında. azimli çalışkan. ama o hata münferitti. yine de riske girmemeli idi prosfesyonelim diyorsa
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 09:56
    2 maçtada gördükki lyon Beşiktaştan biraz üstün takım bence taliscayı al Beşiktaş sıradanlaşır lyondanda lecazettayı al sıradanlaşır taliscayla legazettayı karşılaştır legazetta daha iyi...
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 10:43
    insaf ! bu mantıkla real'den ronaldoyu al, barça'dan messi'yi al hepsi sırdanlaşsınlar o zaman
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 11:04
    OGUZHANLA Q7 OKADAR SABRETMESE DEĞİŞTİRSE MAÇI BJK ALIRDI
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 09:49
    Lyon kupayı alır. Tebrikler Beşiktaş. Bir GS li olarak bu heyecanı bizlere yaşattığın için teşekkürler. Talisca sezon sonunda 10-13 Milyon Euro ya satılır.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 09:03
    haklıya hakkını teslim edeceksin.lyon çok iyi oynadı.
  • Misafir 21 Nisan 2017 Cuma 08:46
    cenk çok geride kaldı yetersizdi