Karantinadan kaçanlar böyle yakalandı Yalova'da karantinadan kaçan şahısları polis yakalayıp yurda teslim etti
Yalova'da pozitif hastalarla temaslı olduğu halde evlerini terk eden Covid19 'lu kişileri güvenlik güçleri, şehir merkezinde yakaladı.
Yalova'da pozitif hastalarla temaslı olduğu halde evlerini terk eden Covid19 'lu kişileri güvenlik güçleri, şehir merkezinde yakaladı.
Edinilen bilgiye göre, Yalova İl Sağlık Müdürlüğüne bağlı çalışan filyasyon ekipleri her gün kontrol etmek için evlerine gittikleri hastalara ulaşamayınca polis ekiplerine haber verildi. Covid 19 temaslı oldukları halde dışarıya çıkan şahıslar polis ekipleri tarafından şehir merkezinde yakalandı. Hastalardan biri tekerlekli sandalye ile dolaşırken polis ekipleri tarafından durdurulup olay yerine çağrılan ambulansa bindirilerek Kredi Yurtlar Kurumu yerleşkesine götürülürdü. Şahıslara karantina kurallarına uymadıkları için cezai işlem uygulandı.
Anadolu Ajansı, DHA ve İHA tarafından geçilen tüm Yalova haberleri, bu bölümde Haberturk.com editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans kanallarından geldiği şekliyle yer almaktadır. Yalova Haberleri alanında yer alan haberlerin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen ajanslardır.