Fenerbahçe Topuk Yaylası'nda hazırlıklarını sürdürdü
Fenerbahçe, Topuk Yaylası tesislerinde yaptığı antrenmanla yeni sezon hazırlıklarını sürdürdü.
Giriş: 26 Haziran 2026 - 14:14 Güncelleme:
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk etap çalışmalarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Sarı-lacivertli kulübün açıklamasına göre, Düzce'deki Fenerbahçe Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ilk antrenmanı salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık hareketleriyle başladı.
Ardından sahada ısınma, çabukluk, koordinasyon, dar alanda pas oyunlarıyla devam eden antrenman, bireysel çalışmalarla tamamlandı.
Fenerbahçe, akşam saatlerinde yapacağı ikinci antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.
GÜNÜN ÖNEMLİ MANŞETLERİ