Habertürk
    Takipde Kalın!
      Günlük gelişmeleri takip edebilmek için habertürk uygulamasını indirin
        Haberler Sağlık Genel Sağlık Günde 3 fincan kahve içen yaşıyor | Sağlık Haberleri

        Amerikan Ulusal Kanser Kurumu’nun yaptığı araştırmaya 1995-1996’da 50-71 yaşında olan 400 bin kişi katıldı. Katılımcıların sağlık durumu 31 Aralık 2008’e kadar izlendi. “New England Journal of Medicine” Dergisi’nde yayımlanan araştırma, günde ortalama 3 fincan normal ya da kafeinsiz kahve içenlerin, kalp-damar, solunum, şeker hastalıkları, inme ve yaralanmaya bağlı ölüm riskinin içmeyenlere göre daha az olduğunu gösterdi.

        GAZETE HABERTÜRK

        GÜNÜN ÖNEMLİ MANŞETLERİ