Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de!
EuroLeague yönetimi, yapılan toplantı sonrası EuroLeague'in gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıkladı. Beşiktaş GAİN böylece, 20. takım olarak EuroLeague'e geri döndü.
Giriş: 26 Haziran 2026 - 11:48 Güncelleme:
EuroLeague yönetimi, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıklarken, Beşiktaş GAİN, 20. takım olarak EuroLeague'e dahil oldu.
Ekonomik sorunlar yaşayan Monaco’nun yerine siyah-beyazlılar 13 hissedarın oyuyla EuroLeague’e alındı.
GÜNÜN ÖNEMLİ MANŞETLERİ