Beşiktaş'tan hakem tepkisi!
Beşiktaş, Galatasaray derbisinde ilk yarının bitmesinin ardından sosyal medya hesabında maçın hakemi Arda Kardeşler'e tepki gösteren bir paylaşımda bulundu.
Giriş: 28.10.2024 - 21:19 Güncelleme:
Beşiktaş, Galatasaray derbisi sırasında maçın hakemi Arda Kardeşler'e tepki gösterdi.
Beşiktaş'ın paylaşımında "Rams Park'ta ilk yarının özeti!" denilerek video paylaşıldı.
İşte Beşiktaş'ın paylaşımı:
GÜNÜN ÖNEMLİ MANŞETLERİ