Habertürk
    Takipte Kalın!
      Günlük gelişmeleri takip edebilmek için habertürk uygulamasını indirin
        Haberler Spor Futbol Süper Lig Fenerbahçe Fenerbahçe'de futbolcular laktat testinden geçti

        Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe'de oyunculara laktak testi uygulandı.

        Testler, 3 grup halinde gerçekleştirilirken; kaleciler takımdan ayrı çalıştı. Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör İsmail Kartal, takımı ziyaret eden taraftarları selamladı.

        Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek.

        ÖNERİLEN VİDEO

        AYT sınavında yapay zekayla kopya çekmeyi deneyen kişi tutuklandı

        ÇEKMEKÖY'de Alan Yeterlilik Testi (AYT) sınavına cep telefonunu sokan Mustafa Eren K.(20), yapay zeka uygulamasını kullanarak kopya çekmeyi denedi. Sınav görevlileri tarafından farkedilen öğrenci çıkarıldığı mahkemece tutuklandı. (DHA)

        GÜNÜN ÖNEMLİ MANŞETLERİ