Habertürk
    Takipde Kalın!
      Günlük gelişmeleri takip edebilmek için habertürk uygulamasını indirin
        Haberler Bilgi Gündem Yemekteyiz kim kazandı? 17 Nisan 2026 Cuma günü Zuhal Topal'la Yemekteyiz birincisi kim oldu, para ödülü kimin oldu?
        1

        TV8 ekranlarında hafta içi her gün izleyiciyle buluşan Zuhal Topal’la Yemekteyiz programında haftanın final heyecanı yaşanıyor. Beş gün boyunca mutfaktaki hünerlerini sergileyen yarışmacılar, hem rakiplerinden hem de Zuhal Topal’dan aldıkları puanlarla haftanın birincisi olmak için mücadele ediyor. Haftanın sonunda en yüksek toplam puana ulaşan yarışmacı büyük ödülün sahibi oluyor. Peki, Zuhal Topal’la Yemekteyiz’de bu hafta zirveye çıkan isim kim oldu? İşte haftanın birincisi

        2

        17 NİSAN CUMA HAFTANIN KAZANANI

        Zuhal Topal'la Yemekteyiz birincisi 31 puan alan Defne Hanım oldu. Haftanın birincisi Defne Hanım 200 bin TL'lik para ödülünün sahibi oldu.

        3

        HAFTANIN YARIŞMACILARI

        Yusuf Yetişen

        Defne Kocaoğlu

        Fatma Kök

        Pınar Akgün

        Mustafa Hüseyinoğlu

        ÖNERİLEN VİDEO

        Van ve Bitlisin kırsal bölgelerinde zorlu kış şartlarıyla mücadele sürüyor

        Van ve Bitliste yüksek yerleşim yerlerinde yaşayanlar, nisan ayına rağmen zorlu kış şartlarıyla mücadele ediyor.

        Haberi Hazırlayan: Yusuf Yıldız
        GÜNÜN ÖNEMLİ MANŞETLERİ