Ağrı'da deprem oldu!
Ağrı'da 4 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Deprem Doğubayazıt'ın bazı köylerinde de hissedildi.
Giriş: 15.08.2015 - 23:25 Güncelleme:
Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) Deprem Dairesi Başkanlığı verilerine göre, saat 22.47'de merkez üssü Ağrı Doğubayazıt olan 4 büyüklüğünde deprem kaydedildi.
Depremin, 4,15 kilometre derinlikte meydana geldiği, Doğubayazıt'ın Karakent, Binkaya, Çetenli, Kızılkaya ve Somkaya köylerinden de hissedildiği belirtildi.
AA
GÜNÜN ÖNEMLİ MANŞETLERİ