Mela Bedel: Herhangi bir sorun yaşamadık
Şarkıcı Mela Bedel, Mustafa Sandal ile aralarında yaşanan isim gerginliği hakkında konuştu. Şarkıcı, "Aramızda hiçbir problem yok. Benim dışımda herkes bir şeyler söyledi" dedi
Giriş: 20 Haziran 2026 - 16:33 Güncelleme:
Habertürk'ten Nazif Şahin Karpuz'un haberine göre; Mela Bedel, katıldığı bir etkinlikte objektiflere yansıdı. Basın mensuplarının sorularını yanıtlayan şarkıcı, "Biraz rahatsızım, o yüzden erkenden ayrılacağım" ifadelerini kullandı.
2 Mayıs'ta Mustafa Sandal için düzenlenen 'Saygı1' gecesinde sahne alan Mela Bedel ile Sandal arasında 'isim telaffuzu' gerginliği yaşanmıştı.
"BENİM DIŞIMDA HERKES BİR ŞEYLER SÖYLEDİ"
Konuyla ilgili açıklama yapan Bedel, yaşananların yanlış anlaşıldığını belirterek, "Aramızda hiçbir problem yok. Görüştük, haberleştik. Herhangi bir sorun yaşamadık. Ben işimle konuşulmak istiyorum. Benim dışımda herkes bir şeyler söyledi" dedi.
GÜNÜN ÖNEMLİ MANŞETLERİ